Er det slutt mellom Aleks og meg?

Hei dere!

I det siste har jeg fått inn flere kommentarer her på bloggen, men enda fler på DM på Instagram angående forholdet mitt. Av en eller annen grunn har folk fått det for seg at Aleksander og jeg har gjort det slutt, og jeg kan jo skjønne hvorfor dere tror det. Vi har ikke vært med hverandre på en stund, og dere har kanskje sett at vi ikke har snappet av hverandre. Vi er fortsatt sammen bare så det er sagt, og grunnen til at vi ikke har vært sammen skal dere få nå.

Det er en veldig enkel forklaring på dette, og snart vil dere forstå. Ting er litt hemmelig om dagen, og derfor får jeg ikke forklart alt akkurat nå. I tillegg har det vært jul, og den ville jeg feire med min familie og han med sin. Det er veldig mye som skjer fremover, og dere får vite om det om noen få dager. Han kom til Oslo i dag, og nå skal vi være sammen i en lang periode i strekk. Jeg gleder meg så mye, og vi har så mye å se frem i mot. Han bor jo i Bergen, så det er ikke bare å gå bort til hverandre om vi vil det. Ting må planlegges, og i blant er vi nødt til å gå en lenger periode fra hverandre. Så vi er fortsatt sammen, og vi har det veldig fint sammen. Det var kjempegodt å se han i dag etter 11 dager fra hverandre♡ 

Jeg var litt lei meg fordi vi ikke fikk feiret nyttårsaften sammen. Jeg ville jo ha nyttårskysset mitt, og ikke minst legge ut en klissete kyssebilde med fyrverkeri i bakgrunnen. Heldigvis fikk vi løst det på en bra måte, og nyttårskysset gikk i år over facetime. Mitt beste nyttårskyss selvom vi ikke var med hverandre♡ Heldigvis har vi mange nyttårsaftener vi kan feire sammen, så det gikk helt fint i år å være uten hverandre!

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Straks skal jeg poste et innlegg om min nyttårsaften. Jeg hadde det så gøy!

33 kommentarer
    1. Kan ikke folk slutte spekulere i det ene og det andre. De har ikke noen forklarings greie ovenfor noen. De er lykkelige, de koser seg isammen! Sier seg litt selv at de ikke får vært med hverandre 24/7 når de bor så langt vekke fra hverandre

    2. Hei Martine.
      Jeg er stor fan.
      Jeg bare lurer på hva du mener når du skriver i siste setning.
      (Heldigvis har vi mange nyttårsaftener vi kan feire sammen, så det gikk helt fint i år å være uten hverandre!)
      Skal dere flytte sammen? Eller noe annet?
      Stor nyttårs klem

    3. Hvorfor er du ikke åpen om at dere skal noe inne på Paradise? Aleks la jo ut bildet av flere brev/programleder kort og skrev «Klar for ph2018!» og et bilde av at han pakket? Og et bilde på Gardermoen? Hvorfor er ikke du like åpen om det? Plis svar!

    4. Hei Martine jeg har lagdt deg til på snap å prøvd å sende deg snap men kan du legge meg til på snap. Versåsnill svar ❤️

    5. Dere bekreftet jo selv at dere skulle være med på PH2018, bare bak kamera….i hvert fall hvis jeg hørte riktig. #eventyrligjul #tv3

    6. Hun skal jo ikke det! Par kan ikke være med og ikke folk som har kjæreste!

    7. Herregud! Dere er så goals, jeg screenshoota bilde av at du kyssa aleks gjennom facetime😍😍 det er så goals😘😘❤️❤️

    8. Er du skuffet over at du ikke ble valgt til å sjekke inn på paradise i legende-sesongen? Har du lyst til å sjekke inn en gang til?

    9. Hei, jeg er så glad at du og Alex er sammen. Jeg håper du får et helt fantastisk år med Alex, godt nytt år❤️
      Nytt års klem❤️

    10. Jeg mistet all respekt for deg da du kastet kulen på kevin. Men etter å ha fulgt bloggen din en stund, ser jeg at du er en skikkelig bra dame! Ønsker deg og Aleksander et supernice 2018 😀

    11. Både Martine og Aleksander skal inn på paradise, men bak kamera/eller som intervjuere. Ikke som deltagere.
      Det har jo kommet ut for lenge siden og ikke er hemmelig?
      Aleksander har ikke lagt skjul på det, senest i dag la han ut snap med «siste sushi på 2 mnd», så hvorfor så hemmelighetsfull? 🧐

    12. Kan du sende mer bilder av deg og Aleksander dere er så søte sammen
      Og du er mit forbilde Martine ❤️👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg