Leiligheten er pyntet til jul

Hei dere!

Da er leiligheten endelig pyntet klart til jul♡ Egentlig hadde jeg planer om å gjøre det for flere uker siden, men som vanlig er jeg treig til å komme i gang med ting. Folk pleier som regel å si de er født et kvarter for sent, jeg derimot minst to uker. Jeg er så treig og ting blir aldri gjort før i siste liten. Jaja, jeg fikk det hvertfall klart til dagen før julaften.

Som dere ser er det ikke mye rødt i leiligheten min, og det er rett og slett fordi det ikke passer inn med resten. Derfor blir det en sølv og hvit jul på meg i år.

Jeg har ikke så mye julepynt i leiligheten, og det er fordi det straks må ned igjen likevel. Jeg skal ikke være hjemme fremover, og da vil jeg helst ikke komme hjem til jul om noen måneder. Jeg synes uansett det ble veldig fint og koselig i leiligheten min nå! Jeg skal forresten prøve å få tatt noen bilder av leiligheten min en dag siden mange ønsker det♡

Forresten, se hvor fin himmelen er nå! Nå skal jeg få kjøpt inn de siste julegavene, og i kveld er det tid for familiebesøk. Jeg gleder meg skikkelig til å se på TV i kveld, for er det noe som virkelig får meg i julestemning er det alle juleprogrammene. Åh, gleder meg!

14 kommentarer
    1. Du må ha en hjertelig god jul Martine!🌲💝. Hils Isabelle💞💞💞💞💞ELSKER DERE!😄😄😄😄💞💞💝💞

    2. Utrolig koselig! Hvor er det søte og lille spisebordet ditt fra?⭐️ Leier du leiligheten, eller har du kjøpt den?

    3. Du må ha en hjertelig god jul Martine!🌲💝. Hils Isabelle💞💞💞💞💞ELSKER DERE!😄😄😄😄💞💞💝💞

    4. Du lager et sykt kroppspress på unge. Du skriver på bloggen din at du ikke trener, spiser hva du vil og er undervektig. Det er ikke bra å være undervektig og det er bedre å skrive hva du veier enn å skrive at du er undervektig. Det er mange barn som ikke liker kroppen sin og har vanlig vekt og du får det til å føres ut som man må være undervektig for å ha en fin vekt.

    5. Anonym: Nå må enkelte av dere lese hva jeg skriver før dere kommenterer. Det siste jeg skrev var at jeg ikke hadde hatt noe i mot å legge på meg noen kilo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg