Blir jeg sjalu fordi Aleks får mye oppmerksomhet fra jenter??

Hei dere!
Da er andre episode av kollektivet ute, og jeg digger det! Jeg synes det er skikkelig morsomt å se på. I dag for dere for eksempel være med Aleks og meg på intervju der vi snakker om forholdet våres. Har vi tilgang til hverandres telefoner? Blir vi sjalue? Dette får dere se i dagens epiosde. Jeg har allerede sett noen av episodene i denne sesongen, og dere har mye å glede dere til. Drama, gråting, vennskap og en liten dose kjærlighet. Perfekt! 
Hva synes dere om kollektivet sesong to? 

 

10 kommentarer
    1. Alt som har med martine å gjøre, kan sees på som reklame. Ganske utrolig at folk kan tjene penger på dette her. Er rart, irriterende og selvpromoterende. Pengegrådig og latskap mener jeg er hovedkarakterene.

    2. Det er bare på viafree, men hvis du tar på flymodus rett etter at reklamen har starta så slipper du reklame☺️Husk å skru av etterpå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg