Date med Aleks♡

Hei dere!

I går bestemte Aleks og jeg oss for å dra på en liten date. Vi har lenge ønsket å dra ut bare for å kose oss skikkelig, og det fikk vi virkelig gjort i går. Jeg hadde det kjempehyggelig med Aleksander som vanlig, og vi spiste fantastisk mat. Da jeg spurte om bloggtips var det noen som nevnte det å anbefale restauranter her i Oslo, så derfor tenkte jeg nå å fortelle dere om et sted jeg liker veldig godt. Restauranten heter Dinner og der har de kinesisk mat. Jeg skal innrømme og si at av hovedretter har jeg kun spist crispy duck, men den er så god! Jeg var veldig skeptisk til å spise and i starten, men om dere ikke har prøvd det vil jeg virkelig anbefale det. Av forrettene har jeg prøvd en del, men jeg liker vårrullene der veldig godt. Samme med sjokoladefondanten, ah nam! I går orket vi ikke dessert, for vi var virkelig så mette. Jeg var stappmett da jeg gikk ut fra Dinner, og jeg gleder meg allerede til neste gang. Restauranten ligger rett ved Nationaltheatret her i Oslo, og restauranten er kjempefin. Jeg må også nevne at dette innlegget ikke er sponset, sånn at ingen tror det. Prisene er ikke så alt for ille der, og for forrett til begge + hovedrett og to colaer hver ble det 800kr for oss to. 

Jeg hadde det hvertfall kjempehyggelig med Aleks i går, og jeg er så heldig som har han♡ Fine, snille gutten min!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

♡♡♡♡

10 kommentarer

Siste innlegg