Disket fra VIXEN

Hey!

Veldig ironisk at jeg i går lagde et innlegg om at jeg irriterte meg over bloggere som ikke merket reklame. I dag fikk jeg nemlig en mail fra Vixen om at jeg har blitt disket nettop på grunn av dette. Altså hva? Haha! Jeg hadde absolutt ingen forhåpninger om å vinne, men at det er grunnen til at jeg er disket sjokkerer meg. De siste månedene har det stått ANNONSE på alt. Jeg har til og med gått bak i arkivet mitt og endret opp i alt som kunne ha vært feil, så jeg kjøper ikke helt den at jeg er disket på grunn av akkurat dette. 

Ironien i dette er at flere av bloggerne jeg siktet til i gårsdagens innlegg er nominert, så det her klarer jeg ikke å få til å gå opp. Jeg har sendt en mail tilbake til Vixen og spurt om hvilke innlegg som bryter med loven, så nå er jeg veldig spent på svar. Jeg er ikke irritert for at jeg er diska, jeg er irritert for at jeg har merket annonse som en gærning og likevel blir diskvalifisert av den grunnen. 

Ja, jeg sto på listen over de som hadde fått mail fra forbrukerombudet. Jeg som hadde blogget i et halvt år sto der sammen med bloggere som har blogget i flere år. Ikke at det er noe unnskylding at jeg hadde blogget så kort, men flere av de andre hadde fått advarsler før. Jeg hadde skrevet annonse, men jeg hadde skrevet det i feil hjørne. Jeg hadde heller ikke skrevet annonse på Snapchat om det var en blogginnlegg som inneholdt annonse da jeg lagde SWIPE UP. MEN jeg har skjerpet meg. Jeg visste ikke om alle reglene, og den dag i dag ser jeg nesten aldri noen som skriver annonse om de linker et blogginnlegg på Snapchat eller Instagram. Det var det jeg hadde gjort feil, og jeg vil ikke si det er den groveste feilen. Altså å skrive annonse i høyre hjørne istedet for venstre. Nå derimot står det ANNONSE uansett, rett og slett fordi jeg ikke vil ha en mail til fra forbrukerombudet. 

Jeg skjønner at mange synes dette er urettferdig, og jeg synes helt klart også det selv. Jeg mener det skal være likt for alle, og det er det åpenbart ikke nå. Hadde noen gitt meg fem minutter kunne jeg funnet ting på de nominerte som ikke var merket med annonse fra de siste ukene. Til og med de siste dagene. Jaja, det finnes viktigere ting enn en prisutdeling. Nå skal jeg fikse meg, og så skal jeg legge fra meg irritasjonen. 

Jeg må uansett si tusen takk til alle som har stemt på meg♡ Dere er best!

 Processed with VSCO with s2 preset

32 kommentarer
    1. Be dem i så fall om å diske alle andre bloggere som ikke markerer alle innlegg som «annonse». Synes det er veldig rart at du av alle blir disket, for har lagt merke til mange andre som fortsatt ikke gjør det, som du også skrev tidligere.

    2. Skjønner ikke hvordan du kan kalle deg smart, når du en gang ikke klarer å skrive «bildet» riktig.

    3. Herlighet så urettferdig! Det er jo åpenbart at du ikke er den eneste som har gjort disse feilene, og det er til og med noen av dem som har fått x antall advarsler som fortsatt ikke følger reglene. De burde jo diskvalifisere alle da, eller gi deg plassen din tilbake.. Om ikke vil jeg påstå at det er vixen som ikke følger reglene, behandler bloggere urettferdig og misbruker makten sin.

    4. Dette annonse-jaget har jo blitt helt sykt, dere blir jo behandlet som dypt kriminelle og har øyne på dere HELE tiden. Selv jeg som har ca ingen lesere er litt stressa når jeg legger ut innlegg

    5. Kommenterer aldri blogger.. men det er helt utrolig hva folk kan lire ut av seg bak en skjerm.
      du er flott! 😊 stå på!

    6. Det er så sykt skrmt av de å fjerne den eneste jeg har stemt på (deg)❤️😭 håpet at du skulle vinne❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    7. Til deg som sier kroppen til Martine er stor? Unnskyld meg med burde ikke du bli innlagt på psykiatrisk avdeling?

    8. Altså, hva? For å være ærlig tror jeg du hadde en stor sjanse til å vinne – og å bli DISKET for noe du har vært flink til synes jeg er merkelig. Håper du deler svaret dem gir deg!

    9. HAHAH sorry men må nesten le av kommentarene til anonym, TENK å bruke fredagskvelden sin på dette her ååhhh herregud… noen mangler visst venner å gå til i helgen

    10. Helt latterlig! Hele Vixen er bare noe tull! Kan de ikke heller diske Sophie Elise? Som er ræva til å merke reklame? Fortell oss hva de svare på mailen.

    11. Det samme med Annijor… assa… jeg blir helt oppgitt av det her! Vi som leser bloggen syns jo det er mer irriterende med all denne merkingen, når reglene er til for at akkurat VI ikke skal bli lurt osv osv. Når alle bloggerne for mail om det her, så må noen snart skjønne at reglene og informasjonen er ALTFOR UTYDELIG…..

    12. Synes det med at annonse skal stå i venstre hjørne er teit. Burde være fritt hvor man skriver det. Og synes hvertfall ikke du burde bli diska på grunn av akkurat dette!
      Men stå på og ikke bry deg, for det er deres tap!!❤️

    13. Vet dette ikke har noe med innlegget å gjøre, men jeg kom på at du sa du klarte å bruke veldig mye på data nett, så jeg kom på nå at Telia har fått et nytt tilbud som heter data boost, hvor du kan bruke ubegrenset data nett i en eller tre timer, ganske billig, selvfølgelig forbeholder det at du har telia, men her har du en link hvert fall, litt usikker på om den funker i utlandet, men om den gjør det og du har telia så er jo det et pluss for deg og kanskje gjør bloggingen din litt lettere der du er 🙂 https://beta.telia.no/data-boost?gclid=Cj0KCQiAwKvTBRC2ARIsAL0Dgk29piEAkZ42ZSyILNoNh1HNVR5gxh0mr8VR_jvO1Z2xJIlK_ovI6AAaAlGoEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&dclid=CLOWt8qD99gCFUwDGQodJqEDAw

    14. Jeg elsker❤️ Deg du er et bra forbildet. Å du fortjener ikke dette, for så hardt som du jobber med bloggen din.er dette urettferdig😕 for å være erlig syns jeg du er den beste bloggeren! Er Isabelle nominert?

    15. Å unnskyld meg, men har dere ikke et bedere liv en å komenter hate på kroppen til Martine? Å nei hun har ikke opperert låta sine? Martine fortjener virkelig ikke dette, vis du/dere ikke liker bloggen er det bare til å klikke seg ut;) hun jobber så hardt med dette! Å tenk når dere sier sånn om Martine kan det skape kroppstres!! Så Martine stå på å kjemp mot vixen og det haters ❤️❤️ Løv u<3 -sololsen (yt) 11 år

    16. Så utrolig dårlig gjort! Hvis det er en som virkelig fortjener å vinne så er det deg! Jeg leser flere av topp bloggerene HVER dag, og noen av de som er nominerte, og virkelig, de har mange feil som ikke blir langt merke til.. Sykt irriterende 🙁

    17. Det er nok bare en person som har kommentert alt hatet:)) med tanke på tidsrommet i mellom:) snakk om å ha lite å gjøre i helga da;)

    18. Serr?!? Okei, at de disker deg for noe du har vært sykt flink til, er sååååå urettferdig. Jeg er ganske sikker på at du hadde god sjangs til å vinne. Det var trist… men heier på deg❤️

    19. Jeg gikk inn hit for å se hva alt Vixen-dramaet dreier seg om. Jeg har aldri lest bloggen din før Martine, veldig fin den, men hva i all verden er det folk skriver i kommentarfeltet til deg? Ikke bra. Kan ikke slike kommentarer modereres bort? Ingen fortjener slikt. Uansett, lykke til med bloggingen (jeg er nok ikke i målgruppa for å følge deg videre).

    20. ..Og plutselig var dere tilbake i gamet igjen. Herregud håper dette får de andre bloggerne også til å innse hvor useriøst Vixen er.. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor Vixen, et lite nettmagasin som ingen leser, skal avgjøre hvem Norge sine største og beste bloggere er, why? og hvorfor har de frem til nå hatt en viss respekt i sine meninger?

    21. Hei! Jeg leser ikke egentlig bloggen din, og er bare en bachelorstudent som skal skrive semesteroppgave (om bloggere). Leser kommentarfeltet og blir helt sjokkert av hva folk får seg til å si. Du er fantastisk vakker, og du må ikke la disse kommentarene komme inn i hodet på deg! Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg