Har Aleks sjekket inn på Paradise Hotel?

Hey!

I dag skal vi bare ha en skikkelig chill dag. Vi har null planer, så jeg skal få gjort unna litt blogging og så skal jeg legge meg ute i solen. I det siste har vi gjort ting hver dag, så det er egentlig ganske deilig med en dag helt fri. Ellers får jeg sinnsykt mange spørsmål om hva vi gjør her nede, og jeg skjønner godt at dere lurer. Det er nok ikke så alt for lenge til dere får vite det, eller jeg håper det ikke blir lenge til. Folk tror også at Aleksander har sjekket inn på hotellet, og hvem vet? 

Neida, han har ikke det. Jeg hadde aldri latt han sjekke inn på Paradise Hotel uten meg. Vi kunne selvfølgelig laget et PR stunt ut av det, men det er ikke helt min greie. Greit nok at man får mange lesere i et par dager, men da vil jeg heller ha mindre lesere og fortsatt ha tillit til leserne mine♡ Så Aleks har ikke sjekket inn på hotellet uten meg, og vi er fortsatt sammen til de som skulle lure. Det er mange som har trodd vi har gjort det slutt, og det har vi altså ikke. Vi har det bedre enn noen gang, og vi koser oss veldig mye sammen her i Mexico!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg har også fått en del spørsmål om denne kjolen. Jeg skjønner godt at dere lurer på hvor den er fra, for den er virkelig dødsfin. Dessverre kjøpte jeg den i en bod i Spania til 10 euro, så jeg har faktisk ikke peiling på hvor man kan få tak i den.. 

 

23 kommentarer

Siste innlegg