07.59

Hey!

Det har skjedd noe veldig merkelig de siste dagene. I fire dager nå har jeg våknet til nøyaktig samme tidspunkt, altså 07.59. Jeg har ikke på vekking her i Mexico, og egentlig kunne jeg sovet noen timer lenger. Likevel våkner jeg til dette tidspunktet hver dag. Nå de to siste gangene det har skjedd har jeg tatt screenshot av telefonen når jeg våkner, rett og slett fordi det er så rart. Hvorfor har jeg våknet fire dager på rad, ett minutt før klokken 8? Jeg skjønner ikke, haha!

I går hadde egentlig Aleksander og jeg planer om å dra ut å spise, i og med at vi skulle feire litt. Dessverre følte Aleks seg dårlig, så derfor tok vi heller bare og slappet av. Jeg sovner alt for tidlig her, og hver kveld sovner jeg i ti tiden. Det er veldig ulikt meg og sovne så tidlig, men det er så deilig. Jeg skulle ønske døgnrytmen min var som dette hjemme også, for her føler jeg meg helt uthvilt når jeg våkner. Hjemme derimot legger jeg meg tre på natten og våkner tolv på dagen. Når jeg da våkner er jeg alltid like trøtt, og jeg kunne garantert sovet noen timer til. Ikke bra! Her derimot har jeg den perfekte døgnrytmen, og jeg håper den fortsetter sånn når jeg er hjemme igjen. Jaja, nok snakk om når jeg våkner og legger meg. 

Nå skal jeg straks komme meg ut døren, men før det må jeg en tur i dusjen og jeg må få sminket meg. Dette innlegget her hadde egentlig null mening, men jaja.

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

20 kommentarer
    1. Hei❤️
      Mmm… æ lurte på katig du drar hjem fra Mexico ? Uansett æ synes du har veldig fine bilde av dæ selv ( du e også fin seff») elsker å lese bloggen din !!! ❤️🥀👍🏻🤳🏻😂

    2. Er ikke bra for huden med så mye sminke i solen, mye bedre å la huden få puste. Og du er jo bare så vakker uten sminke!!

    3. Ææ har opplevd akkurat det samme!! En periode våknet jeg akkurat 11.22 hver dag i over en uke! Utrolig merkelig..

    4. Det er ikke bra og bruke så mye sminke i solen! Du ser veldig crazy ut med sminke akuratt på bildene!!!
      PS: ikke bruk så mye sminke i sol, gjør som Isabelle og vær litt naturlig!😌

    5. Hallo dokk som sei ho bruk mye sminke og ikke ser bra ut, dokk må vær blind.. Ho Martine e sikkelig fin og bruk ikke så mye sminke det ser kanskje sånn ut, men eg e ganske sekker på at ho ikke bruk alt før mye sminke❤️ Ælsk å les bloggen din💗 ho bestem sjøl om ho vil bruk sminke i sola eller ikke. Du e fin uansett❤️😍

    6. WÆÆ det har skjedd med meg også!! husker det var 3/4 dager på rad for en stund siden der jeg våknet nøyaktig 07.20. Jeg syntes dette var så merkelig å prøvde å søke det opp men fant ingenting.. Lurer enda på om det er en grunn til dette enda. Si fra hvis du finner ut noe!! Martine du er såå syykt pen uten sminke! Personlig hater jeg å gå uten sminke for jeg føler meg så hvit å stygg, men i syden når jeg får litt sol i fjeset får jeg bedre selvtillitt. Men du er så vakker, hvorfor bruke sminke i akkurat syden:O

    7. ååååå! Du er så pen på de bildene, egentlig overalt ❤️Jeg misunner deg, og skulle ønske jeg var like pen som deg💞💕

    8. Hahaha……det samme kjer faktisk med meg også,jeg våkner alltid klokken 06:29 Hahah ….men jeg har uansett vekkerklokke klokken 06:30 dette er veldig merkelig😂

    9. Martine du er sinnsykt pen med og uten sminke❤️Du og isabelle er en av mine største forbilder, viss du hadde svart på denne kommentaren hadde jeg blitt kjempe glad😻

    10. Du svarer jo ALDRI på kommentarer, men uansett – jeg skjønner ingen verdens ting, er du med på årets paradise eller hva er greia????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg