Mine største drømmer

Hey!

I dette innlegget tenkte jeg å fortelle dere om hva mine største drømmer er. Jeg har hatt store drømmer siden jeg var liten, men de har endret seg mye med årene. Mine største drømmer da jeg var liten var å bli popstjerne, også skulle jeg ha en hest. Det er ikke mine største drømmer nå, for og si det sånn. Om man har en drøm er det viktig å fortelle om den, for da blir man mer motivert til å klare det. Jeg forteller ofte om hva jeg vil oppnå, og det er fordi jeg jobber hardere for å få det til om noen ikke har troen på at jeg skal klare det for eksempel. 

 Processed with VSCO with hb2 preset

MINE STØRSTE DRØMMER

Gi ut en sang- Ja, dere hører riktig. Haha! Jeg kan absolutt ikke synge, men det trenger man ikke nå for å gi ut en sang. Jeg vil gi ut en sang der jeg synger, med masse autotune selvfølgelig. Jeg vil gi ut en skikkelig bra sang, som alle vil danse til når man hører den. Det hadde vært så kult! Selvfølgelig hadde jeg vært åpen om at det hadde blitt brukt autotune, for jeg kan virkelig ikke synge. 

Lage en egen kolleksjon- Dette har jeg skikkelig lyst til, og jeg håper jeg får den muligheten en gang. Jeg vil gi ut en sminkekolleksjon eller kleskolleksjon, og jeg vet akkurat hvordan det skulle blitt. Det er så mange plagg jeg har oppi hodet mitt som jeg vil få laget. Plagg som jeg ikke finner noen steder, og som jeg vet andre også ville likt. Og en sminkekolleksjon hadde vært så kult! Masse kule farger, og skikkelig bra produkter. 

DJ for en kveld- Jeg har en liten drøm om å skulle være DJ for en kveld. Eller kanskje jeg hadde elsket det så mye at jeg ville fortsatt? Jeg hadde nok bare trykket på play, og deretter hadde jeg latet som jeg trykket i vei på djbordet. Jeg skulle latt som at jeg var skikkelig god, og alle skulle trodd på det. Det skulle kun vært meg som visste at jeg ikke ante hva jeg holdt på med. 

Gifte meg- Jeg har så lyst til å gifte meg en gang i fremtiden, og jeg kommer til å fri selv om det tar for lang tid. Jeg vil ha et stort og fint bryllup, og det skulle vært så gjennomført. Jeg har allerede funnet brudekjolen, og jeg har egentlig planlagt hele bryllupet. Jeg vil ikke gifte meg enda, men om noen år har jeg virkelig lyst. Et skikkelig fint bryllup som jeg kunne husket resten av livet. 

Få barn- En dag vil jeg også ha barn, men det blir ikke før om en del år. Jeg har lyst på 2-3 barn, og det hadde ikke gjort noe om jeg hadde fått tvillinger. Jeg elsker barn, og jeg synes det er så koselig å være med dem. Noe av det verste som kunne skjedd meg er å skulle fått beskjeden om at jeg ikke kan få barn. Jeg gleder meg så mye til den dagen jeg eventuelt får barn!

Reise til jeg er lei- Jeg vil oppleve hele verden, og jeg vil reise mye fremover. Jeg vil reise helt til jeg er lei, og etter det vil jeg reise litt til. Jeg elsker å oppleve nye steder, og jeg har en lang liste med steder jeg vil dra. 

Være min egen sjef- Det er jeg allerede, men jeg vil fortsette. Jeg liker å styre min egen hverdag, og jeg liker ikke at andre styrer over meg. Jeg synes det er gøy å gjøre som jeg selv ønsker, og ikke minst skape noe eget. Derfor håper jeg på at jeg kan utvikle meg videre gjennom bloggen, og også kanskje prøve ut noen nye ting ved siden av. 

Bade med haier- Dette har jeg skrevet om på bloggen flere ganger før, men ja jeg skal bade med haier. Jeg skal ned i et bur med hvithaier rundt meg, og jeg skal også bade med snille haier. 

Leie Paradise Hotel- Jeg vil leie hotellet vi var på i en uke. En uke uten kameraer og ta med meg noen bra mennesker. Det er dødsdyrt å leie hotellet, men en dag skal jeg virkelig bruke penger på en uke der. Da må jeg jobbe en god del først, men det gjør ikke meg noe at jeg er 40 år den dagen jeg eventuelt har råd til å  leie det hotellet en uke. Det er så fint der!

Kjøpe et hus- Dette skjer nok ikke før om mange år, men det er likevel en drøm. Jeg vil kjøpe et stort og fint hus. Et hus med mange rom slik at jeg kan ha alt fra walk in closet, sminkerom, et rom til å spille inn videoer og treningsrom (lol, jeg trener ikke). Jeg får satse på at jeg vinner i lotto, hehe! 

Flytte til utlandet- Åh, det skal jeg gjøre en gang i løpet av livet. Jeg vil flytte til utlandet for en periode. Alt fra et halvt år til noen år. Jeg vil bo et sted der det er varmt året rundt, og et sted der jeg ikke trenger å stresse for å finne et sted man kan ta fine bilder. Før jeg reiste til Mexico var jeg så lei av være hjemme, og jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort om jeg måtte ha vært hjemme i hele vinter. Vinter, regn og kulde er ikke noe for meg. 

Dette er noen av mine drømmer, men jeg har så klart fler. Jeg må stikke nå, og derfor ble det litt hastverk med dette innlegget. Jeg kan komme med flere punkter senere om det er ønsket. Har dere noen drømmer? Vi blogges♡

14 kommentarer
    1. Åååå, jeg har også så lyst til å gi ut en kolleksjon. Jeg har sykt lyst til å disigne noen plagg når jeh blir eldre og prøve å få den til å bli kjent. Loveyou btw❤️Du vil nok oppnå alle de drømmene fordi du er så rå!!

    2. Hei. Jeg fikk oppfylt en av mine største drømmer den 20.1. Drømmen min var å møte Marcus og Martinus og få klemmer av dem . Og det skjedde da. Det går å lese om det på op.no.

    3. Synes det er dumt at du ikke gjør noe med miljøet. Du bør være med å plukke søppel som Sofie gjør. Du inspirerer mange, så hadde vært supert om du hadde gjort det. Therese Lindgren oppfordrer til å ikke bruke unødvendig plast, plukke opp plast og til å ikke spise kjøtt(CO2 utslipp). Og du bør ikke spise så mye sjokolade siden den kommer til å være borte før 2050, hvis vi ikke gjør noe med dette problemet. Du legger bare ut bilder av hvor fint Mexico er, eller bare disser folkene som bor der. Jeg er veldig glad i deg Martine. Men vil at du skal oppfordre til slike ting. Takk for meg<3

    4. Jeg har noen av dine drømmer, men min største drøm er å leve til år 2100. Det er mulig, men jeg må bare ha en god helse fordi jeg vil bli 96 år i 2100. Det er min største drøm

    5. Kan du lage ett innlegg om listen over land/plasser du vil reise til. Gjerne skrive litt om hvorfor osv. Og hvilket land/lender du eventuelt vil flytte til 🙂 hadde vært gøy å lese!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg