NY VIDEO- JEG OVERRASKER ISABELLE MED JULEKALENDER

ANNONSE

Hei dere!

Onsdag og ny video, woho! I denne videoen lager jeg en adventskalender til Isabelle i samarbeid med Glitter. Jeg synes dette videoen var så koselig å lage, og spesielt da fordi jeg fikk overraske Isabelle skikkelig. Sykt hyggelig å lage noe sånt til en venn, kjæreste eller en forelder for eksempel. Om dere trykker dere inn på videoen så finner dere forresten en rabattkode. En skikkelig bra rabattkode faktisk. Håper dere liker videoen♡

Gjerne abonner på kanalen til Isabelle og meg HER

Nw-fjo4XkPw

 

10 kommentarer
    1. Syns du ser like nydelig ut på bilder og videoer! kunne du fortalt prisen du brukte på hele kalenderen? Frister å gjøre noe sånt til venninnen min, men kan ikke bruke tusenvis av kr..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg