Dagens innkjøp♡

Hei dere!

I dag har jeg hatt en veldig stressende dag, og jeg kom ikke inn døren her før nå. Først var jeg i et møte med managementet mitt, og etter det dro jeg videre for å spise med Aleks. Så fort vi var ferdig med å spise måtte vi rett til et sted for å spille inn noe til den serien vi holder på med nå. Nå er det faktisk ikke så alt for lenge til dere får vite hva det er, og ikke minst slippes det jo snart ut. Det blir kjempegøy, og jeg gleder meg til dere får se♡

Jeg spurte dere tidligere i dag på Snapchat om dere ville se innkjøpene mine fra i dag. Tidligere i dag var jeg jo i byen, og etter møtet dro jeg på en liten shoppingrunde alene. Jeg kjøpte ikke sånn alt for mye, men jeg kjøpte ting jeg er veldig fornøyd med. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Genser fra H&M- 599kr. 

Denne genseren synes jeg var så fin! Jeg trengte noen tykke gensere, fordi jeg fryser så sinnsykt mye om dagen. Derfor var denne helt perfekt! Utrolig varm, stor og fin. Denne kommer til å bli brukt mye nå i høst og vinter. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Genser fra H&M- 599kr. 

Denne ble også med meg fra H&M i dag. Jeg likte denne fargen skikkelig godt, og jeg har ikke så mange gensere i en så mørk beigefarge. Derfor kjøpte jeg denne også. Jeg må bli flinkere til og ikke bare kjøpe svarte klær, og det synes jeg selv jeg klarte bra i dag. Denne gleder jeg meg også til å bruke fremover, og om jeg fryser da begynner jeg virkelig å lure. 

SÅ OVER TIL MITT FAVORITTKJØP

 Processed with VSCO with s2 preset

Lommebok fra Louis Vuitton- 1300kr. 

Jeg har lenge trengt en liten lommebok som har plass til kort og kontanter. Jeg har allerede en fra Louis Vuitton, men den synes jeg selv er litt for stor. Denne derimot passer perfekt i jakkelomma, og jeg slipper å legge fra meg kortet mitt overalt. Det går ikke en dag uten at jeg lurer på hvor bankkortet mitt ligger, så nå håper jeg på å få litt mer kontroll. I tillegg trodde jeg denne skulle være mye dyrere, så jeg ble veldig glad da jeg fikk vite prisen. I tillegg synes jeg den er superfin, og det er noe jeg kan ha i mange år fremover. Elsker den♡

Hva synes dere om innkjøpene mine? 

 

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg