Uken som gikk- En liten kjærlighetssorg og flytte til utlandet

Hei dere!

Denne helgen har gått så fort, og allerede er det søndag. Jeg har hatt en veldig koselig og rolig helg, og jeg har fått slappet av mye. Jeg merker at jeg foretrekker mye mer å ha en venninne på besøk en lørdagskveld, i stedet for en bytur. Det har nok mye med det å gjøre at jeg har blitt mye mer voksen på ett år, og ikke minst fått meg kjæreste. Selvfølgelig er det gøy å dra ut i blant, men ikke hver helg slik som før. Nå skal jeg hvertfall fortelle dere om uken min♡

UKENS HØYDEPUNKT

Ukens høydepunkt denne uken må nok være bursdagen til Isabelle. Jeg har ikke fått gjort så alt for mye denne uken i og med at jeg var syk, så derfor var bursdagen til Isabelle noe jeg så frem mot. Jeg hadde det kjempegøy, og koste meg veldig med mange gode venner♡ 

 Processed with VSCO with c1 preset Processed with VSCO with s2 preset

UKENS OPPTUR

At jeg fikk en veldig spennende telefon. Herregud, jeg fikk sjokk da jeg hørte hva det handlet om, og jeg trodde nesten jeg drømte. Som vanlig kan jeg jo ikke fortelle dere noe om dette, for jeg vet ingenting enda. For all del kan det være det ikke skjer, men jeg krysser fingrene. Det blir møte til uken, og det ser jeg veldig frem i mot. Gleder meg til å høre med om dette! 

UKENS NEDTUR

At Aleks har tatt turen til Bergen igjen. Jeg merker det er veldig tomt er i heimen uten han, og savner det å ha han her. Det er ikke det samme å komme hjem til en tom leilighet eller skulle legge seg alene. I tillegg er det alltid så kjipt når vi drar fra hverandre, for vi vet aldri når vi sees igjen. Tar det en uke, eller to? Som regel pleier det ikke ta mer enn noen få dager, men akkurat nå vet jeg faktisk ikke. Jeg skjønner kjempegodt at han vil dra hjem for å være med venner og familie, for jeg skjønner at han savner de masse. Jeg liker denne ordningen vi har veldig godt, men samtidig er det like kjipt hver gang han drar. Får en liten kjærlighetssorg hver gang.. Da jeg skrev dette sist var det fler som kjente seg igjen, og da ble jeg nesten litt glad. Glad for at jeg ikke er den eneste som blir lei meg om kjæresten er borte en uke. 

 Processed with VSCO with b5 preset

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At uber er lagt ned. Altså, hvorfor?? Jeg vet mange tror jeg ble sponset av uber fordi jeg skrev mye om det, men det ble jeg absolutt ikke. Jeg bare likte uber veldig godt. For det første har jeg hatt en veldig ekkel opplevelse med en taxisjåfør, og det har jeg aldri hatt med uber. Med uber kunne man sende kart slik at venner hele tiden kunne følge med på akkurat hvor du var, og de fikk beskjed når turen av avslutta. I tillegg er taxi helt sykt dyrt, mens uber derimot kosta så vidt noe som helst. Om jeg skulle tatt taxi hjem fra byen på natten hadde det kostet meg 600kr, mens med uber kostet det så vidt 200kr. Nei, få uber tilbake♡

UKENS TANKE

En ting jeg har tenkt mye på denne uken er hvor deilig det hadde vært å bo i utlandet. Jeg merker så fort vinteren kommer at Norge ikke er noe for meg på denne tiden av året. Da det snødde for et par dager siden begynte jeg nesten å gråte, for jeg orker ikke snø og kulde. Jeg vet at mange også ønsker outfitbilder, men det er jo ikke noe gøy å se svære gensere og vinterjakka på alle bildene. Jeg har aldri vært et vintermenneske, og det kommer jeg heller aldri til å bli. Jeg liker ikke å gå på ski, jeg liker ikke å være på fjellet for å stå på slalom og det siste jeg vil er å gå ute i snøstorm. En ting jeg var veldig stresset over da jeg merket det var noe mellom Aleks og meg var at han skulle være tidenes vintermenneske og elske å gå på ski. Heldigvis er han lik som meg på det området der. Jeg er helt sikker på at når jeg blir eldre kommer jeg til å bo i utlandet mesteparten av vinteren. Spesielt når jeg blir en gammel dame. Så langt frem i tid har jeg begynt å tenke, haha!

 Processed with VSCO with s2 preset

AKKURAT NÅ

Akkurat nå skal jeg begynne å fikse meg. Jeg skal en tur til bestemor og bestefar, og etter det skal jeg møte en venninne. Bortsett fra det har jeg ikke så veldig mange planer i dag. Jeg skal få ryddet leiligheten litt og så skal jeg bare ha en rolig kveld her hjemme. Neste uke blir det fullt kjør, så derfor vil jeg bare slappe av ordentlig i kveld. Skrive ferdig noen blogginnlegg og se på Farmen. Haha, jeg har blitt tidenes Farmennørd, og har satt meg helt inn i alt. Det er jo så gøy! Nå skal jeg hverfall få på meg litt sminke, og så må jeg komme meg ut døren. Vi blogges♡

9 kommentarer
    1. du har ihvertfall aleks. jeg ble nettopp dumpa etter 2 år. for ett år siden gråt jeg når vi skulle være borte fra hverandre 5 dager, men herregud, jeg hadde han jo, han var min og jeg var hans. vi hadde det dritbra når vi så hverandre igjen. det vet jo du at du og aleks også har. nå som det er slutt tenker jeg på hva faen jeg tenkte med som fikk kjærlighetssorg av å være borte fra han litt. han var jo min. nå får jeg aldri han tilbake

    2. Kan du ha house tour på YouTube kanalen? Jeg tror det hadde vært så gøy å se for veldig mange!❤️❤️❤️

    3. Føler med deg! Jeg er samboer med en styrmann, og han er borte i 5 uker om gangen. Og selv om vi har hatt det sånn i 2 år nå, er det like grusomt hver gang han reiser fra meg, og like fantastisk hver gang jeg er på flyplassen for å hente han. Tror aldri jeg kommer til å venne meg til at han er så mye borte fra meg. Satser på at han finner seg noe annet å gjøre innen et eller annet maritimt på land etterhvert..

    4. hvorfor skriver du så mye om aleksander. Tror helt ærlig at ikke såå mange bryr seg om det er 1, 2 eller 3 dager til dere ses igjen

    5. Du spør hvoorfor uber er lagt ned. Svaret er såklart at det er ulovlig! Og grunnen til at det var billigere enn taxi var fordi de ikke forholdt seg til regelverket og ikke skattet i samme grad som taxier.
      Du (i likhet med folk som ansetter polske snekkere uten arbeidstillatelse, og betaler svart) vil heller ha billig ulovlig arbeidskraft enne dyrere lovlig virksomhet.
      Og det er greit det, jeg brukte også uber mye! Men jeg hadde nok ikke oppfordret andre til det i og med at det faktisk er ulovlig. du Skal være et forbilde. Gjør deg selv en tjeneste og lær deg når det er lurt å holde kjeft

    6. Du begynner å gråte av snø, men venninna mi sin far har akkurat tatt selvmord. Husk hvor heldig du egentlig er, ikke bli deprimert av litt snø og kulde!!😐

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg