Verdens søteste kattunger

Heey!

Jeg må vise dere bilder av det søteste jeg har sett. Her vi bor har det gått en gravid katt rundt, og her om dagen fødte den. Dagen etter fødselen fikk vi lov til å se på kattungene, og de er så søte. Jeg har lyst til å ta med meg en hjem, men det tror jeg kan bli vanskelig. De er bittesmå, og mye mindre enn hånden min. Jeg har aldri sett nyfødte kattunger før, så jeg fikk sjokk da jeg så hvor små de var. I tillegg er alle tre helt like, og de bare ligger oppå hverandre hele tiden. Åh, jeg vil ha en sånn og jeg er ikke et kattemenneske. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

På det siste bilde ser dere hvor små de er i forhold til Aleksander sin hånd. Hvor nusselige er ikke disse da? 

 

19 kommentarer

Siste innlegg