Vi har flyttet inn på hotell

Hei dere!

I går bestemte jeg meg ganske spontant for å booke hotell til imorgen. Jeg er ekstremt lei av der jeg bor. Snø overalt, og skogen rett ut døren. Jeg hadde uansett en del jeg skulle gjøre her i sentrum både i dag og imorgen, så derfor var hotell et enkelt valg. Vi skal kun bo her til imorgen, men det blir koselig med en natt på hotell. Dette er forresten ikke sponset.

Til i dag har vi egentlig kun jobbet. Jeg har fått skrevet ferdig et innlegg som jeg gleder meg til å dele med dere, også har vi bare slappet av. Vi har også fått roomservice med masse god mat. NAM!

Nå skal jeg på et slags julebord, haha! Jeg forteller mer om det senere, for nå begynner jeg å få litt dårlig tid. Vi blogges straks!

72 kommentarer
    1. Alle er dritt lei av de overdrevne clickbaitene dine. Greier du ikke skrive om noe interressant nok så du faktisk kan Si på story hva innlegget handler i steden for å si «vi ble nesten drept på vei hjem» fordi du glemte å ta på sikkerthetsbeltet i bilen. Er du faen meg ikke litt enig i at my storyene dine er en løgn?

    2. Det ligner på vårt hotellrom som vi var på i sommer😍 plaza!!! Dere burde gå opp i 33 etasje der er det basseng å treningsrom😍

    3. Flyttet betyr ikke for en dag. Skjønner at bloggere har til felles at alle er drop-outs. Lurt å kunne betydning til ulike ord før man skriver dem. Man lærer slik på grunnskolen f.eks.

    4. Halo? Hun er blogger, clickbate er en del av jobben hennes. Plager deg dere så la være å trykke dere inn? Hahaha

    5. Brukt/bruker sexleketøy??
      Hvordan “klarer” du deg når ikke du er sammen med Alex? ( å hvertfall om det er lenge mellom gangene..)
      Å hva er det første dere gjør når dere ses da? Å nesten med en gang? ( eller vil si tar lang tid før dere har sex når dere møtes igjen)
      Barberer du eller vokser du?

    6. Hei hvordan gikk d igår på juleborde?hva du lamme ho dær vennina di som er deigli ho å. Syns æ så snap av ho?hva skal du gjøre ihelga da? Æ tar mæ nu litt øl. Skal lage mæ god middag tenkte æ ikveld. Har jobbet som kok å i noen år. Er ganske flink å lage god mat da ikke før å skryte men di andre skryter av maten æ lager da.kan ikke noe før d da.leste å at man kunne stemme inn din person på paradisøya hotel igjen sku vist være sånn jubileum sto d.lyst å bli stemt inn igjen el? Ha en kjekk helg da

    7. Jeg lurer på om du kan legge til folk på snapp sånn som Isabell? Håper du kan så plis legg til tuvkri191 ELSKER deg sååå høyt Martine du e mitt forbilde LY❤️❤️😻💜

    8. Hvis du kunne vunnet med hvilken gutt du ville på ph bortsett fra Aleksander, hvem hadde det vært?
      Hva liker du best med deg selv?
      Favorittsminkemerke?
      Har du noen gang slitt med dårlig selvbilde? Hvordan kom du over det igjen?
      Favoritt alkoholfri drikke??❤️
      Hvordan feirer du jul?
      Hva spiser du på julaften?

    9. Heiii.
      Så på snapp at du hadde ukensspørsmål men leste det ikke I teksten.❤ Men hvertfall, hvis du å Alex skulle ha gifta dere ville du ha bytta etternavn eller ville du at, Alex skulle ha bytta til Lunde??😍 Men vet ikke om dette er et spm men kan du legge meg til på Snapp heter elolinone123.💝 Foresten så var den svarte toppen din som du brukte på julebordet sååååååååååååå fin💞😍 love you❤❤

    10. Hej! Jeg er en svensk lesere, & før så sa du att du knappt kjønner svensk. Men kan du lese & skrive det? Och sedan lurer jeg på visst du hade kunnat gjøre en personlighets-test & skrive om det i bloggen! Hade varit SÅ gøy och interessant! Eldker deg og din blog! Puss

    11. Hvem savner du akkurat nå?
      Nevn 5 bestevenner?
      Har du og Øystein fra ph vært sammen?
      Elsker du Aleksander?
      Beskriv han med 4 ord?
      Hvem spurte du eller aleks?
      Hvem er på topplista de på snap?

    12. Du sier at du må kysse deg selv 3 ganger på hånda når klokka e f.eks 11.11 men hva skjer vis du våkner og ser på klokka så står det 11.12 hva gjør du da?

    13. Til ukens spørsmål : Hvor lenge har du å Alex Vert sammen ?
      Hvor mange leser bloggen din daglig å ukentlig

    14. Hvordan vet du at du ska ha mensen snart? Hvordan vet du at du må begynne å ha bind eller tampong i veska liksom?

    15. 1. Hvordan går det om dagen?
      2. Gleder du deg til jul, og har du julestemning?
      3. Fav produkt hos the body shop?
      4. Hva slags undertøy bruker du/hva anbefaler du?
      5. Blir du gjenkjent på gata?
      6. Kan du snart ha live på insta?
      7. Hvorfor er du så perf?😍
      8. Fav mat?
      9. Har du noen gang hat kjeledyr?
      10. Fav farge?
      Håper du velger noen av disse spørsmåla Martine❤️
      Du er perf og sååå fin😻

    16. Er du fra østkanten eller vestkanten?
      (Ikke at det overhode har noe å si, bare nysjerrig)
      Elsker deg og bloggen din masse!!

    17. Ukens spørsmål:
      1. Høyhælte sko eller flate sko?
      2. Sko eller sokker?
      3. Sokker eller barbeint?
      4. Fotmassasje? Ja eller nei?
      5. Tøyer du?
      6. Hvilke skostørrelse har du?
      7. Reisemål som du aldri har vært på?

    18. Hva heter sangen som du brukte i advenstvideoen til Isabell? Eg har spurt so mange ganga no, so setter pris på svar.

    19. Hei står til frk lunde.hatt bra helg. Ble nu bare noen pilse på mæ fredags 6øl .vist æ kommer en dag til oslo vill du ta en kaffe md mæ da. Bare prate litt skjit.bli litt kjent kanskje. Vet ikke kati d blir d. Skal nu ta holde på gammel pengene mine nu mot jul. Å så skal æ brygge mæ et nytt game.bli enda rikere enn æ se.vist æ kommer til oslo da er d bare får å møte dæ å dra i bankene å åpner kontoer d er planen. Vist du ikke skal være lamme jenta di

    20. Topp kycklingar med stora heta bröst bara på denna webbplats! Följ länken, du kommer inte ångra det! –
      👉 ClICK.
      💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

      💋registrera dig och ha kul💋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg