PARADISE HOTEL PRAT

ANNONSE- Inneholder annonselenke

Hei dere!

Herregud, det er så sykt at det er 1. Desember allerede. Tiden går så sinnsykt fort, og enda sykere er det at i dag er det ett år siden jeg fikk vite at jeg skulle være med på Paradise Hotel. Hvor har tiden blitt av? Den har virkelig flydd. I dag kom det jo også ut at flere gamle deltagere skal være med i neste sesong, og det synes jeg er kjempemoro. Jeg gleder meg skikkelig til å følge med på neste sesong. Mine favoritter er Soph og Carl Aksel, så stem på de!! Jeg synes også det er skikkelig morsomt at de har fått med The Classy Girls, de var favorittene mine for noen år siden!

Uansett, i dag startet dagen rolig på hotell. Aleks og jeg sto opp tidlig slik at vi kunne få tatt bilder og rukket frokosten. Jeg gleder meg alltid så mye til hotellfrokosten, men når jeg er på hotell orker jeg den ikke. Jeg har ikke matlyst om morgenen, men likevel dyttet jeg i meg noe mat. Det er jo så godt!

Pysjen finner dere HER. Den er i verdens deiligste stoff, og i tillegg er den så fin!

Ellers har jeg jobbet i hele dag, men i dag har jeg hatt en veldig morsom arbeidsdag. Jeg er ganske sliten nå, så derfor tenker jeg å legge meg ned i sengen med godteri. Haha, det må til på en fredagskveld! Ellers er det bare å komme med spørsmål til ukens spørsmål, så svarer jeg på de senere i dag♡

11 kommentarer
    1. Hvordan er det at Aleks kjører bilen din rundt?, er du ikke redd for den?. Jeg hadde blitt redd for den selv med tanke på at den er ny og jeg ikke kjører den selv

    2. – Når tenker du å være ferdig med lappen?
      – hvem øvelseskjører du med?
      – Hva syntes du er finest med Bergen?
      – Kunne du flyttet til Bergen?
      – Skal du feire jul med Aleks?
      – Kan du lage et innlegg med inspirasjon til juleskinke?😍

    3. haha, trodde først dette var reklame for å melde seg på paradise. haha, nei takk du. klarer meg fint…

    4. Siden du har nevner på bloggen av og til at du ser på The Kardashians: Tror du Kylie og Khloe er gravide?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg