DEN HORETE TOPPEN

Hei dere!

Jeg tenkte egentlig nå å vise dere bilder fra Wallmans, men tenkte først å kommentere den grusomme toppen jeg hadde på meg her om dagen. For å være helt ærlig følte jeg meg skikkelig fin da jeg gikk ut døren, men etter noen timer følte jeg meg helt jævlig. Jeg skal være helt ærlige med dere nå, og ikke late som jeg er et menneske som ikke tar meg nær av noe som helst. Ingen mennesker er så steinharde at de ikke bryr seg om alt mulig dritt. Jeg er vant til å få mye stygge kommentarer, men på torsdag ble det bare for mye. Jeg hadde gledet meg til en kveld der jeg bare skulle kose meg skikkelig, Therese og jeg fikset oss og vi begge følte oss fine da vi gikk ut døren. Aleks synes også jeg var fin til de som skulle lure på det. Jeg hadde gledet meg så mye til julebordet med Therese, men dessverre satte alle disse kommentarene en demper for det. Jeg merket at humøret sank, og jeg klarte ikke slappe helt av. Jeg følte meg også skikkelig dum da jeg faktisk tok meg nær av enkelte av kommentarene. Men hvem synes egentlig det er greit og bli fortalt at man fortjenes voldtatt? Eller at noen spør hvor mye du tar i timen? Jeg ble skikkelig lei meg, og jeg er nesten litt flau over å innrømme det. Samtidig er det viktig å vise denne siden også, for ja jeg tåler mye dritt. Likevel er det noen ganger det bare blir for mye. 

Man skulle nesten trodd for at for å være blogger må man være beinhard, og ja det må man til en viss grad. Likevel har vi bloggere følelser som alle andre, og vi blir lei oss. Eller jeg blir det, men det er søren ikke ofte. De gangene det skjer blir det bare for mye. Sist jeg tok meg nær av kommentarer var etter finalen av Paradise Hotel var vist på TV, og det er en stund siden. Flere måneder, og sikkert 500 andre drittkommentarer senere tok jeg meg nær av det nok en gang. Jeg er så drittlei av anonyme drittkommentarer, men takk Gud for at disse menneskene som skriver de legger igjen full IP- adresse. 

Jaja, nå skal jeg uansett vise dere bilder fra kvelden. Jeg klarte å kose meg, men ikke like mye som jeg ønsket. Heldigvis blir ikke dette siste turen på Wallmans, for Therese og jeg skal gjøre dette til en tradisjon to ganger i året♡ Og forresten, jeg elsker den toppen! Dere som sier jeg har dårlig selvtillit fordi jeg gikk med den tar helt feil. Jeg har masse selvtillit og jeg synes former er dritfint. 

 Processed with VSCO with s2 preset  Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Fine Therese♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Årets første julemåltid. Smakte himmelsk!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Flinke Rebekka!

 Processed with VSCO with s2 preset

Og til slutt noen gutter som veldig gjerne ville på bloggen, haha!

58 kommentarer
    1. Hei Martine, eg syns den toppen var vanvitig fin, og ja den viser litt men bryst er fint, og noe alle har sett ein gong i livet, fra de er barn til de er voksen så ser de bryst, så skjønner ikkje heilt kvifor folk reagerer på det egentlig.

    2. Når ble det egentlig populært å mobbe?Hun er et helt vanlig jente som går med hva hun vil!
      Haters make u famous!💗
      Love u💗

    3. Hei Martine, skjønner ikke hvorfor folk må slenge så mye dritt! Eg blir så irretert av å se folk gjøre det mot andre!!! Men eg synest du var dritfin i den kjolen og du er så sykt flink til å sminke deg!😍😍😍💖 ILU❤️

    4. Du er kjempe pen og toppen er skikkelig fin! Og til alle dere mobberne der ute, når ble det ett problem med litt kløft?

    5. Blir skikkelig lei meg av å se hva folk spyr ut av seg. Så innmari trist at folk må være sånn. Du ser helt fantastisk ut!!! Og toppen er 10/10 på deg og kroppen din😍

    6. Synes den toppen var syyykt fin jeg, og du kler jo faktisk alt! All drittslengingen bunner jo rett og slett i at de skulle ønske at de kunne sett like bra ut som deg, trist hvordan folk skal tråkke hverandre ned. Du er nydelig! ❤️
      Og forresten, hvordan klarer du å ta så sykt fine bilder med blitz?😍 Bruker du bare mobilen, eller er et kamera?

    7. Så slemme og kvalme folk er. Syntes du var kjempe fin i den! Gå med hva søren du vil, alle har forskjellig smak og godt er nå det. Synd enkelte ikke eier folkeskikk 🙏🏼

    8. Syntes toppen din passet sååå fint til Wallmanns! Du er en utrolig fin person og de som rakker ned på deg er nok usikre på seg selv og vil bare føle seg bedre ved å få deg til å føle deg dritt . Stå på og ha på hva du vil!❤️

    9. Problemet er kun at du er for perfekt pen:), det er noe dessverre mennesker plages med (gudskjelov ikke alle, men mange) ! PS: du var super fin, en av de finestre antekkene som du kledde veldig godt❤️

    10. Når en person så mye hat, er det vanskelig å la være å kommentere det.
      La nå mennesker få kle seg slik de vil, foruten å peke fingeren på det. Det sier intet noe om personen selv.
      Jeg kunne ikke hatt på meg samme topp selv, men hadde jeg hatt formene til Martine, så hvem vet 😉 Hun kler den DRITBRA.
      Så til dere «haters» igjen, hvem sier dette mest om? Dere eller Martine? Ikke nødvendig å rakke ned på hun for «å gi hun dårlig selvtillit», når du sitter bak skjermen og kommenterer en spydig kommentar for å føle deg bedre selv?
      Kos deg Martine, og unn deg det å kle deg slik du vil! Du ser helt amazing ut.
      Og forresten, politiet prioriterer dette like mye som alt annet. Nå vet ikke jeg hvilke erfaringer DU (som kommenterte) har med politiet fra tidligere, men håper du får bedre behandling ved neste sak du skulle evt. anmelde!

    11. du er drit goals, og du var drit fin❤️❤️❤️ fins ikke no vondt i deg! du er gull rett gjennom

    12. Tror ikke folk synes former er et problem, det synes i alle fall ikke jeg. Er vell heller hvordan man velger å vise de frem, og hvordan man fremstiller seg selv som var temaet.
      Og det blir veldig dobbeltmoralsk å sitte å rakke ned på folk sånn som du har gjort, (hvordan enkelte sender bilder av seg selv, og tar betalt). For i praksis gjør du det samme. Du gjør det bare på en annen måte. Du leger ut lettkledde bilder, og får betalt for det. Så for meg virker det bare veldig rart at du har en holdning som sier at kroppen din kun er for deg og kjæresten din, og at du aldri ville gjort noe sånt, mens atferden din viser noe annet. De bildene du leger ut er offentlige så fort du har lagt de ut, og de som vil kan lagre bildet og gjøre det de vil med det. Så i praksis, er du ikke noe bedre enn de du rakker ned på

    13. Martine den toppen er sykt fin på deg.💛Håper du hadde en fin kveld med vennene dine.🤩 Jeg synes du er fin❤️

    14. Du var nydelig som alltid ☺️ De som skriver slikt vil enten bestemme over andre – få deg til å føle deg dårlig for å føle seg bedre selv – er sjalu eller er sur fordi de ikke får noen som deg selv 🌸

    15. Du burde ikke ta deg nær av det du var drit fin i den toppen og folk som sier sånt er bare skrudd i toppen

    16. Synes toppen er veldig fin, men synes ikke den passet til anledningen!
      Men du bruker selvfølgelig det du vil og føler deg komfortabel i.

    17. Hvorfor skal andre folk skrive stygge ting til andre bare på grunn av at dei er sjalu😕MARTINE DU ER DRIT FIN I ALT DU GÅR MED💕💕folk må bare skjerpe seg med sånne stygge tanker om andre😡Blir sykt forbanna på dei som skriver sånne ting😡Ikkje bry deg om stygge kommentarer dei er bare sjalu på at du er den nydelige jenta du er😘Neste gang håper eg at du koser deg kjempe mye❤️😘💕

    18. Er så mange ekkle mennesker der ute..
      Du var helt nydelig med den toppen!
      Gode fine martine❤️❤️

    19. Skjønner ikke hvorfor folk hater på at du hadde på deg den toppen. Synes den var dritfin. Den toppen satt perfekt på deg, og det må være lov og vise litt mer noen ganger. Er nesten litt missunelig på deg😍. Former er fint, og alle har forskjellige former. Skjønner virkelig at det går inn over deg. Du tar det bra, jeg hadddet ikke tatt det så bra. Du står på, fortsett med det. Ikke bry deg om haters. Du er mitt STØRSTE forbildet! Love you. Du er BEST! Stå på Martine. En av drømmene mine er å møte deg. Elsker deg!!!!!😙😙😊😍❤❤💋

    20. Til anonym over:
      Det har ikke kanskje falt deg inn i hodet ditt at hun LIKER det hun går i, at hun ØNSKER å gå i den toppen, at den toppen er HENNES stil fremfor at hun prøver å oppnå noe annet?
      Jeez fck, alt handler ikke om å tjene penger og legge ut bilder for å få flest mulig views og derav tjene på det. Ser hvor du vil hen, men før du faktisk VET det du påstår bør du ikke være så forbanna snar med hva du sier.
      Og til Martine, jeg hadde nok fått en stor klump i magen og blitt lei meg om jeg fikk så mye av disse kommentarene, men forhåpentligvis så har du forstått hvor det kommer fra, og at det ikke på noen måte er du som har gjort noe feil. Helt sykt hva sjalu jenter kan finne på å skrive. Håper det går bra med deg! Du så kjempe bra ut i toppen 🙂

    21. Svar Til anonym: Selvfølgelig ønsker hun å gå i den og det er hennes stil, jeg har ikke sagt noe annet. Sier bare at det kan være lurt å tenke seg om to ganger før man dømmer andre. Jeg dømmer ikke for at hun går sånn kledd. Jeg dømmer hun fordi hun fremstår dobbeltmoralsk når hun snakker ned om andres valg, som faktisk ikke er så langt ifra hennes egne. Synes det blir helt feil.
      Min personlige mening om toppen er jo at den er horete, men den holdt jeg for meg selv, for det har ingenting med hennes hykleri å gjøre.
      Og jeg sier heller ikke at hun er horete selv om toppen er det. Men det er slik hun velger å fremstå

    22. Er ikke så ofte jeg kommenterer på blogger, men dette ble jeg lei meg av å lese! De menneskene som skriver slike ting til deg er helt klart bare misunnelige! Prøv å tenk på at disse personene egentlig har det dårlig med seg selv og derfor får et behov for å skrive sånne ting til deg. Du så smashing ut i toppen, ikke la slike kommentarer trekke deg ned! <3

    23. Fy faen, vet du egentlig hva en hore er? For det virker ikke sånn. Ja, den toppen hadde en dyp utringning, men grunnen til at den ser så åpen ut er fordi man ser skuldrene. Og en ting til, du vet vel at det finnes horer som går i store klær som ikke viser noen ting. Så å si at noe er horete er bare syyykt dumt.

    24. Svar til anonym:
      Dette er jo det jeg prøver å si deg. Mener du ikke det er en tydelig forskjell på å bevisst sende bilder av seg selv og ta betalt/eller generelt selge seg selv, og legge ut dagens outfit? Jeg forstår at du kan tenke at hun selger seg selv på en viss måte da hun i blant legger lettere kledd bilder, får views og deretter penger, men grunnen til å legge ut bildene hvor puppene synes trenger ikke være fordi hun vil tjene penger, men rett og slett fordi det er dagens outfit. Da kan du jo ikke si hun selger seg selv, eller ta henne på at hun dømmer andre som selger kroppen. Denne bloggen går jo ikke rundt fordi man kan se en kløft i ny og ne, noe man kan finne overalt. Syns du velger å se på dette på en rar måte, og om Martine faktisk bevisst legger ut noen bilder med kløft for å få ekstra views vet du jo ingenting om. De bildene hun velger å legge ut, alt fra bikini til festbilder, er jo bilder man finner av de fleste over alt. Skjønner ikke wth du mener

    25. Den toppen var kjempe fin men det r bare noen folk som ikke har like god smak som deg! ❤️Hvor kjøpte du den?<33

    26. Kjære Martine!
      Martine…. alle fansene dine elsker deg akkurat som du er og det er fordi du er den flotte jenta med det vakreste ansiktet i hele verden..!<3 Det er viktig at du sier ifra om at det må slutte, og at du kommer til og gå til politiet med de! Nå har det holdt på lenge hær og jeg syntes det er på tide og gjøre noe med det!! At noen sier at du burde vært voldtatt er uakseptabelt! Jeg elsker både deg og YouTuben din og Isabelle sin! Instaen din og bloggen din! Jeg hater at du får hate for at du er den godjenta som du er!!<3
      Be your self.... Famous<3 loveu
      Hilsen Hedvig en 11-åring som elsker deg!!

    27. Fy faen. Folk må skjerpe seg. Alle skal kunne gå som de vil og den toppen var utrolig pen. En dag på skolen gikk jeg med en gjennomsiktig topp på skolen og da kom en lærer og tok tak i meg og sa at jeg ikke kunne vandre rundt i bh, hun sa også at dette var en ungdomsskole og at vi ikke kunne gå med sånne klær. At folk sier slike ting om deg er forferdelig😢De som sier dt bør faen meg skjerpe seg kraftig for jeg er 13 og jeg bare kjenner bare hvor sur jeg blir(sorry for stygt ordbruk) Ingenting viser at du vil bli voldtatt og jeg synes du er så fantastisk pen med eller uten sminke💟👸🏽

    28. Jo det er en forskjell. Men i praksis blir det samme sak: hun legger ut lettkledde bilder i all offentlighet og får betalt for det. Du sier at grunnen til de lettkledde bildene ikke trenger å være å tjene penger. Og det er riktig. Akkurat som at grunnen til at folk sender/selger bilder av seg ikke trenger å være penger. Jeg aner jo ikke, men ser for meg st en grunn for både Martine og de som sender bilder er ønsket om oppmerksomhet, ønske om å få komplimenter, osv. Så hovedgrunnen trenger ikke være at de får betalt. POENGET er at hun i praksis gjør det samme som de hun rakker ned på. Og det synes jeg blir helt feil.
      I tillegg har hun faktisk mange unge lesere og er sikkert et forbilde for flere. Og sier indirekte at det er fint og kult å kle seg i de korteste kjolene med de dypeste utregningene. Og gjerne i gjennsomsiktig stoff.
      Jeg mener jo at alle mennesker er mye verdt, og har veldig mye mer å tilby enn kroppen sin. og at man bør være så klar over det at man ikke føler behov for å flashe kroppen sin for gud og hvermann. Er kroppen din alt du er liksom? Nei.. men det er dessverre slik noen velger å fremstille seg

    29. Dårlig gjort å kommentere slikt. Dessverre kommer du ingen vei selv om du ser hele ip-adressen. Skal utrolig mye til (typ drapstrusler over gjentatte ganger) for at politiet skal gidde å bry seg om det. De bryr seg dessverre ikke om at en blogger får drittkommentarer.

    30. Toppen din er kjempefin, du er en ung jente med en kjempefin kropp, så klart skal du få lov å gå kledd slik uten å få dritt i retur. If you got it, flaunt it!
      Du viser heller ikke mer enn hva man gjør på en strand.
      De som sier du er respektløs siden du har type kan bare gå å gjemme seg under steinen de kommer fra.
      Bare fordi man har type slutter man ikke å pynte seg!
      Og jeg er helt sikker på at Aleksander syns du er rålekker i den og er stolt av å ha en så fin kjæreste.
      Ikke ta deg nær av trollene som kommer med dritt, de er bare latterlig misunnelig!

    31. Jeg legger vanligvis ikke igjen kommentarer på blogger, men tenker at d er et unntak nå. Du er helt fantastisk og nydelig, og skjønner ikke hva som kan få andre mennesker til å legge igjen drittkommentarer til deg. Du har da ikke gjort dem en verdens ting, så det de sier til deg er jo av ren sjalusi. Værsåsnill ikke ta deg nær av drittkommentarer. Alle vi andre ser og vet at inhenting av det haterne sier, er sant. Og håper du innerst inne også vet det, fordi en så snill, vakker og sprudlende jenge som deg, skal ikke gå rundt og ta seg nær av tapere som slenger dritt anonymt ❤️U go martine, og den toppen var drit fin! du så helt smashing ut i den! elsker bloggen din! du og therese så helt nydelige ut på bildene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg