NY VIDEO- BLI MED OSS TIL EN KLARSYNT PERSON

Hey!

I går da Isabelle og jeg ble spådd vlogget vi faktisk. Dessverre kunne vi ikke filme selve samtalen, men vi filmet mye rundt der vi var. Den messen var skikkelig spennende, og vi fikk teste alt fra poledancing (strippestang) til å bli spådd. Veldig variert med andre ord. Denne messen kommer jeg helt klart til å besøke igjen neste år, og jeg gleder meg allerede!

Om dere vil abonnere på kanalen til Isabelle og meg finner dere den HER

P36yr9iCsL8

 

8 kommentarer
    1. Hei! Jeg kjente en som var synsk før og jeg må si at jeg også var imponert! Hun visste ting jeg aldri hadde sagt til noen før😅 det første hun sa til meg var at jeg var skarpionen siden jeg hadde så fine øyne! Hun spådde også mye som stemmmer nå! Sykt spennende

    2. Så kult. Jeg er en stor fan. Lurte på om du kunne adde meg på Snapchat. “Floridahelene” jeg elsker både deg og Martine. Så hvis du kan spørre om Martine kunne tenke seg å legge meg til hadde det vært såååååå snilt. Jeg har møtt dere begge og dere er drit pene. Ikke bare på bilder❤️ ELSKER DERE

    3. Jeg har bursdag om en uke så det hadde vært så snilt om dere adda meg som en bursdagsgave “floridahelene” på snap

    4. Hei, synes det er dumt at du skriver på snap at poledance er det samme som stripping. Stripping er når man danser og kler av seg samtidig. Poledance er en dans som samtidig også er utrolig bra trening

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg