GJESTEINNLEGG FRA ALEKS- Hvordan er det å være sammen med en blogger?

Hei alle sammen!

Nå er det Aleksander som skriver, WOHOOO endelig et gjesteinnlegg.

Nå har jeg akkurat vært og hentet et par bukser som har vært hos skredderen, og etter det kjøpte jeg litt sushi til Martine og meg. Martine er i dusjen nå, så da tenkte jeg å skrive litt om hvordan det er og være sammen med en norsk toppblogger. Martine har sagt at hun har fått mange spørsmål om et gjesteinnlegg av meg, så da kjører vi på. 

 Processed with VSCO with b5 preset

Jeg kan begynne med at jeg hadde aldri trodd det skulle være så mye jobb med og blogge. Det er mye skriving, masse bilder som må bli tatt og mye reising. Jeg har alltid trodd at det bare var og skrive litt og ta noen bilder, men det er mye mer jobb enn bare det.

Det kan være slitsomt for meg som kjæreste også, for Martine er et menneske med følelser som alle andre her i verden. Det er derfor det er vanskelig for meg som kjæresten hennes og sitte å lese alle de stygge kommentarene som kommer inn. I blant merker jeg det på humøret hennes, så det jeg gjør da er og spørre om hun har mensen eller om det er noe annet. Jeg har tilgang til bloggen hennes, så ofte går jeg inn og leser kommentarene hun har fått på innleggene sine. Av og til blir jeg litt sjokkert over at folk kan skrive så mye stygt. Det er ikke morsomt og lese så mye stygge ting om kjæresten sin.

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with b5 preset

Mange lurer nok på om jeg må hjelpe Martine mye med bloggen. Og svaret er ja. Selvfølgelig må jeg hjelpe til. Jeg hjelper henne med bilder, i blant forslag til hva hun kan skrive, og sånn som nå når skriver innlegg og kjøper mat til henne. Men jeg syntes det er gøy og hjelpe henne! Hun har jo gjort meg til en proff fotograf etter alle de 6459 bildene jeg har tatt av hun de siste 8 månedene. Jeg trodde faktisk aldri jeg skulle like og ta bilder, men nå er det faktisk noe jeg interesserer meg veldig for. Jeg har faktisk nå investert i et dyrere kamera enn det Martine har. Jeg har kjøpt forskjellige linser og jeg syntes også det er gøy og redigere bilder. Selvom jeg hjelper henne mye får jeg også hjelp tilbake. Martine hjelper meg med Youtube og bilder hun også, så det går begge veier.

Det mest irriterende er de dagene hun så vidt har tid til å snakke med meg. Jeg merker fort når hun har mye og gjøre, og da tar jeg litt avstand og hjelper henne om det trengs. Selvom bloggingen tar mye tid så er jeg glad for at hun blogger. Jeg vet hvor mye hun liker og blogge og jeg er glad for at hun kan drive med dette istedet for at hun er vekke 8 timer daglig i en vanlig jobb. Det er dager der hun har absolutt alt for mye og gjøre, og for noen dager siden begynte hun faktisk å gråte fordi hun var redd for at hun ikke skulle rekke alt. Da støtter jeg henne og sier at ting vil gå bra, og at hun må bare ta en ting om gangen. 

Processed with VSCO with b5 preset

Håper dere likte innlegget, gjerne legg igjen en kommentar om dere vil at jeg skal gjøre dette oftere. Hilsen Aleksmeso♡

88 kommentarer
    1. Dere passer sykt bra sammen❤️ Og pass på å alltid støtt hverandre😘 Hilsen en som elsker dere veldig høyt😻❤️

    2. Trist å se at dere begge er farlig nærme det man kan kalle analfabet/dyslektikere. Orddeling og “og/å”, bør dere klare med tanke på hvor mye dere skriver offentlig. Sørgelig oppdatering:(

    3. Ha da litt med menneskelighet da.Hvem bryr seg om det er noen og eller å feil inni mellom,eller om noen er ordblind eller har dysleksi? Vi er alle mennesker noe som fører til at vi alle gjør feil. La dem være.Ingen grunn til å være spydige eller finne noen som helst grunn til å hate på dem kun fordi de har ting og hvarandre som du ikke har.

    4. Det som faktisk er trist er folk som deg som skal rette på en som gjør sitt beste. Blogg skal være underholdning, noe dette innlegget er. Finnes flere andre steder hvor du kan lese tekster uten skrivefeil, anbefales for deg.
      Aleksander dette var søtt❤️

    5. Kjære Sunniva😉😉😉😉: Om grammatikk er hobbyen foreslår jeg at du leser teksten din om igjen. 😉😉😉 Det er flere grammatikkfeil der, og da tenker jeg ikke bare på den ene skrivefeilen. 😉😉😉😉 Woop woop bish

    6. Jeg hadd Ikke sett skrive feilen før jeg leste kommentarene men folk burde vite att han har dysleksi før de skriver dritt! Uannsett jeg elsker måten han skrev att han sltid vil støtte deg og sånn! Dere er Goals!!! Jeg elsker bloggen din! Jeg har drt litt tøft for tiden på skolen og sånn…blir mobbet fordi jeg har en sykdom men og komme hjem og få lov til og lese bloggen din gjør dagen min lysere! Elsker dere!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    7. ((: Sørgelig kommentar fra en sørgelig person med et veldig sørgelig liv 🙁 Håper du får hjelp! ☺️👍🏻

    8. Jeg tenkte ikke over at det var grammatikk feil i det hele tatt. Så nydelig å høre at dere hjelper hverandre og at dere forstår hverandre så godt😍😘 Det var et kjempe fint innlegg Aleksander❤️

    9. Så skjønt par😍
      Fint & ærlig innlegg!
      Er interessant å sjå det fra ditt synspunkt og😁
      Martine er heldig som har deg & omvendt!

    10. ærlig kem faen bryr seg om skrivefeil, nøye då, la gutten skrive så mye feil han vil uten at dere skal få tvangsbehov for å rette på han

    11. Woow, det var et drit bra innlegg! Dere er sååå søte sammen, ta vare og aldri gi opp på hverandre!!!:) Ja Aleks, blogg oftere😣😍

    12. Hei! Jeg så ikke at du hadde skrivefeil før jeg leste kommentarene🙈 Jeg har blitt mobbet på skolen i 5 år nå, og snart klarer jeg ikke mer😭 Det å lese bloggen din, Martine, og se på dere begge på YouTube, gjør hodet mitt 10 ganger lettere! Jeg elsker dere!!❤️❤️

    13. Alexsander du er altfor grei, du er en helt perfekt gutt som har fått en helt perfekt jente!!! Jeg synest dere passer veldig godt ilag og dette klarer dere❤️❤️❤️ GO Alertine!!!!❤️❤️❤️

    14. Æææ eg elsket innlegget aleks!! Eg lå heller ikke merke til at du hadde skrevet feil m d å/og greiene.. altså alle skriver sånne feil så det at folk kommenterer at du gjør det er bare fordi alt r perfekt med deg og de r så sjalu! Trokke egt at noen lå merke til de skrivefeilene uten om de som leser teksten flere ganger for å bare finne noen små feil! Altså Heia deg aleks digger deg & Martine! Så forsett å støtt hverandre og hjelpe hverandre og drit i de folkene som kommenterer hva dere gjør, Ka søren dere er så søte og fortjener bare alt godt i livet!! Heier på dere!❤️❤️ Btw elsket kostymene til deg Martine og Isabelle, de var driiiit kule!! 😍😝

    15. Alexander er veldig flink! Han burde skrive oftere gjesteinnlegg, det er veldig interessant å lese!❤️

    16. Jeg tror jeg har lest en gang tidligere at Martine skrev at du (Aleks) har dysleksi. Jeg tenkte IKKE over det I DET HELE TATT når jeg leste innlegget, som forresten var vanvittig fint skrevet. Det er, som hos så og si ALLE i dag, noen få skrivefeil og “og/å”-feil. Men det er ikke mange, hvertfall ikke med tanke på at du har dysleksi. Jeg synes Martine er HELDIG som har en så god, snill og støttende kjæreste som deg. Men må også få lov til å si at du også er HELDIG som har en så god, flott og snill kjæreste som Martine❤️ Stå på videre begge to! Stay strong, safe and together❤️

    17. Veldig bra blogginnlegg, gøy å lese gjesteinnlegg😃! Tenkte ikke på skrivefeilene🙈 Dere er så cute❤️❤️

    18. Det er bare haters som gidder å se etter feil… Dere som sier at aleks er dårlig til å skrive!! HVA SÅ!! Alle har skrivefeil.. Synes det var et supert innlegg for en som har dysleksi❤️❤️STÅ PÅ ALEKS👍🏼

    19. Kommer en kommentar nå. Eg synest det er kjempekult alt Aleksander er med i bloggen. Skrivefeilene overså eg. Fordi han er superflink. Eg kjenner en som selv har dysleksi så vet korleis det er å ha det. PS. Dere er sykt søte sammen. Elsker bloggen din Martine. Og aleks da. Kjempe flink.

    20. Det er veldig slemt jeg så dette etter at du la ut at Aleks hadde dysleksi og så forsatt ikke feilene😂 Ahah tror det bare var så søtt at man ikke la merke til det

    21. Digger dere begge, hørte stemmen til Aleks i hodet mitt da jeg leste ahah:)) Noen shitty kmt litt over her^^ drit i dem, nydelig innlegg og kreativ idé å skrive blogginnlegg/gjesteinnlegg om! LotsOfLove, stå på

    22. Det at Martine og Aleks er kjente betyr ikke at de ikke kan ha skrivefeil.
      Bloggen blir ikke noe verre av det, vi alle har skrive feil.
      Martine og Aleks er også normale mennesker, bare fordi de er kjente så betyr ikke det at man ikke kan gjøre noe feil/ skrive noe feil.

    23. Dokker må bare vite at noen folk har fritids problemer, så selv om de liker innlege elr kostymet dokkers på haloween så kommer de fortsett med en hate kommentar for de ælska å trykk folk med 😉 til dokker med negative kommentarer skaff dokker et liv :*

    24. Skrivefeil,ja…
      Er det farlig, nei!
      Alle skriver feil, og han hadde en grunn slags grunn til å skrive litt feil også. Men det at noen bare føler at de må rette på det er bare trist… har dere ikke noe bedre å gjøre lissom?!
      Aleks, innlegget var bra, fortsett! Dere er goals ass♥️♥️♥️

    25. Jeg bare sier det Martine, alle de som skriver hat kommentarer til deg er bare sjalu. ❤️❤️Du er så mye bedre enn hva folk sier. Jeg har ikke møtt deg, men jeg kan se på deg at du har verdens snilleste øyne og at du er en fantastisk person.❤️Du er amaizing❤️Hilsen en anonym jente som digger dere begge❤️

    26. Aleksander! Det var et fantastisk innlegg. Skjønner ikke hvorfor andre person retter på deg, fordi det er du som vet hva du skriver å mange vet hva du mener. Men dette var et veldig bra innlegg❤️

    27. Åå så koselig innlegg! Syns det er super tøft av Aleksander å gjesteblogge hos deg til tross for noen pirkete kommentarer, digger bloggen din og dette var enda et fint innlegg:) ha en fin kveld videre <3

    28. Ja til flere gjesteinnlegg fra Aleks! 🙂 Vil da også gjerne høre om hva han driver med om dagen. F.eks. Jobb, shopping, events osv. Hadde vært fint om dere kunne fått til mer av det 🙂

    29. Vil bare si at æ beundre dæ Martine for at du klare å heve dæ over all drittn du får. Synes absolutt du ikke fortjene den. Synes du gjør en fantastisk jobb,og at du legg så mye Av livet ditt i nokka andre skal lese på. Det sir bare mye om dæ sjøl kor mye du bryr dæ om folk å kor mye tid du e villig til å bruke på ting og folk du bryr dæ om.Haten får være hat,tenk på alle de som elske dæ å ser opp til dæ. Mange har dæ som forbilde. Så de som sleng dritt. Tenk om det va du som fikk all drittn tilsendt. Trur ikke du hadde vært like happy da.
      Stå på me alt du gjør. Du skinn💓
      Kjempe fint innlegg.

    30. Lol, Aleks kan ikke ha dysleksi bare for at han ikke vet helt hvordan man bruker og/å! Søstra mi har dysleksi, og da skriver man så og si alt feil.

    31. HAHA. Du skulle bare vist kordan han egentlig er. det dobbeltspillet. skjenner han ikke igjen på kordan han skriver nå og kordan han er i bergen. Spesielt på byen.
      vedder på hele mitt hjerte at det ALDRI vil funke. du vil innse det selv til slutt.

    32. Lol, man kan ha forskjellig grader dysleksi da. Noen sliter mye, imens andre sliter bare med noen få ting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg