Gårsdagens Outfit

ANNONSE- Annonselenker

Hei dere!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra den årlige julelunsjen hos bestemor og bestefar. Min julaften var helt super, og jeg koste meg så mye! Julemiddagen var hos bestemor og bestefar, og deretter åpnet vi pakker. Deretter dro vi hjem og møtte mamma som hadde vært hos mormor, og så pakket vi opp gaver med henne også. Veldig koselig, og jeg fikk så mye fint! Jeg forteller mer om det senere, for nå tenkte jeg å vise dere hva jeg hadde på i går. Jeg elsker virkelig den kjolen!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Kjolen finner dere HER

Dette var julekjolen dette året, og jeg synes den er så fin. Jeg elsker detaljene på halsen og armene!

 

12 kommentarer

Siste innlegg