10 ting du garantert ikke visste om meg

Hei dere!

Jeg vet at dere liker å få vite nye ting om meg, og derfor skal jeg fortelle dere noe nå som dere garantert ikke visste om meg. Eller er du en venninne vet du garantert dette, men jeg har aldri skrevet disse tingene på bloggen før. 

ASMR VIDEOER

Jeg sliter veldig mye med å sove, og da spesielt når jeg er alene. En ting jeg gjør hver kveld, og som gjør at jeg sovner fortere er å se på ASMR videoer. Mange av dere aner nok ikke hva det er, men det er videoer som skal gjøre deg avslappet. Disse videoene får meg til å sovne med en gang, og jeg har nesten blitt avhengig av å se på disse før jeg legger meg. De som lager disse videoene hvisker gjennom hele videoen også lager de lyder meg forskjellige ting. Skikkelig avslappende lyder. Jeg tipper nok folk tenker at jeg er skikkelig spesiell som må sovne til dette, men søk det opp på youtube i kveld før dere legger dere. Jeg skal love dere at dere blir avslappet.

BRØDSKIVER

Noe av det beste jeg vet er brødskiver. Det er ofte jeg erstatter middagen med brødskiver fordi jeg synes det er så godt. Er det en ting jeg savnet i Mexico så var det nettop det. Favoritten er brødskiver med masse smør, skinke, majones og agurk. Nam! En annen favoritt på brødskiva er banan. Jepp, du leste riktig. Haha! Jeg trodde det var ganske normalt, men tydeligvis ikke. Masse smør og banan på brødskiva er så sinnsykt godt. Dere må smake det! Brødskiver er livet, haha♡

SVENSK

Jeg forsto absolutt ingenting svensk før. Jeg satt der som et spørsmålstegn hver gang en svenske snakket til meg, og det var så flaut. Etter jeg begynte å se på en del svenske youtubere forsto jeg litt mer, men fortsatt er det helt elendig. Det er flere ganger Rebecca for eksempel snakker til meg, og jeg ikke forstår noe som helst av hva hun skal frem til. Jeg synes det er skikkelig rart i og med at norsk og svensk ikke er så ulikt. Likevel klarer jeg ikke å forstå, og det er dødsflaut. Så om du er svensk og snakker til meg kan du ikke være 100% sikker på at jeg faktisk forstår hva du skal frem til.

 Processed with VSCO with s2 preset

FØDSELSMERKE

Jeg har et fødselsmerke bak på låret, og det tror jeg ikke så mange av dere vet. Da jeg ble født var det kjempelite, men etterhvert som jeg vokste, vokste det også. Før hatet jeg det og redigerte det bort på alle bilder, men nå bryr jeg meg ikke om at det er der. Det er faktisk ganske stort, eller ikke ganske stort, men man ser det godt. Jeg tenker egentlig å lage et innlegg om det, fordi jeg vet det finnes mange der ute som er flau over fødselsmerkene sine. Jeg har jo vært der selv, og jeg skjønner at mange kan se på det som en flau ting. Nå derimot liker jeg det, og jeg føler på en måte at det gjør meg litt mer spesiell. I tillegg ser det ut som et land på et kart, og det er jo ganske kult!

PRØVD RØYK EN GANG

Denne var jeg veldig usikker på om jeg skulle ta med, men jeg gjør det likevel. Jeg hadde aldri prøvd å røyke før, helt til jeg skulle teste det i Mexico. Jeg tok et trekk og endte opp med tidenes hosteanfall. Røyk er derfor ingenting for meg, og i tillegg er lukten dødsekkel. Æsj, jeg angrer for at jeg i det hele tatt prøvde. Jeg kommer aldri til å teste røyk igjen for og si det sånn. 

JEG JOBBET PÅ COOP

Haha, denne er litt morsom. Pappa var veldig lei av at jeg kun drev med Instagramen, og mente at jeg måtte få meg en annen jobb ved siden av. Han hadde jo helt rett, for jeg kjedet meg mye hjemme på dagtid. Det tar jo ikke akkurat lang tid å ta et Instabilde. Jeg lot han derfor finne jobb til meg, og plutselig satt jeg i jobbintervju med kompisen til pappa på Coop. Jeg skjønte fort at dette ikke var en jobb for meg, men jeg bestemte meg likevel for å prøve. Jeg gjør historien kort nå, og kan si så mye som at jeg sa opp etter noen få uker. 

 Processed with VSCO with s2 preset

JEG KYSSER MEG ALLTID PÅ HÅNDA

Dette punktet har jeg holdt på med i flere år, og det er at jeg kysser meg på hånda hver gang klokken er 11.11, 22.22 og 00.00. Hver gang det er fire tall som er like må jeg kysse meg selv tre ganger på hånda. Jeg har fått det for meg at det skal være lykke, og derfor blir jeg skikkelig sur om jeg ser på klokken og det for eksempel står 22.23. I tillegg må alle andre rundt meg også kysse seg på hånda om de er med meg når klokken er det. Ikke folk på bussen selvfølgelig, men om jeg er med folk jeg kjenner. Om jeg ser på klokken at den er 11.11 får som regel Aleks en melding om at han må se på klokka. Da får jeg i svar at han kyssa, og da blir jeg fornøyd!

SKEIV DRØVEL

Jeg føler meg egentlig som en skikkelig nørd som nå skal fortelle dere dette. Drøvelen min er helt skeiv. Haha! Hver gang jeg er hos en ny lege påpeker de som regel alltid dette. Jeg aner ikke hvorfor den er så skeiv som den er, men det er veldig spesielt. Den henger liksom ikke rett ned som alle andre sin, min er bare helt skeiv. Et skikkelig merkelig punkt å dele med dere, men jeg er helt sikker på at dere ikke visste om dette. Haha!

JEG SNAKKER MED BESTEMOR DAGLIG

Yes, og ikke bare en gang. Jeg vil nok si at jeg snakker med bestemor på telefonen sikkert 10 ganger daglig. I tillegg er jeg hos bestemor og bestefar hvertfall fire ganger i uken. Hvorfor vi snakker så mye er fordi hun ringer meg. Hun ringer meg hele tiden for å bli oppdatert om alt som skjer i livet mitt (som at det skjer SÅ mye ting daglig). Noen ganger kan det være sinnsykt irriterende at hun ringer meg så ofte, men det er også veldig koselig. Hver gang telefonen min ringer skjønner jeg at det er henne. Om jeg ikke tar telefonen når hun ringer gir hun seg ikke, da ringer hun minst 5 ganger til. Haha! 

 Processed with VSCO with s2 preset

VESKEDILLA

Det er vel ingen hemmelighet at jeg elsker vesker, men nå skal jeg fortelle dere noe ganske sykt. Jeg brukte mesteparten av konfirmasjonspengene mine på en veske. Altså, hvor dum kan man bli? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det. Det var en veske fra Prada og jeg elsket den. Nå derimot blir den aldri brukt, og det er ganske kjipt. Jeg må bli flinkere til å bruke den, for den er jo kjempefin! Jeg skulle likevel ønske at jeg ikke brukte konfirmasjonspengene mine på den, for det er helt idiotisk. Jeg skjønner nå hvorfor mamma og pappa prøvde å nekte meg det, men sta som jeg var skulle jeg alltid ha viljen min. 

Jeg håper dere likte innlegget, og var det kanskje noe dere visste fra før av? Isåfall fortell meg i kommentarfeltet♡ Nå skal jeg på lanseringsfest, og jeg skal selvfølgelig fortelle dere mer om det senere. Vi blogges!

 

43 kommentarer
    1. Visste det med brødskiver du har sakt det på yt, visste også det med hånda. Du har skrevet det før😉

    2. Det er ikke så dumt å prøve røyk. Fordi om du har prøvd d og syns d er ekkelt, vet du i allefall at det ikke er noe for deg, da vet du hvor disgusting det er:)

    3. Den med at du kysser på handen dim ææn hver gang klokken har fire like tall i seg, har du sagt før. Men ellers helt nye ting

    4. Hei!! var det ikke en gang når du og Alexander var på festival, også røyka han og du la ut på Snapchat at du og røyka?? Ikke noe hate bare lurte<3 PS: elsker deg som du er!! Hadde blitt kjempeglad hvis du svarte!

    5. Siste punkt, visste du at foreldrene dine faktisk kunne ha nektet deg å bruke konfepengene på vesken, så lenge du var under 18? Ikke mange som vet det haha, men mindreårige har egentlig ikke rett til å bruke pengene sine selv

    6. Æææææ nå ble jeg såå glad for at det ikke bare er meg som hører på ASMR! Haha. Jeg er også avhengig av det,
      det er så avslappende!

    7. Jeg har også et fødselsmerke, men jeg ble litt mer uheldig enn deg med tanke på plasseringen av den. Jeg har mitt i øyenbrynet, så det gjør det vanskelig å få brynene like, for merket gjør at brynet stikker mere ute, Hehe om du skjønner hva jeg mener 😅

    8. Syns det er gale hvordan det har blitt at folk ikke gidder å jobbe lenger, etter neste PH er det ingen som husker deg lenger. Hva skal du da gjøre? Nei,få deg utdanning å kom deg på jobb 😊

    9. Hei Martine, kunne du ha hjulpet meg å si hvilken setting spray du snakket om på Snapchat? Jeg ønsker meg en ny setting spray fordi sminken ikke vil sitte på ansiktet mitt, jeg ser alltid ut som et troll når jeg kommer hjem fra skolen!😂 Hadde blitt så glad om du kunne hjulpet meg❤️❤️❤️

    10. Har du blitt sjekket for skjult ganespalte? Runt halvparten som har det vet ikke om at de har det. Det er ikke farlig, men de som har det har ofte skeiv drøvel

    11. Hva slags arbeidsoppgaver fikk du når du jobba på coop? Var det mega, prix eller hva slags kjede? Kan hende jeg så deg den tid ❤️😍

    12. Jenta som elsker deg, jeg er ganske sikker på at jeg å så d. Jeg ble helt overraska. Men så var jeg med vennen min, og hu sa det sikkert bare var på fester osv. No hate❤️

    13. Siden jeg oppdaget ASMR for ca ett år siden, har jeg benyttet meg av det nesten daglig for å slappe av og få såkalte “tingles”. Jeg har fått slike helt tilfeldig hele livet av forskjellige triggere som f.eks av at noen tastet på et tastatur, bladde i papirer, frisør/legebesøk etc og jeg har aldri ant hva det var for noe helt til jeg fant ASMR. Så glad for det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg