En skikkelig jobbdag (hobbydag :P)

Heei!

Nå har jeg vært hos Splay siden klokken 10, og dagen startet med et møte. Det er mye som skjer fremover, og derfor må ting planlegges. Etter møtet satte Isabelle og jeg i gang med filming av videoer med en gang. Isabelle og jeg skal være kjempelenge borte fra hverandre fremover, og vi må jo få postet videoer. Derfor skal vi spille inn en haug av videoer i dag. Målet er å spille inn 15 stykker, og til nå har vi filmet 6. Jeg tror ikke vi klarer 15, men det er ikke krise. Jeg kan kun være her noen timer til, for mamma kommer til meg i dag. Før hun kommer må leiligheten ryddes og klargjøres for a mor. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg ligger forresten så langt bak med tanke på alle juleting. Ikke er jeg ferdig med julegaver, leiligheten trenger en skikkelig opprydning og jeg har ikke tid til noe av det. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal rekke julaften, haha! Hvor har førjulstiden blitt av? Jeg som hadde planer om å følge med på jul i svingen for å få skikkelig julestemning. Julestemningen mangler i år også som de siste fem årene. Fader altså.. 

Nå skal vi få i oss litt mat, og så må vi filme igjen. Om dere har spørsmål til ukens spørsmål er det bare å legge igjen en kommentar♡

70 kommentarer

Siste innlegg