Dette har jeg ikke gjort siden før Paradise Hotel

Hei dere!

Jeg er ganske overrasket over meg selv, for dette har faktisk ikke skjedd før Paradise Hotel. Som dere vet har jo jeg blitt en skikkelig kjærestejente, og jeg foretrekker å være hjemme fremfor en tur ut på byen. Mange vil nok si jeg har blitt kjedelig på den fronten, og ja absolutt. Før var jeg alt for mye ute, og nå er jeg så og si aldri ute lenger. Her om dagen spurte Sofie om jeg skulle være med ut i helgen, og mitt første svar var nei. Jeg orket rett og slett ikke, fordi jeg ikke synes det er like gøy lenger. Likevel begynte Sofie å mase igjen i går, og jeg lå som et slakt på sofaen hos bestemor og bestefar. I joggeklær, sminken fra dagen før og dott på hodet. Det siste som var i mine tanker var å skulle dra ut. Sofie ga seg ikke, og da klokken var ni bestemte jeg meg for å bli med. Klokken ni på kvelden kjappet jeg meg hjem og sminket meg. En så spontan bytur tror jeg aldri jeg har vært med på tidligere. Likevel er det disse kveldene som alltid blir de morsomste. 

Jeg koste meg så mye i går, og det er lenge siden jeg hadde det så gøy ute på byen. Jeg hadde det så gøy at jeg var på utestedet nesten til stengetid, og det har faktisk ikke skjedd siden før Mexico. Etter Mexico har jeg alltid dratt hjem rundt halv to, men i går kjørte vi på hele kvelden. Så gøy! 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Ellers er det så mange merkelige mennesker på byen. Jeg må nesten le når jeg tenker tilbake på det, for i går fikk Sofie og jeg en veldig merkelig kommentar. Sofie var på do og jeg sto utenfor og ventet. Plutselig kommer en jente bort til meg og sa jeg så ut som en drittunge. Hun sa at jeg så mye eldre ut på tv, men i virkeligheten så jeg bare ut som en skikkelig drittunge. Haha, hva skal man svare når noen forteller deg det? Jeg bare lo det bort, for det hele var jo ganske komisk. Da Sofie kom ut av doen kom denne jenten bort igjen. Hun fortalte det samme til Sofie, og hun skulle sende inn klage til Paradise Hotel. Fordi Sofie og jeg så ut som noen skikkelig drittunger?? HAHA! Hun sa hun følte seg lurt, og nå skulle hun starte blogg. Jenta skulle starte en blogg om hvor drittunger vi så ut. Jaja, haha! Sofie og jeg fikk oss hvertfall en skikkelig god latter da denne jenta gikk. En litt sånn wtf opplevelse. 

20 kommentarer

Siste innlegg