I NEED MORE SHOES

ANNONSE

Hey!

Som jeg fortalte dere i går har Nelly denne uken helt sinnsykt mye salg på diverse varer. I dag for eksempel er det 25% på alle sko, og jeg håper ingen klager over det? Jeg elsker sko, og jeg kan aldri få nok av sko. Drømmen er en hel vegg full av masse fine sko. Haha! Jeg er vel ikke den enste håper jeg? Vel, Nelly har hverfall 25% på en haug av fine sko i dag, og jeg har selvfølgelig funnet mine favoritter til dere. Alt fra festsko til hverdagssko. Jeg vil ha alt, haha!

DERE FINNER ALLE SKOENE SOM ER SATT NED I PRIS HER

1. HER  2. HER  3. HER

4. HER  5. HER  6. HER

7. HER  8. HER  9. HER

10. HER  11. HER  12. HER

13. HER  14. HER  15. HER

Se så mye fine sko da. Åh, hadde ikke sagt nei til alle disse for og si det sånn. Det blir vel til at jeg bestiller meg noen av disse hjem, spesielt nå da de i dag er billigere. For ja, tilbudet gjelder kun i dag. Derfor må man bestille i dag for å få de billigere♡

5 kommentarer
    1. Hei. Kan du lage et innlegg om håndball, håndballtrening, håndballsko og knebeskyttere i dag? Da er du kjempesnill😀😀😀😃😃😃😊😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg