Bildene som aldri kom på bloggen- DEL 7

Heey! 

Da har jeg endelig fått samlet sammen noen fine bilder igjen. I det siste har jeg utrolig nok vært ganske heldig med bildene, men noen unntak finnes det så klart. Jeg håper dere liker blinkskuddene♡

{

Nå tenker dere sikker at dette ikke er så ille, og nei absolutt ikke. Helt til man ser nøye etter. Merkelappen henger fortsatt igjen på genseren, haha! Det merket ikke Aleks og jeg før alle bildene var tatt. Da var det bare å starte på nytt med bildene..

Heihei Lunde!

Vet ikke helt hva slags posering dette var, meen..

Haha, vakkert!

Her ble jeg sinnsykt oppgitt over mamma, for hun synes nemlig det var dødskleint å ta bilder av meg inne på et senter. Jeg synes ikke sånne ting er kleint lenger, så ble litt irritert her gitt.

Processed with VSCO with s2 preset

“Aleks, kan ikke vi prøve å kysse med de skinnene i munnen?” Hahah!

Processed with VSCO with s2 preset

Her ser jeg bare stressa ut.

Processed with VSCO with s2 preset

Hahah, det bilde her dør jeg av!

Processed with VSCO with s2 preset

SMIIIL!

Vi blogges straks♡

11 kommentarer
    1. Alex r bare så heldig som har deg❤️❤️❤️❤️❤️ R stor fan av deg og Isabelle dere begge r deilige

    2. Kjenner du noen eller vet om noen som er i sugardaddy miljøet i Oslo? Har bare hørt at det er mange, spesielt i Oslo som holder på med det, og isåfall, hva mener du om jenter som tilbyr en mann ting i form av støtte og kjærlighet i bytte mot penger?

    3. Alle bildene er jo fine du har på sminke og er jo egt bare drit pen på alle.. Kan du ikke legge ut noen som eks: snu mobilen når du Akuratt har våknet? eller rett etter du går ut av dusjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg