Stanken av hasj

Hei dere!

Hvordan går det med dere? Jeg våknet opp med 10 myggstikk på hver fot, og ikke minst 20 på rumpa. DIGG! Jeg våknet av at jeg klødde, og det klør jo ikke lite heller. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har fått de på rumpa, for jeg har sovet med joggebukse i natt. Merkelig..

Jeg må fortelle dere om noe veldig merkelig her i Mexico. Her legger man seg i hasjlukt, haha! Det er tydeligvis folk som driver med hasjplantasjer her, så det stinker om kveldene. Det er en så sterk hasjlukt, og det er flere ganger hele bungalowen vår har luktet hasj. Der vi har leilighet i Spania lukter det sjokolade i hele byen på kveldene, fordi det er en sjokoladefabrikk der. Derfor er det en merkelig forandring å komme hit hvor man legger seg i stanken av hasj. Jeg skal innrømme at jeg foretrekker sjokoladelukten da, for hasjen lukter intens. 

Det er rart hvordan det så og si er normalt her i Mexico, men i Norge er det strengt forbudt. Sånn sett er jeg veldig glad for at jeg bor i Norge, for de som har lest bloggen min vet hvor mye jeg er i mot dop. Det er ikke vits å starte diskusjoner i kommentarfeltet om hvor “bra” hasj er, for jeg kommer bare til å slette de kommentarene uansett. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

 

148 kommentarer
    1. Jeg kødder ikke, hasj er helt jwl!:( syntes akkurat d samma<33 loveu hadde betydd sykt mye om du hadde svart meeg<33😘

    2. Kan du lage en video på yt der du filmer Ka du har på mobilen din? Sånne er så gøye å se:)

    3. Slett kommentaren om du vil, men ta til deg ordene hvert fall:
      Du vet at alkohol er også et rusmiddel/narkotika som hasj osv? Eneste forskjell er at alkohol er lovlig og at alkohol er svært skadelig for kroppen, men igjen så velger du å drikke og støtte alkohol ved å publisere bilder osv på bloggen eller forteller om at du har drukket/blitt beruset? Er du imot narkotika så burde du ikke være en hykler ved å støtte alkohol og kritisere alt annet, for her er en forskningsbasert oppdatering til deg: Alkohol er mer skadelig enn marijuana/hasj… men uvitenhet er vist blant mange og ikke bare deg, men ta å les deg opp på oppdatert og brukbar forskning før du uttaler hva som er bra og ikke. Kan forstå at du velger å ikke bryte loven ved å bruke marijuana selv, men ikke sitt å hark på at andre folk bruker det. Du er mye verre ved å bli full og oppføre deg som en usivilisert ape 🙂

      1. Hun er bare en uviten unge med fordommer. Vil ikke diskutere for ho har gjort opp sin mening. Som gamle genrasjon hyklere som drikker seg drita men hater på folk som røyker og ikke drikker. Loven i norge har allerede forandret seg . Sånne som martine kommer til å føle seg jævlig dum når det blir lovlig i norge pga alle positive effekter. Moren min får cbd mot kreften sin og kan leve normalt. Martine ,du burde ikke uttale deg engang , er for stort tema for en liten hjerne .

    4. Anne, morsomt hvordan du MÅ kverulere. Du skjønner vel like godt som andre at hun snakker om narkotiske stoffer når hun snakker om hasj og stoffer. Martine er ingen hykler som ikke støtter narkotiske stoffer som er ulovlig, i motsetning til alkohol som er et lovlig rusmiddel i Norge. Du viser til forskning, men det blir rett og slett for dumt da det er to vidt forskjellig rusmidler, hvor det ene er lovlig og det andre ikke. Før du kaller noens oppførsel for “usivilisert ape” bør du kanskje kommentere saklige kommentarer.

    5. Det er helt sikkert loppebitt og ikke myggstikk. Lopper kommer seg innom klær og alt. De trives meget godt i sengeklær.

    6. emiliealexandra: morsomt hvordan du MÅ kverulere tilbake da dette ikke en gang er referert til deg. Altså må du ha det inn med te-skje?
      Jeg skjønner at hun mener narkotikse stoffer som hasj, kokain osv..men om du leser så påpeker jeg at alkohol er et rusmiddel/narkotisk stoff det også, selv om det er lovlig. For i tidligere innlegg forklarer hun mer hvorfor hun ikke liker narkotiske stoffer o.l, og da kan hun umulig mene at alkohol er noe bedre enn det andre uansett om det er lovlig eller ei. Og igjen det å da ha alkohol i et innlegg er vel litt hykleri da alkohol ødelegger like mange liv som alt annet narkotiske/rusmidler i følge Norske myndigheter, untatt hasj som har null i dødsfall? Altså hykleri er å da påstå at du er for et narkotisk middel som ødelegger fler liv enn hva hasj gjør, hykleri å støtte et narkotisk middel i det hele tatt. Forstod du det nå emiliealexandra? Jeg viser til forskning som min referanse og kan henvise til godkjente forskningartikler om du igjen må ha det mer inn med te-skje 😉 og selvfølgelig anbefaler jeg alle uvitene mennesker å ta en titt innenfor forskning og øke sin kunnskap, innkludert deg. Dette var ingen angrep på Martine, men som blogger er det et skarpt spørsmål og tilbakemelding. Hun som blogger er mer innflyter på mindreårige enn mange andre og bør ikke fremme da at alkohol bør man ruse seg på? Jeg mener…hun som er så imot rusmidler..
      De fleste som har drukket og dratt ut på byen vet godt nok at det er oppførsel til et sirkus med ville aper og ikke siviliserte folk, er ikke det derfor man drar ut? Både du, meg og ja, martine har nok oppført oss mye verre enn hva folk oppfører seg ”rusa” på hasj.

    7. Altså herregud ANNA! Du trenger ikke komme innom bloggen vis du bare skal skal si imot, vis du ikke har nåt pent å si ikke nåt i det hele tatt, og uansett så trenger du ikke vis du leser bloggen osv kalle Martine for en ape altså det fins folkeskikk å det syns jeg at du skal lære! SKJERP DEG NED EN GANG!!!

    8. Se bla. dokumentaren “Sannheten om alkohol” og NRK’s “Folkeopplysningen, Alkohol vs Cannabis.” Finnes på Netflix og nrk.no:-)

    9. Støtter Anne! Dette er ikke et tema for denne bloggen, verken for den som skriver eller den som leser. Ikke den rette målgruppa, diskusjonen kommer bare du nevner hasj. Dagens lærdom.
      Ha en fin dag.

    10. Hei,
      Sitter på jobb og så dette blogginnlegget via VG eller Dagbladet. Klikket meg inn for en gangs skyld for å lese hva dere bloggere skriver om, og kommentarer dere får fra følgerne deres.
      Har en ting å si, stopp med dette umiddelbart.

    11. Det er isåfall marihuana du lukter, ikke hasj. Hasj er ikke vanlig i utlandet som USA eller Mexico, men det er vanlig i Norge. De aller fleste i det store utland røyker marihuana, ikke hasj, selv om det kommer fra samme plante 🙂

    12. Skulle ønske noen fant opp en parfyme som lukta marijuana. Beste lukta som finnes på jord. Det hadde vært noe for jentene å ha på seg på byen. Garantert success

    13. Funfact: Visste du at narkobikkjer er veldig flinke til å snuse opp hasj,fordi de faktisk liker lukten.?
      Visste du at katter liker å gni seg inntil canneibasplanten,akkurat som katteurten ?
      Kryss av for: Ja.
      Kryss av for: Nei.
      mvh.Meg.

    14. Som nevnt lenger oppe, dette er godt mulig veggedyr bitt. Sjekk madrass og under seng for svarte prikker. Det er avføringen deres. Ha koffertene oppi badekar eller oppå bord. Super viktig å ikke få med de dyrere hjem! Verre en kakerlakker!!! Google veggedyr er du snill.

    15. Kan du ta med dette spørsmålet i neste spørsmålsrunden: hvorfor reiste ikke du og Alex ned til Mexico sammen?

    16. Jeg skjønner ikkje hvorfor folk tar seg tid til å skrive såå lange kommentarer når Martine mest sannsynlig ikkje har tid til å lese alle…og hun sa jo at hun kom til å slette kommentarene i innlegget om det var noen som sa imot.
      Dere er veldig barnslige,er dere 6år??
      Bare stopp ver så snill.

    17. Ja men herregud da!! Hvorfor skal alle sammen bare plukke på hverandre? Kan ikke Martine bare få lov til å blogge og ha sine meninger uten at noen skal si at alt hun gjør er feil? Er det ikke greit at hun ikke kan masse om planter som det lages narkotika av?

    18. Alkohol er lovlig. Hasj og annen narkotika er ikke. Ved å bruke de ulovlige midlene, støtter man også derfor kriminalitet, svart økonomi, menneskehandel osv ved å kjøpe dette fra kriminelle nettverk. Jeg skal ikke argumentere for hvilke rusmidler som er best for kroppen, men jeg velger å forholde meg til norsk lov og støtter ikke opp under kriminell virksomhet ved å kjøpe ulovlige stoffer. Jeg synes de som velger å gjøre det, viser en egoistisk side når de kjøper disse stoffene kun for egen nytelse når de vet hvilke konsekvenser det får for mange som rammes av at folk velger å støtte disse kriminelle miljøene. Man klarer seg fint uten narkotika, så skjønner ikke hvorfor man skal støtte dette. Da synes jeg heller det er bedre at folk kjøper seg alkohol iblant som foregår under lovlige og mer kontrollerte former om man skal benytte seg av et rusmiddel.

    19. Hva syns du om at Martine Johansen fikk følelser for Aleksander inne på paradise hotel? Tror du dere hadde blitt sammen om hun hadde vært der helt til finalen? 🙂

    20. Sletter du alltid kommentarer der folk er uenig eller kommer med konstruktiv kritikk? Hvorfor begynner du ikke i stedet å slette usaklige hatkommentarer (ser du har fått en del av de tidligere) i steden for saklige?

    21. Anonym: Fordi jeg har enormt mange unge lesere, og jeg vil helst ikke at de skal lese kommentarfeltet mitt om at hasj er “bra”. Folk kan ha de meningene de selv vil, men jeg vil ikke at små barn skal bli påvirket av mitt kommentarfelt. Jeg leser gjennom alle kommentarene deres, og jeg er selvfølgelig åpen for å høre alles synspunkter 🙂

    22. Martine: Du sletter jo de kommentarene som forteller om hvilket heftig rusmiddel alkohol er? At det er bred enighet blant verdens forskere at alkohol er det kraftigste rusmiddel som finnes er ikke noe du vil at unge lesere skal lese? Du vil heller at de skal ta uoverveide avgjørelser basert på kunnskapsløshet og uvitenhet? At folk forsvarer alkohol er greit men ikke andre ting fordi de er ulovlige?(foreløpig da) Har ikke skadevirkning på kropp noe å si for deg? For det er ikke bare personlige meninger at alkohol er det heftigste man får tak i, det er vedtatt fakta når verdens objektive forskere er samstemte om dette.
      Det er faktisk nærliggende at av de fleste som får kreft av diverse former, så bunner det i alkoholen, det trenger ikke være mye engang. Det er en grunn til at bla Britiske myndigheter har gått fra å si at 14 enheter alkohol i uka er ansett som trygt til å si at ingen enheter er trygt. Dette er pga den enorme kreftfaren det viser seg at alkohol har. Det er mye mer forskning som må gjøres på kreft og alkohol før vi vet mer men alle piler peker den veien og det er grunnen til at britiske myndigheter har endret standpunkt. Flere og flere forskere advarer mot alkoholinntak i noen form. Det betyr ikke noe for deg så lenge det er lovlig? Anbefaler dokumentaren “Sannheten om alkohol” hvor en britisk lege undersøker fakta, finnes på Netflix og nrk.no. Det er fortsatt mye man ikke vet om alkohol og når vi vet det, og vet at alkohol er det heftigste rusmiddelet på markedet selv om vi ikke vet alt om det så burde det være et tankekors. Ikke sant? Å drikke alkohol fordi “det er lov” som begrunnelse er ikke kjempesmart og det blir klarere og klarere jo mer de forsker på alkohol:-)

    23. Jeg legger meg også til lokten av hasj hver kveld. Pga nabon min røyker det og det lokter dritt!😂 Jeg bli på en måte litt svimmel av den lokta😂

    24. Hei er det vanlig og være opptat av sminke når man er 10 år. Love you❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    25. Hei💖jeg elsker YouTube kanalen deres dere er idolet mitt love you💖💓💓💜💜💝💝😊😊😃😃😃💖💜💜🐳🦋🦋🐳🐾❄️💖

    26. Hei Martine, jeg bare lurer på om hvor mye silikon du tok i vær pupp når du tok silikon? Og hva var grunnen til at du tok det?:)

    27. Hva tenker du mest på gjennom en dag? Og hva er top 3 ting som går gjennom hodet ditt angående bloggen på en dag?

    28. Hei jeg lurte på en ting, hadde du brukt sminke fra wish? Alle sier det er bra selvom det koster 8kr får en fondation liksom! Hadde du kunne brukt sminke til så billig penge? Janicke ❤️

    29. Elsker deg! 💗 Følgte med på paradise hotell når du var med! <3 Når kommer du hjem fra Mexico? Og hvor mange abonnenter er goalet deres?

    30. Til ukens spørsmål: har dere noen gang spilt inn en YouTube-video, men så har den blitt mislykka og dere måtte filme den helt på nytt?❤️

    31. Hvordan var det å se seg selv på TV?
      Syntes du det var kleint når det kom ut, og familien kunne se det?❤️

    32. Hei martine, skjerp deg! Hvordan går det an og være så diva som deg?!? Du er ikke et forbilde for noen og du går bare med dyre klær for å vise at du har alt! Tenk på folk som ikke har så mye penger? Og de som må lage de klærne, de fattige som ikke engang får lønn får det, de må lage masse sånne klær for at sånne som deg skal kunne kjøpe klær BARE for at du skal vise deg frem! Ps: bruk bh ser jævlig støggt ut når niplan dine vises.

    33. Hvis du bare kunne ha møtt en person av Isabelle og Aleksander som du kunne ha møtt og blitt kjent med hvem hadde det blitt??

    34. Vist du og Aleks skal få barn . Hvilket kjønn vil du ha og har dere tenkt på hva barnet skal hete ? Håper på svar ❤️

    35. Hasj er blitt «lovlig» i Norge etter regjeringsskiftet. Dvs det er ikke straffbart å røyke det, men er fortsatt ikke lov med salg.

    36. Rart spørsmål men lurer haha, har du sugd Alex? Og har han slikket deg? Visst det er privat så bare glem det haha

    37. Alkohol er MYE mer skadelig enn hasj. Bare sånn at dere vet det, egentlig skulle hasj vært lovlig å alkohol forbudt.
      Mark my words, kommer til å se mye mer av hasj rundt på byen nå i Februar.
      Blir bare kvalm når jeg ser bloggere snakke «positivt» om alkohol, det er et narkotisk stoff det også, bare 100 ganger mer skadelig enn hasj.
      ✌🏻☘️

    38. Du har nevnt før at du hadde hatt sex før du ble sammen med Alexander, men ikke hatt kjærste før.
      Har du hatt one night stand?
      Eller “ff”??
      Eventuelt hva har du hatt mest??

    39. Hei.
      Mexico er et fantastisk land og har noe og by på for alle og en hver.
      Har du muligheten så reis til Mazunte på vestkysten, en fantastisk plass nesten uten turister,
      Det du lukter er ikke hasj, men mariuhana.
      Drikker du alkohol foresten?
      Alt med måte :))
      Lykke til videre på reisen.
      https://www.youtube.com/watch?v=_z1_RCOyzJ4

    40. Hvordan er det og måtte skrive om nesten alt i hverdagen din og hvilken typiske ting er det du ikke skriver om

    41. Hei du❤️ Må bare spørre deg får å være på den sikre siden;) jeg fikk mensen for første gamg i forje uke og blør ELSTREMT MYE!! I går så besvimte jeg for jeg hadde mistet får mye jern og lurer på om det er noe farlig😬 håper du har en fin kveld!

    42. Jeg har opplevd de verste sidene av både alkohol og hasj, og kan derfor dele min erfaring.
      En gang drakk jeg så mye vodka at jeg ikke kunne reise meg, og jeg sank om og blekket. Hvis ikke noen hadde ringt ambulansen vet jeg ikke om jeg hadde overlevd. Jeg ble brakt inn og pumpet. Aldri har jeg sagt så mye dumt som da jeg våknet på legevakten. Dritflaut, men enda verre: livsfarlig. I ettertid har jeg tenkt veldig mye på at jeg var døden nær. Hjernen min kunne blitt lammet og jeg kunne sluttet å puste. Hvis man leser litt på nett er det mange dødsfall forårsaket av vodka.
      Har også hatt et “uhell” hvor jeg spiste “overdose” med hasj. Hadde et gram liggende etter å ha kjøpt fra naboen fordi det virket så spennende. Puttet det i pannekakerøra og begynte spisingen. Virkningen kom brått, og det var så vidt jeg kom meg ned trappen og inn på rommet mitt. Ble liggende helt dopet i senga, lo av alt, så taklampen snurre, og til slutt ble liggende å riste og skjelve til jeg sovnet. Absolutte noe av det verste jeg har gjort. Om jeg kunne dødd vet jeg ikke. Finner ikke noe dokumentert dødsfall av hasj på nettet, men det er jo fordi det skal så mye mer hasj til for å dø enn det folk vanligvis får i seg av røyking, at det er dårlig med statistikk på overdosene. Men jeg kan tenke meg at det er mange mørketall! Skal sies at jeg var fjern dagen etter også, så det var nok dråpen for hvor mye jeg tålte.
      Hasj og vodka har jo helt motsatt effekt. Hasjen gjør deg sløv, mens vodkaen får fram de verste sidene dine. Begge to oppleves som skremmende (i den grad at man mister kontroll over kroppen) i store mengder, og jeg vil derfor tro at begge er veldig farlig. Som sagt blir hasj ansett som mindre farlig fordi folk vanligvis får i seg minimal mengde gjennom røyking og derfor ikke har opplevd den kraftige virkningen. Alle kan jo si seg enig i at vodka er skummelt – den har man jo opplevd virkningen av etter å ha skylt nedpå både dine egne shots og de på bordet ved siden av !
      Jeg er skeptisk til alle rusmidler. Men vodka er den jeg har opplevd som aller, aller verst, på alle måter – og synes derfor det er helt utrolig at det selges i butikk.

    43. Til deg som mener at veggedyr ikke klør, hvilken planet er du fra? Dette er uten tvil veggedyr, og dere bør bytte rom med en gang. Rist alle klær og kofferter før dere bytter rom. Får du med dette hjem i egen leilighet/hus kommer du aldri til å sove godt før du flytter til et nytt sted. Google it!

    44. Hvorfor må du legge ut rundt 4-5 storyer til samme innlegg?
      Er greit å legge det ut en gang men synes at det kan bli for mange mystories der du swiper up til samme innlegg..
      Er puppene dine fortsatt myke å ta på selv om du har silikon?
      Var du i millitæret?

    45. Til spørsmåls greia😂 At du aldri trenger å lade telefonen eller at det aldri bil Fult på telefonen,vist du kjønnet hva jeg mener😂❤️Ilu❤️❤️

    46. 1. Dumpe aleks eller sjekke inn på pH igjen?
      2. Om aleks hadde fridd i Mexico, hadde du vært åpen om det?
      3. Hvordan er det å være i Mexico uten familien sin?
      4. Snakker du med Triana nede i Mexico?
      5. Er Aleks glad i å bade mye?

    47. liker at folk er så krasse og påståelige med at hasj er så lite farlig, når jeg har jobbet på psykiatrisk og ser jo hvem som sliter mest der og har endt i psykose. Det er en helt grusomt skjebne. Det er de som har røyket hasj ikke de som har drukket seg fulle fra tid til annen som har endt slik. Men for all del, heng dere opp i at forskningen sier ditt, forskningen sier datt. Den sier også at hasj framskynder psykose. 🙂 Ta vare på dere selv framfor å sitte å fortelle henne hva hun lukter å ikke lukter, og at hun er hyklersk fordi hun en sjelden gang drikker.

    48. Hei, jeg lurte på om du og aleks skal være med på noe innen pH? Fordi det er jo litt rart, dere kommer tilbake til Norge i mars, og da er innspillingen ferdig…
      PS: ly💞

    49. Hei💖 dette er til ukens spørsmål: hvor menge år vil du være når du skal ha barn? Plis svar hadde betydd sykt mye😇😇 stå på Martine

    50. Hva synes du om gutter som synes det er kleint at jentene snakker til dem, gir dem en klem når de har kjent hverandre dritlenge osv… ❤️❤️

    51. Hvor lenge er det til dere skal hjem fra Mexico? Hvorfor reiste dere til akkuratt Mexico, har det noe med paradise innspillingen å gjøre?

    52. UKENS SPØRSMÅL:
      Hvordan takler du sjalusi? Blir du sjalu hvis aleks ser på andre jenter eller feks dama til broren din?
      Kan du evt. lage et innlegg om sjalusi? Veit om mange jenter her ute som sliter med sjalusi.

    53. Kan du lage et innlegg om sjalusi? Blir du sjalu når Aleks er med andre jenter eller snakker med andre jenter? Tenker du ofte på fortiden til Aleks?

    54. 1.Har du noen gang hatt selvmordstanker( og hvis du har det, hvordan ble du kvitt de)
      2.har du noen gang selvskadet deg
      3.følte du kroppspress i 8ende klasse

    55. Du burde ikke være sammen med aleksander, jeg var sammen med ham fra 8-10 klasse. Det eneste han ville med meg var å hooke og pule. Så klart kan du være sammen med han hvis det er virkelig det du vil, vis du elsker han, og vis han faktisk elsker deg. Men bare som en liten advarsel, en litt sånn dame til dame snakk. Hilsen Aleksander?s ex kjæreste.

    56. Er du for eller i mot fraværsgrensen på vidregående? Plis svar. Vil høre dine svar rundt dette. Du kommer alltid med så kloke svar

    57. Hvordan vet man om en gutt liker deg? Jeg føler at hver gang jeg tror noen liker meg, så liker de meg ikke alikevel.

    58. Hei emiliealexandra, jeg vil anbefale deg å bruke noen minutter ekstra på å skrive innleggene dine, de de er tydeligvis skrevet med mye følelser og lite fakta, blir pinlig å lese deg skrive.
      La meg bryte ned hvorfor du failer.
      “Anne, morsomt hvordan du MÅ kverulere.”
      Du begynner med å være sarkastisk uten å spille det av med humor, dette er en svak måte å starte et argument da det får deg til å virke hårsår.
      “Du skjønner vel like godt som andre at hun snakker om narkotiske stoffer når hun snakker om hasj og stoffer”
      Hasj ble nevnt 7 ganger, andre stoffer med nevnt med 1 ord en eneste gang, presset er åpenbart på hasj. at du følger opp din førte uttalelse med en løgn/missdirection er nok et minuspoeng.
      “Martine er ingen hykler som ikke støtter narkotiske stoffer som er ulovlig”
      Hvor har hun blitt anklaget for noe slikt? Hvilken anklage er det du besvarer? og hvordan hadde det gjort henne til en hykler? i fremtiden prøv å begrunn meningene dine med logikk.
      “i motsetning til alkohol som er et lovlig rusmiddel i Norge. Du viser til forskning, men det blir rett og slett for dumt da det er to vidt forskjellig rusmidler, hvor det ene er lovlig og det andre ikke. ”
      Så du er av den meningen at det norske rettsvesenet er hevet over vitenskapelig forskning?
      Før du kaller noens oppførsel for “usivilisert ape” bør du kanskje kommentere saklige kommentarer.”
      Anne kom med mye god kritikk, dessverre var du for opptatt av å være fornærmet enn å komme med noen gode argumenter, ta deg noen sekunder, tell til 10 og så svar, men prøv å begrunn svarene dine så det ikke blir vås igjen.
      Notis til bloggforfatter, Veldig leit å lese at bloggforfatteren er så viljesvak at hun ikke klarer å ta en diskusjon med de hun er uenige med og heller sletter slike kommentarer, den dagen du er nødt til å jobbe som vanlige folk vil du være nødt til å snakke med folk du er uenige med og finne en måte å komme til enighet. Hvis du bannlyser alle som er uenige med deg vil dette stoppe deler av din psykologiske utvikling og du vil ende opp med å sitte fast uten å ha utviklet ordentlige konflikthåndtering strategier.
      Det er bare å slette kommentaren min, jeg poster den igjen og igjen på alle artiklene du lager til du lærer at sensur er galt.

    59. Hei Ida.
      Det er noen ting vi er nødt til å gå gjennom, jeg har lest innlegget ditt og ser at du har gjort noen tydelig feil i ditt innlegg.
      “Altså herregud ANNA! Du trenger ikke komme innom bloggen vis du bare skal skal si imot”
      Så vidt jeg kan lese har ikke Anna gjort noen uttalelser som vil si at hennes deltagelse i diskusjonen har vært påtvunget.
      “vis du ikke har nåt pent å si ikke nåt ”
      Det er aldri for sent å forbedre seg selv, jeg legger herved ved en link til norskkurs for nybegynnere.
      https://www.folkeuniversitetet.no/S
      ” og uansett så trenger du ikke vis du leser bloggen osv kalle Martine for en ape altså det fins folkeskikk å det syns jeg at du skal lære!»
      jeg vil anbefale deg å studere setningsstruktur da det vil gjøre det du skriver lesbart, det er fortsatt mulig å forstå hva du skriver men det blir litt som å lese blindeskrift da vanskelighetsgraden går opp et par hakk.
      “SKJERP DEG NED EN GANG!!!”
      Nok en gang må jeg ta opp skrivemåten din, jeg vet ikke om du har misforstått konseptet med å “skjerpe seg med en gang” eller om du har bare skrevet feil men det er nok et minuspoeng.
      Det at du skriver en kommando med stor skrift blir også bare teit, du er ikke i en posisjon til å gjøre noe med saken så det at du uthever det du selv skriver er poengløst.
      Du kan slette min kommentar men da kommer jeg tilbake og skriver dritt på hver eneste inlegg du lager, så good luck.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg