Hva gjør jeg egentlig i Bergen?

ANNONSE- inneholder annonselenker

Heey!

Jeg føler det er lenge siden er hverdagsinnlegg nå, men det er vel kun et par dager siden? Grunnen er fordi jeg er her i Bergen litt på grunn av jobb også. En liten  (stor) jobb utenom bloggen, og det gikk hele gårsdagen og denne dagen bort til. Jeg har hvertfall hatt det kjempegøy, og jeg synes det er veldig morsomt å prøve litt nye ting. Jeg gleder meg til dere får vite om det her, for dere kommer til å elske det! Jeg vet det er dødsirriterende når ting er hemmelig, og det synes jeg selv også. Jeg hater når jeg får vite om ting lenge før jeg kan fortelle det, for jeg går bare rundt og vil skrike det ut. Jaja, om ikke så alt for lenge får dere vite alt♡

Ellers er været helt forferdelig her i Bergen. Vi tok med oss kameraet til byen i sta, men vi skjønte fort at det ikke var vits. Regner som bare det, og er skikkelig surt ute. Ikke mitt favorittvær akkurat. Det er så trist, for hadde det ikke vært for det dårlige været her hadde jeg ikke nølt et sekund med å flytte. Jeg vet med meg selv at jeg hadde gått på veggen etter tjue dager med regn, så jeg tror ikke det blir noe flytting på meg med det første. 

Jeg tenkte jeg kunne vise dere et outfit jeg hadde for noen dager siden, for noen bilder fra i dag har jeg dessverre ikke. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Body- HER  Bukse- BikBok  Sko- HER  Øredobber- H&M

Vi blogges straks igjen♡

 

15 kommentarer

Siste innlegg