Mine julegaver♡

Hei dere! 

Nå sitter jeg med Therese og ser på Charlie og sjokoladefabrikken. Sandra kommer også en tur snart, og vi skal bare slappe av og kose oss. Jeg har akkurat fått testet ut min nye isbitmaskin også, for det var noe jeg ønsket meg til jul. Jeg drikker så mye vann når jeg har isbiter tilgjengelig, og derfor var en isbitmaskin høyt opp på ønskelisten i år. Jeg fikk så mye fint til jul i år, og så mye som jeg virkelig trengte. Jeg hadde også ønsket meg svart bestikk, så nå sitter jeg her med svart bestikk til 23 personer. Haha, ja dere leste riktig. Til 23 personer!! Jeg pleier aldri å komme på ting som jeg ønsker meg, men i år sa jeg svart bestikk. Det sa jeg ikke bare til en person, men til sånn cirka alle som spurte. Derfor har jeg et lite tips til dere. Aldri si til alle menneskene dere kjenner at dere ønsker dere en spesiell ting, hehe! 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Ah, elsker isbiter! Jeg er avhengig av isbiter i glasset, og ofte drikker jeg ikke om jeg ikke har det. Nå derimot har jeg ingen unnskyldninger til å ikke drikke vann. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dette er en dampjern. Det er en sånn man kan stryke klærne med, og er supersmart! Dette ønsket jeg meg også, og endelig fikk jeg det. Perfekt for meg som reiser mye!

 Processed with VSCO with s2 preset

Imorgen reiser jeg til Norefjell, og da fikk jeg gavekort på 80 minutters massasje. Herregud som jeg gleder meg! Jeg blir alltid stiv i nakke og rygg, så det her blir deilig. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Av Aleks fikk jeg dette bilde som jeg elsker + et kjempefint smykke. Dette bilde er så utrolig fint, og jeg ble så glad for det. Smykket klarte jeg ikke ta et ordentlig bilde av nå siden jeg har det på. Jeg skal få tatt et fint bilde av det senere. Jeg elsker det! 

Ellers fikk jeg klær, gavekort, penger, ting til leiligheten og mye mer fint. Tusen takk for alle fine gaver♡ 

21 kommentarer

Siste innlegg