LUKSUS

Hei dere!

I går var vi på et hotell i nærheten som er så fint. Og da mener jeg dødsfint! Det er et sånt sted man kun ser på inspobrukere på Instagram, haha! Vi har vært der noen ganger tidligere, men i går satte vi av en dag til å kun slappe av og nyte det stedet. Jeg vlogget der også, og den vloggen kommer ut imorgen. Vi spiste lunsj der, og maten var fantastisk. Vi solet oss, badet, tok en drink og koste oss. Jeg vil helt klart dit flere ganger, og neste gang jeg skal dit skal jeg legge fra meg både telefon og kamera hjemme. Det er et sånt sted man burde dra for å koble helt ut, og bare nyte. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Da vi ventet på maten kom servitøren og lagde en egen salsa til oss. Han lagde den fra bunnen av, og vi fikk velge hva slags ingredienser som skulle i. Skikkelig kult å se på, og det er den beste salsaen jeg noen gang har smakt. NAM!

 Processed with VSCO with hb2 preset Processed with VSCO with hb2 preset Processed with VSCO with hb2 preset Processed with VSCO with hb2 preset Processed with VSCO with hb2 preset Processed with VSCO with tk preset Processed with VSCO with tk preset Processed with VSCO with tk preset

Sjekk solnedgangen da. Det er så sykt! Helt klart noe av det fineste jeg har sett, og jeg filmet selvfølgelig den også. Dette stedet er virkelig et drømmested, og jeg hadde ikke sagt nei til å bo her noen uker. Hehe! Nå skal vi ut på tur, så vi blogges senere♡

21 kommentarer

Siste innlegg