Når alle vennene mine dør i drømmen

Hei dere!

Herregud for en dag.. Haha, jeg blir så oppgitt over meg selv. Jeg har seriøst mareritt nesten hver natt, og det er så slitsomt. I hvert eneste mareritt er det noen av vennene mine som dør, og hver gang jeg våkner føles det som at det har skjedd. Sånn som i natt hadde jeg tidenes mareritt, og det har preget mye av dagen min. I natt døde nok en gang alle vennene mine, og jeg var helt utslitt etter natten. Jaja, jeg synes i blant det er litt spennende også for jeg har nemlig en bok som forteller meg hva drømmene betyr. Jeg vet ikke helt om man kan stole på den boken akkurat, men jeg liker å tro det. Jeg synes sånne ting er veldig spennende, så får vi bare satse på at jeg ikke er sanndrømt.

Nå sitter jeg i taxien hjem etter å ha vært på Escame Games. Shit, det er noe av det morsomste jeg har vært med på. Vi stresset og gjorde alt for å klare de forskjellige oppgavene, og vi klarte det!! Da den siste luka åpnet seg og jeg så smykket og nøkkelen reiv jeg det med meg. Haha! Dit må jeg virkelig dra oftere, for hjernen fikk seg en liten trim der.

12 kommentarer
    1. Leste at det kan bety at du er så glad i dem at du ikke vil miste dem og du da er urolig og derfor drømmer dette

    2. Som noen sier, død betyr ikke alltids død i virkeligheten. Men man må ikke glemme at mareritt ofte ikke har noen spesiell betydning, det kan generelt være helt vanlige drømmer også som ikke har så mye betydning. Det er også viktig å tolke drømmene 100% for å få den fulle forståelsen, drømmer du om for eksempel vann må du gå i detaljer på drømmen, da er det jo lurt å huske så mye som mulig. Klarer man å tolke riktig kan man jammen klare seg ganske bra! Jeg har blant annet funnet ut av falske venner og ting jeg bør gjøre og ikke gjøre, slipper unødvendig drama og stress! 🙂

    3. Hvilket kamera bruker du? Hvilket er dette? Trenger ett når jeg skal ut å reise, gjerne kom med anbefalinger!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg