Hey Barbie, Hey Ken♡

Heey!

I går var det halloweenfest her, og hele dagen gikk bort til å fikse med det. I går ble vi filmet hele dagen, og da vi kom hjem etter en bytur var det bare å stelle i stand til fest. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan jeg klarte det, for vi hadde to timer på å rydde og fikse hele leiligheten + fikse meg selv. Da gjestene kom satt jeg fortsatt på badet og fikset meg. Jaja, sånn får det bli i blant. 

Hva synes dere forresten om kostymet til Aleks og meg? Vi var Barbie og Ken, og jeg synes vi fikk til kostymene bra. Vi begge var enig om at vi ikke orket noe alt for mye, og da tenkte vi at Barbie og Ken gikk fort. Jeg synes vi var veldig søte♡ I tillegg hadde jeg på linser for første gang i går, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan dere som bruker linser fast orker det. Jeg brukte for det første nærmere to timer på å få de inn, og når jeg først fikk de på var det så vondt. Øynene mine rant i ett sett, og jeg var helt rød i øynene. Sminken måtte jeg gjøre på nytt, for den så ikke ut etterpå. Hele kvelden gikk jeg og så halvveis, og det var bare dødsirriterende å ha de på. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan dere som bruker linser hver dag klarer det, for etter fire timer taklet jeg det ikke mer. Det var også helt forferdelig å skulle få de ut. Nei, det var nok første og siste gangen jeg brukte linser. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Hva synes dere?♡ Ikke veldig skummelt nok en gang, men jeg liker det!

33 kommentarer
    1. Aleks må seriøst slutte å sole seg så mye, ser helt forjævlig ut. Hvertfall ved siden av deg som er over gjennomsnittet blek. Ellers så er det kanskje det supertykke laget med sminke som gjør at du ser litt død ut, ikke vet jeg.
      Og dette var jo ikke fint.. det ser ut som deres eneste mål var å bruke minst mulig klær og se «sexy» ut. Og det faila totalt. Tacky og usmakelig spør du meg.

    2. Dere ble så kule, og så at det var en del som hate på brunfargen til Alex, men jeg synes at det er fint jeg

    3. Eg går med linser og eg kjenner ikke at eg har de på og heller ingen problem å ta de på og av heller, men eg er jo vant til det😂❤️ Drit kult kostyme ❤️❤️

    4. Du har nok på linsene feil vei;) hvis du har dem på feil vei, så svir det veldig og det renner veldig som du sa. Hvis du har dem på andre veien merker du dem ikke en gang:))

    5. Hvorfor leser dere som klager bloggen til Martine? Det er jo ikke vits i å lese bloggen hvis dere bare blir irriterte og begynner å hate?🤦‍♂️
      Syntes Martine og Aleksander ble fine jeg😻😊

    6. Hva er meningen med å dele slemme tanker og dritt her?! Du får ikke noe ut av det. Det var veldig kult Martine og Aleks er fin uansett💛

    7. herlighet! Digger kostymet deres. Med en gang jeg så det på snap igår, viste jeg venninna mi og vi begge bare «wow drit kult!!» Syns det var kreativt og dere passer kostymet godt, digger de blå linsene 😉

    8. Noen folk er bare så utrolig sjalu hahaha, triste mennesker. you do you! Bare la folk klage, dem sitter nokk bare forran pcn og skriver dritt til alt å alle på daglig basis 😉

    9. kan ikke dere som slenger dritt bare holde kjeft? har du ikke no fint å si så ikke si noe i det hele tatt🙄 ikke gjør mot andre det du ikke vil de skal gjøre mot deg.
      jævlig kult, digger det. ❤️

    10. Hei Martine, jeg syntes at kostymet deres var super søtt og skjønt💜💜 Det var også kreativt og man må ikke alltids legge i så mye arbeid til et kostymet..😸💜Klem fra en stor fan

    11. Du tar brillene i feil eller at øynene dine ikke tåler de linsene du bruker.
      Folk som bruker briller hver dag opplever jo selvsagt ikke det der. Du kjenner vel noen som bruker linser og vet at de ikke har så store problemer hver dag.
      Tar bare lang tid hvis man ikke er vant til det eller er veldig følsom i øynene. For noen er det vanskelig med linser men er tusenvis av mennesker som går med linser hver dag uten problemer da.

    12. Dere ble kjempe søte sammen 😍 Og de blå linsene passet perfekt til kostymet deres!👌🏼💜 Hvis du følte det var ubehagelig å ha på linser, er det kanskje fordi de var på feil vei? Men det er i såfall veldig uflaks.. Jeg har brukt linser i snart 4 år nå, og jeg er 13, og jeg har vel opplevd at linsene er på feil vei kanskje to ganger.
      Men kjempe kule kostymer. ❤️

    13. Det var kult og jeg elsker den ideen❤️❤️❤️❤️Jeg vurderte å være barbie på Haloween men fant noe annet

    14. Det ser ikke ut som du har sminka deg engang, du begynner å bli mer og mer lik MammaentilMichelle.. Bare legger ut for clickbait

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg