Ukens planer♡

 Processed with VSCO with s2 preset

Hei!

Nå er vi allerede halvveis i uken, men nå resten av uken skjer det så utrolig mye gøy! Jeg tenkte derfor å fortelle dere om mine planer resten av denne uken♡

TORSDAG

Imorgen skal jeg først spille inn noe til der vi holder på med nå. Imorgen er faktisk siste innspillingsdag, og der blir både deilig og trist. Jeg gleder meg til å komme inn i litt vanlige rutiner igjen, og ikke minst bo i min egen leilighet. Likevel kommer jeg til å savne de andre. Imorgen skal jeg også hente bilen min. Jeg gleder meg så mye, og jeg gleder meg til å vise den frem til dere. Jeg gleder meg også til å øvelseskjøre masse i denne fremover, og ikke minst gleder jeg meg til å ha lappen selv slik at jeg får brukt den hver dag. Aleksander får være sjåfør frem til den tid. Imorgen skal jeg også annonsere noe jeg har gledet meg til å fortelle dere om så lenge! Noen av dere har kanskje fått med dere nedtellingen jeg har holdt på med på Instagram? Vel, imorgen får dere vite hva det er♡ Herregud, jeg ser så frem i mot å fortelle dere, for jeg klarer nesten ikke holde det hemmelig lenger. Det her blir så kult dere!! 

FREDAG

Fredag skal jeg i et møte til noe som også skjer om så ikke alt for lenge. Dette gleder jeg meg også veldig til å fortelle dere om, og jeg er helt sikker på dere kommer til å synes dette også er kult. Det er nok en liten stund til jeg kan fortelle dere om dette, men Gud som jeg gleder meg! Jeg håper vi får litt mer info på dette møtet, for nå er jeg sykt gira. Ellers har jeg faktisk ingen andre planer på fredagen. Det er ganske uvant for meg, for jeg har som regel fullstappede dager. Derfor vil jeg finne på noe koselig på fredagen. Kanskje dra ut å spise med Aleks♡

LØRDAG

På lørdag skal faktisk Aleks og jeg spille inn til enda et program. Dette blir veldig gøy, i og med at programmet muligens kommer til å ha litt eldre seere. Aleks og jeg skal derfor kjøre hjemmefra i BILEN MIN (♡) klokken 8 på morgenen, og jeg vet faktisk ikke når innspillingen er ferdig. Jeg vet ikke så alt for mye om hva vi skal gjøre denne dagen, men jeg tror det kommer til å bli veldig koselig. Jeg har noen småønsker, og jeg håper det skjer. Krysser fingrene!

SØNDAG

På søndagen skal vi møte en venninne og kjæresten hennes. Jeg vet ikke helt hva som er planen enda, men jeg håper vi kan ta en tur til Sverige. Jeg elsker å kjøre til Sverige for å kjøpe mat og godteri. NAM! Alt er så mye billigere i Sverige, og i tillegg elsker jeg at det er åpent på søndager. Ellers på søndager er det ikke så alt for mye å finne på, så derfor tenker jeg at Sverige er en super idé. Aleks og jeg har også planer om å bestille en, eller kanskje to reiser på søndagen. Vi har veldig lyst til å dra en tur til Spania snart, for det merkes på humøret til begge at høsten er her for fullt. Det blir mørkt klokken 4, og motivasjonen til begge synker. Derfor hadde det vært så deilig med en ferie nå, slik at vi begge to kan levere bra innhold til både blogg og Youtube. Den andre ferien vi skal på er ikke før i mars, men vi vil være tidlig ute med å bestille billetter. 

Dette er altså hva jeg skal de neste dagene, og jeg tror det blir noen veldig morsomme dager♡ 

FORRESTEN- Man kan nå nominere sine favorittbloggere til Vixen Influencer Award. Det å bare bli nominert hadde vært kjempemorsomt! Jeg mener selvfølgelig ikke at dere MÅ nominere meg, men om dere vil nominere meg eller deres favorittblogger kan dere gjøre det HER! 

 

7 kommentarer
    1. Høres spennende ut!! Og sykt kult det som blir røpt i morgen!😻 kan nesten ikke vente! Stemte nettopp på deg også !❤️

    2. Så spennende! Det høres morsomt ut💗 bare lurte siden du sa det skulle bli deilig å komme tilbake til egen leilighet, spiller dere inn paradise kollektivet sesong 2? Siden det er mange andre av paradise deltakerne som er med?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg