UKENS SPØRSMÅL 33

Woho, god helg dere♡ Endelig er det fredag igjen, og hvor deilig er ikke det? I dag er det også tid for ukens spørsmål, og jeg føler egentlig jeg snart har svart på alt som er å svare på. Haha, jaja. Jeg håper hvertfall dere liker svarene!

Hvor har du kjøpt pysjen med Minnie mus på? Den er fra Primark. Primark har verdens diggeste pysjer, så dere burde virkelig sjekke ut det om dere er i den butikken. Jeg bruker den pysjen hver dag, og jeg tror nok det er de diggeste klærne jeg eier.

Kunne du giftet deg med Aleksander? Ja, absolutt! Ikke enda da, men jeg vil det en gang i fremtiden. 

Blir det ikke veldig dyrt i og med at du og Aleks flyr så mye frem og tilbake til hverandre? Vi kjøper ungdomsbillett, og det er MYE billigere. Med ungdomsbillett koster flyturen til Bergen vanligvis 299kr eller 399kr. Supersmart!

Processed with VSCO with s2 preset

Er det feil å bruke sminke som gutt? Nei, absolutt ikke. Jeg vet om flere gutter som bruker sminke, og det er da ingenting galt i det. 

Kan du og Isabelle ha vlogmas? Om det er sånn at man vlogger hver dag i desember, så tror jeg det blir litt vanskelig. Jeg har hvertfall veldig mye å gjøre i desember, og jeg tror det kun hadde blitt stress. Kanskje vi kan legge ut en ekstra vlogg i uken, for det tror jeg vi skulle klart. 

Kan du legge ut bilde av deg med regulering? Det er faktisk skikkelig vanskelig å finne bilder av meg med regulering, rett og slett fordi jeg aldri smilte med tenner. Men her har dere noen, haha!

Dette er dessverre (eller ikke) de eneste jeg har, og det er jeg egentlig ganske glad for. 

Hadde du mange kjærester da du var yngre? Ja, jeg var tidenes player. I barnehagen hadde jeg ofte to kjærester om gangen, og på barneskolen byttet jeg kjærester hele tiden. Utro i barnehagen liksom, haha!

Hvem heier du på i Farmen? Hm, jeg vet ikke helt. Jeg vet hvem som vinner, så jeg heier på den personen. Haha! 

Har du en fetisj? Nei, jeg har ingen spesielle fetisjer. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvor mye veier du? Det vil jeg helst holde for meg selv, og det er fordi det er nok kroppspress der ute allerede. I tillegg kan det være at en person veier mer enn meg, men kun fordi den personen har mye muskler. Jeg velger derfor å holde vekta mi privat, og jeg bryr meg faktisk ikke så mye om vekta heller. 

Mistet du Snapchatdagene når du var på PH? Ja, det gjorde jeg. Vi hadde jo ikke tilgang til telefonene våre. 

Kan du lage et innlegg om russetiden din? Jeg tror egentlig ikke jeg trenger å lage et helt innlegg om det, fordi jeg var ganske kjedelig i russetiden min. Jeg var vel med å rulle maks tre ganger. Jeg var ikke på buss, men var på tryvann to ganger tror jeg. Jeg synes russetiden var ganske oppskrytt for å være ærlig, haha! 

Har du noen gang hatt analsex? Nei, rumpa mi er enveiskjørt. 

Skal du og Aleks feire julaften sammen? Nei, det skal vi ikke. Han skal til Bergen til familien sin, og jeg blir her i Oslo med min familie. 

Barberer du alt nedentil? Ja, men det er mest for min egen del egentlig. Jeg synes fort det begynner å klø med hår der nede, og det er kun ubehagelig. 

Hva bruker du mest penger på? Mat.. Jeg bruker så sinnsykt mye penger på mat, og spesielt da på å spise ute. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hva liker du best med Aleks? Personligheten hans♡

Hvorfor bruker du ikke hormonell prevensjon hvis du er redd for å bli gravid?​ Jeg bruker p-piller, men jeg er redd for at de ikke skal funke. Jeg vet det er skikkelig teit å tenke sånn, men jeg har sett på alt for mange programmer der folk bare plutselig føder. Jeg er redd for å gå rundt gravid uten at jeg vet om det, og plutselig føder jeg i do liksom. 

Håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på, og om ikke kan dere legge igjen en kommentar♡

45 kommentarer

Siste innlegg