Sverigeturen gjorde meg 8000kr blakkere..

Hei dere!

I dag tidlig dro broren min, kjæresten hans og jeg til Sverige ganske tidlig. Vi dro dit egentlig bare for å handle litt nødvendige ting, og selvfølgelig godteri. Kan virkelig noen dra til Sverige uten å kjøpe godteri? Jeg klarer hvertfall ikke. I tillegg har Sverige et så sinnsykt bra utvalg på surt godteri, og jeg har spist så mye nå at jeg er helt sår i munnen. AU! Hvorfor lærer jeg aldri?? 

Tilbake til overskriften.. Jeg brukte opp 8000kr i Sverige, og vil dere vite på hva? Til meg selv kjøpte jeg godteri, en bukse, noen singleter og t- skjorter, tannkrem og pasjonsfruktjuice. Og nå tenker dere vel at det umulig kan ha kostet 8000kr, og ja det stemmer. Hver gang man skal til Sverige får man hundre meldinger om man kan kjøpe med forskjellige ting til folk, så det er altså dette jeg har brukt penger på i dag. Selvfølgelig får jeg pengene igjen, men herregud som folk maser da. Folk skal ha alt fra kylling til C- vitaminer liksom. Jaja, litt av en shoppingtur. 

   Processed with VSCO with s2 preset

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, og så skal jeg redigere en video som kommer ut på søndagen. Jeg vet at mange har spurt om akkurat dette, og heldigvis rakk Isabelle og jeg å spille inn en sånn før hun dro. Vi blogges mer imorgen♡ 

8 kommentarer
    1. Tro meg når jeg sier dette.
      Du burde sånn serr være 100% stolt av deg selv. Du ser flott ut, du har tillegg veldig fint smil😍
      Har bare ett spørsmål. Hvorfor er du redd for at Aleks skal slå opp?? I og med at du skriver så mye om at du håper å bli sammen med han i 5 år til, og om han holder ut eller noe?

    2. Du ser veldig sliten ut, er alt bra? Ser ut som det er mye “vann” i ansiktet ditt, om du skjønner hva jeg mener. og det fikk jeg en periode jeg brukte mye medisiner :/
      – 8000 er vel ikke al verden for deg med så bra inntekt? Hva tenker du at er fornuftig å bruke pengene på, og når skal du egentlig kjøpe egen bolig?:)

    3. mio: Jeg bruker ingen medisiner, så det er nok ikke grunnen. Jeg er småsliten om dagen fordi det er mye å gjøre, så kanskje det er derfor ellernoe? Jeg aner virkelig ikke, haha! 8000kr vil jeg si er mye når det kun er snakk om å kjøpe med ting til folk. Jeg skal kjøpe meg leilighet i midten av mars. Det er hvertfall planen!

    4. Mio: hva så om hun er/ser sliten ut? Hva får du ut av å påpeke det? Kan ikke folk være sliten? Er det noe galt i det? Dessuten antar jeg du er jente og da vet du akkuratt hvor teit det er å høre det. Pluss du burde vite også at om man har på hudsminke men ikke øyensminke så ser man med en gang ut som Martine gjør og det er ikke noe galt i det. Martine ser ikke engang håven ut i ansiktet, hun ser ung og frisk ut. Unge friske jenter har faktisk litt fyll i ansiktet! Det er søtt og det er fint, hvorfor tror du damer i førti årene spruter inn div i kinn og hake osv? Jo, for å få fylde igjen.
      Blir bare så provosert over hvor bitre folk er på at Martine er så vakker og leter etter hver minste lille «feil» de kan komme på.

    5. Jenny: Mio høres jo bare bekymret ut. “Hva så?” Hun viser jo bare bekymring og medfølelse.
      Håper alt er bra, Martine. Du er super!

    6. Jeg ville aldri gått med full make over uten øyesminke, derfor du ser slik ut. Bedre å kutte all foundation, pudder etc og gå all natural. Du er en normal søt jente som de fleste andre, da kan du unngå denne litt spesielle looken. Du kommer til å se på bildene tilbake i tid og se at det ikke så bra ut. Bare et tips, du gjør heldigvis som du vil👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg