Ukens spørsmål 42♡

Hei alle sammen!

Da er det tid for ukens spørsmål igjen. Ukene går så sinnsykt fort, og jeg føler det kun er noen dager siden sist jeg svarte på spørsmål. Om dere ikke fikk svar på det dere lurte på er det bar å legge igjen en kommentar♡

Hvorfor fløy du og Aleks hver for dere til Mexico? Fordi jeg måtte være der en dag før. For at jeg skulle rekke det jeg skulle være med på måtte jeg dra før han. Han kom heldigvis dagen etter da. 

Hvor mye silikon tok du i hver pupp? Og hva er grunnen til at du tok det? Om jeg sier hvor mye silikon jeg har, så er det null vits. Om en annen person hadde lagt inn det samme som meg hadde ikke resultatet blitt likt. Jeg har flere venninner som har like mye som meg, men likevel ser det ut som om vi har lagt inn helt forskjellig. Jeg vil holde silikonsnakk borte fra bloggen, men om det er noen som virkelig lurer kan dere sende meg en melding♡ Hvorfor jeg tok det var fordi jeg var helt flat, og jeg ønsket litt pupper. Når jeg sier at ribbena mine stakk mer ut en puppene mine, så tuller jeg faktisk ikke. 

Hvor høy er du? Jeg er 168cm. 

Processed with VSCO with s2 preset

Hva tenker du mest på i løpet av en dag? Bloggen helt klart. Jeg tenker hele tiden på nye innlegg, hva som kan forbedres og bilder som skal tas. 

Ville du brukt sminke fra WISH? Nei, ikke gjør det! Det er en grunn til at sminken der er så billig, og det er fordi det kun er dritt som er blandet sammen. Det er stor fare for å få utslett og infeksjoner når man bruker sminke derfra. Og for guds skyld, ikke ta det nærme øynene isåfall. Jeg vil heller anbefale dere å kjøpe sminke i butikk, og det finnes mange merker som er billigere som også er bra. 

Hvordan var det å se seg selv på TV? Det var veldig merkelig i starten, og jeg hatet det de første dagene. Stemmen min var merkelig og det var rart å se seg selv fra absolutt alle vinkler. Heldigvis gikk det bra etter et par dager. 

Har du konstant stive nipler? Haha, nei absolutt ikke. 

Savner du Isabelle? Ja, selvfølgelig! Jeg savner alle vennene mine hjemme i Norge♡

Kan du og Aleksander lage en video der dere kliner? Jeg tror vi skal spare oss selv og hele Norge for å se det. Har en følelse av at det ville vært sinnsykt kleint. 

Når flyttet du hjemmefra? Jeg flyttet da jeg var 18 tror jeg. 18 eller 19, jeg er litt usikker. 

Hva tenker du om 12-13 åringer som er homofile? At de er helt vanlige mennesker.

Når skal du kjøpe hund? Den dagen jeg føler jeg kan ta vare på en hund vil jeg kjøpe det. Sånn som livet mitt er nå ville det vært synd på den hunden, så jeg må vente til jeg ikke farter så mye rundt.

 Processed with VSCO with hb2 preset

Har du utdanning? Nei, det har jeg ikke. Og jeg aner heller ikke hva jeg eventuelt ville utdannet meg som. HJELP!

Hvor mange musikkvideoer har du vært med i? Alt for mange, haha! Jeg har ikke tellingen, men jeg kan kanskje få laget et innlegg om det? Eller nei, noen av de skulle jeg helst vært foruten. 

Kysser du og Aleks hver dag? Ja, eller hvertfall hver dag når vi er med hverandre. Flere ganger om dagen!

Hvor gammel var du da du begynte med sminke? Jeg var 15 tror jeg. Jeg startet senere enn alle de andre jentene, men det er jeg bare glad for i dag. 

Hva er din ærlige mening om Soph? Og synes du hun fortjente å være legende? Jeg liker Soph kjempegodt, og jeg synes hun er en veldig bra jente. Jeg synes det er fortjent at hun er en av legendene i år. 

Hvor lenge har Aleks og du vært sammen? Vi har snart vært sammen i 10 månder. 

 Processed with VSCO with hb2 preset

Om Aleks hadde fridd i Mexico, hadde du da vært åpen om det? Om Aleks en dag frir kommer jeg til å være åpen om det. Jeg synes sånne ting er kjempekoselig!

Er Aleks glad i å bade? Ja, det enste han vil er å bade. Sånn helt seriøst, haha!

Hvorfor er dere i Mexico akkurat når Paradise spilles inn? Vi er her i sammenheng med Paradise Hotel!

 

43 kommentarer
    1. Ikke sant din er i Mexico fordi du vant pH og da må du være der fordi du skal være med og bestemme vinneren av pH du og kevin?😍 love you

    2. Du er så sykt flink til og legge ut sååååå mye jeg hadde aldri klart det. Foresten elsker at du synes homofile er snille og vanlige folk

    3. Hva synes du om at Andrea skrev på bloggen sin at hun er glad for at hun ikke er på PH sammen med Soph? Hva er dine tanker rundt dette?

    4. Det er littrart at du har sluttet å skrive: Haha! På slutten av hvert spørsmål, nå når du er i mexico

    5. Jeg tror eller vet også at Martine og Aleksander er i Mexico pga de skal være med å stemme i finalen❤️(Eller Martine og Kevin?) Og så tror jeg Kansje at du og Aleksander skal være sånne mentorer sånn som Halvor var i forrige sesong?💗😘PS:Elsker dere!!

    6. Jeg tror heller ikke hun har vært med på flere musikkspill enn det. Ellers hadde det stått «feat Martine Lunde» Det var den enste videoen som kom opp. Så ja lag en sånn liste der hvor du er med i «flere musikk videoer» Nå må du bare skjerpe deg, og slutte å lyve!

    7. Husker at Aleks sa at han ikke hadde opplevd at du har hatt dårlig ånde noengang, lurer på om du gjør noe spesielt? Og hva gjør du i tilfelle du har det?

    8. Bruhhh hvorfor er du med en som skal være med på ph? Da vet jo alle at du skal være med i sesong 10

    9. Prøvde et palett fra wish hovna opp i øyan å va bare irritert å greier på huden å vanskelig å vask helt bort! Aldri mer. Å heller ikke kjøp sminkekosta eller beautyblenders! En beautyblender hadde en bille i sæ når den kom. Fysj.

    10. Hva hadde du i snitt da du gikk ut av vgs?
      Tror du på Gud?
      Har du noen gang gått til psykolog?
      Hvis du kunne ha valgt et sminkeprodukt å bruke resten av livet, hva ville det ha vært?
      Hva slags linje gikk du på vgs, og hvilken skole?

    11. Til du som sa at ho ikke har hvert med i fler musikkvideoer fordi det ikke står feat Martine Lunde i dem, du snakker bullshit! Liksom Det står ikke navnet i tittelen hvis ho er statist…. så overgitt nå egentlig

    12. Hva synes du om at i serien panelet, der soph sin telefon blir skjekket, der vi får se at hun har hatt en lang samtale med Alex på meldinger hvor blant annet Alex har kalt henne for “vennen” Og brukt hjerteemolji osv?

    13. Så fine bilder av deg og Aleks! Og til dere som vil ha silikon, er det ikke vits å spørre Martine om mye hun har. Hun har sagt det tidligere at hun har 300g i hver pupp, men Isabelle har 325g. Men Martine har likevel større pupper, for de har sikkert vokst litt etterhvert! Og jeg tror Sofie har litt mindre enn 300g for hun et litt mer naturlig resultat(ikke noe vondt ment Martine). Så til dere gå heller til leger som gjør silikon og spør om hva de anbefaler deg. Og ta med inspirasjon hva du ønsker. Ilysm Martine, godt at du ikke sier sånt på bloggen. Kos deg❤️

    14. Hvor er den hvite kjolen med blonder fra, den du har på deg på stranden, og hvor er den gule adidasshortsen til Aleksander fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg