Luksus i hverdagen♡

Hey!

Nå har jeg akkurat kommet inn etter en veldig koselig dag her i Oslo by. I går bestilte Isabelle og jeg oss massasjetime til i dag, og det er jeg så sinnsykt glad for. I det siste har jeg tatt massasje rundt en gang i måneden, og det er fordi jeg sitter så mye foran macen. Jeg har ofte vondt i rygg og nakke på grunn av det, og derfor unner jeg meg selv en massasjetime i blant. Så sykt deilig, og ikke minst avslappende. Så i dag har vi hatt en skikkelig jentedag og en no makeup Friday. Haha, jeg synes det er så deilig å gå uten sminke. 

Jeg drar alltid til Daikai som ligger rett ovenfor Aker Brygge, og de er så flinke der. Jeg pleier alltid og ta kinesisk aromamassasje, og det koster 890kr for en time. Ganske dyrt, men så verdt det! Det er også skikkelig rolig der og man blir avslappet så fort man kommer inn i lokalet. Man får også sykt god té når man er ferdig, og i dag endte jeg med å kjøpe en pose av den da jeg skulle hjem. Så god! Jeg får ikke disse behandlingene sponset, men dette er bare nok et tips til dere om dere vil ha litt luksus i hverdagen. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Etter vi var ferdig på massasjetimen dro vi videre for å møte Therese. Vi spiste på Fridays som vanlig, og i dag spiste jeg noe jeg aldri har spist der før. Vi spiste biff, og den var helt grei. Ikke den beste jeg har spist, men den var ikke dårlig heller. Vi fikk unna litt jentesnakk og fikk oppdatert hverandre litt. Veldig koselig som vanlig♡

5 kommentarer
    1. Et lite tips: Du har vondt fordi du ikke trener. Senere i livet, faktsik rundt 30 årsalderen kan dette utvikle til at du får prolaps i ryggen, bøyd ryggsøyle og når du blir enda eldre- så kan man i verste fall få bøyd rygg. Jeg vet det er et ork å trene, men er absolutt ikke vanskelig og stress å ta et par situps, pushups, planken ett par minutter HJEMME før du legger deg? Også kan du kjøpe noen vekter du kan ha hjemme, som du kan begynne å løfte hver dag. Det er utrolig viktig å tenke på kroppen og helsen, særlig ryggen og nakken!!! Vi bruker altfor mye tid foran pc og mobil, det er absolutt ikke bra for kroppen vår. Så det minste vi kan gjøre for den og for oss selv, er å trene rundt 20-30 min hver dag! Man får mer energi, bedre humør, bedre livsstil og søvn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg