Solnedgang i Mexico

Hei dere!

Nå er klokken litt over 7 på morgenen her i Mexico, og jeg våknet 6.. Det er kanskje ikke så rart i og med at jeg sovnet rundt 21.00 i går kveld.. Det er ikke bare bare med jetlag, og jeg håper jeg kommer inn på riktig rytme snart. Jeg må bare si at første dagen her i Mexico var fantastisk! Jeg kan enda ikke skjønne at jeg er her igjen, og jeg er så glad og takknemlig for at jeg har fått denne muligheten. Mexico er helt klart et av de fineste stedene jeg vet om, og jeg har så mye minner fra dette stedet. Derfor er det veldig spesielt å være tilbake. Jeg klarer ikke slutte å tenke på at jeg skal være her i hele to måneder, det er så sykt!

I natt kom også Aleksander hit, og jeg var ikke våken da han kom. Jeg fikk med meg at han kom, men mer enn det fikk jeg ikke med meg. Da han kom var jeg allerede langt inn i drømmeland. Aleksander og jeg dro altså ikke sammen, noe som var litt trist. Likevel gikk det veldig bra, og nå har vi to måneder sammen her i fine Mexico♡

Jeg må vise dere bilder av solnedgangen her. Det er noe av det fineste jeg har sett, og det er så vakkert dere. Disse bildene er ikke redigert, og det sier litt om hvor sykt det faktisk er. Sykere er det at det er finere i virkeligheten! Jeg husker i fjor, da pleide vi deltagerne ofte å se på solnedgangen sammen. Det savner jeg skikkelig! 

Se så fint!

Nå skal jeg begynne å sminke meg, og så er det tid for frokost. Maten her er så utrolig god, men jeg har enda ikke fått testet ut frokosten. Det gleder jeg meg til i dag! Ellers er det også litt andre ting som skjer i dag, og det er gøy! Vi blogges mer senere♡

84 kommentarer

Siste innlegg