En flause jeg sent kommer til å glemme

Hei dere! 

Her om dagen skjedde det noe ganske flaut. Jeg havner i flaue situasjoner hele tiden, og selvom jeg så og si aldri blir flau skal jeg innrømme at dette var litt flaut. Jeg fikk nemlig mensen for noen dager siden, og som alle vet må man da bruke ting så man skal slippe en blodflekk på buksa. Jeg sleit skikkelig med å finne tamponger, fordi jeg hadde det ikke med meg hit til Mexico. Grunnen er at jeg hopper over mensen med p-pillene mine, og det hadde jeg planer om her i Mexico. Det gikk ikke helt etter planen, så derfor måtte jeg desperat få tak i tamponger. 

Til slutt fikk jeg tak i en, og jeg løp inn på nærmeste do for å ta den i. Låsen på døren var litt vrang, så derfor tenkte jeg at jeg måtte være rask for at jeg skulle rekke å få den inn før noen andre kom. Jeg satte meg ned på doen, tok av plasten på tampongen, hadde tampongen halvveis inn og akkurat da kom det en mann inn. Altså hva gjør man i en sånn situasjon? Jeg ble selvfølgelig stresset der jeg satt med tampongen halvveis i, og mannen så ganske sjokkert ut han også. Han fikk heldigvis tatt døren kjapt igjen, og jeg satt der og tenkte what the fuc* gjør jeg nå. Jeg fikk hverfall i tampongen, og løp ut av den doen. 

Heldigvis jobbet denne mannen i produksjonen i fjor, så han har sannsynligvis sett meg gjøre det ene og det andre før. Det hjalp litt på flauheten min, og da var det plutselig ikke så ille lenger. Det er rart å tenke på at jeg ikke brydde meg om at folk så meg på do, ha sex, dusje, shave meg, eller putte inn en tampong da jeg var på Paradise Hotel. Folk overvåket oss 24 timer i døgnet, og jeg brydde meg ikke et sekund. Nå derimot ble jeg superklein av at en mann som garantert har sett meg gjøre mye rart før, så meg ta i en tampong. Jaja, det ble hvertfall en morsom historie. 

Processed with VSCO with s2 preset

98 kommentarer

Siste innlegg