Bilder av Paradise Hotel

Heey!

Akkurat i dag blir det litt mye Paradise Hotelsnakk på denne bloggen, men jeg håper det går fint. I går kjørte vi nemlig opp til hotellet vi var på i fjor. Herregud, så spesielt det var å være der igjen. Det var helt merkelig å se alt sammen, og ikke minst se bungalowen vår igjen. Jeg skal innrømme at jeg fikk tårer i øynene, for jeg har så mange bra minner derfra. Jeg møtte blant annet Aleksander der, og det er noe av det beste som har hendt meg. Derfor var det veldig spesielt å komme tilbake til der alt startet. En dag skal jeg faktisk leie hotellet vi var på. Bare være der en uke uten kameraer. Om vi en gang gifter oss, kanskje det er dit bryllupsreisen skal gå? Det hadde vært drømmen! 

Jeg kunne dessverre ikke ta bilder der oppe, men vi tok noen bilder fra stranden nedenfor. Fine hotellet vårt♡ 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg elsker dette stedet, og jeg er så takknemlig for at jeg er her igjen. Jeg føler på en måte at dette ikke er ekte, og jeg lurer fortsatt på når jeg skal våkne opp fra drømmen. Jeg har fått en helt spesiell tilknytting til Mexico, og dette landet vil for alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt♡

32 kommentarer

Siste innlegg