Min julaften til nå i bilder♡

Hei dere!

Jeg kommer kjapt innom bare for å dele litt bilder med dere før det er klart for julemiddagen. Min julaften til nå har vært kjempefin, og jeg har kost meg masse. Dagen startet med julefrokost hos meg, og mamma stelte i stand masse godt. Deretter var det bare å sette seg foran skjermen med alle juleprogrammer på TV. Og julestrømpa så klart. Haha, det kommer jeg nok aldri til å vokse i fra. Jeg ble sittende å se på askepott og litt andre programmer, og så gjorde jeg meg klar med sminke og klær. Etterhvert dro vi i kirken, noe vi gjør hvert år. Det er alltid like koselig, og jeg får masse julestemning. Etter det dro vi på graven til oldeforeldrene mine, og nå kom vi akkurat hjem. Straks skal jeg spise hos bestemor og bestefar, og herregud jeg gleder meg. Jeg elsker julemat, og jeg gleder meg til å spise meg stappmett. Jeg har passet på å ikke spise noe etter frokosten slik at jeg skal få plass til så mye julemat som mulig. NAM! 

Jeg håper dere fine leserne mine har hatt en fantastisk dag til nå, og at dere koser dere masse resten av dagen♡ Jeg har også lagt ut en giveaway på Instagram der dere kan vinne noen fine produkter. Instagramen min er “Martinelunde”. GOD JUL♡

   Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset  Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

♡♡♡

8 kommentarer
    1. Har du noen i familien som er asiatisk isåfall kjenner jeg han han skryter mye av deg. hvorfor legger du ikke bilder Ut av han vis han er i familien

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg