SMINKEVIDEO- MIN HØSTSMINKE♡

ANNONSE

Hey!

Endelig har jeg laget en ny sminkevideo igjen, i og med at det har vært veldig stor etterspørsel etter det. Jeg har derfor laget en ny sminkevideo nå, der jeg viser dere min høstsminke. Jeg får ofte negative kommentarer da jeg lager sponsede sminkevideoer, og det kan jeg ikke helt forstå. Dette er jo sminken jeg bruker til vanlig, og det at jeg da kan få sminken derfra får å vise dere er jo bare veldig positivt for min del. Det at jeg da kan lage en video til dere i samarbeid med de, med en dødsbra rabattkode kan jeg ikke skjønne hva som er negativt med. 

Husk rabattkoden 20martine for 20% hos LYKO.NO. Rabattkoden gjelder ikke med salgsvarer. Rabattkoden varer til 29.10.17. Dere finner direktelink til LYKO HER. De har et sinnsykt stort utvalg av alt fra sminke, hårprodukter, hudpleie + mye mer. Helt klart min favorittbutikk når det kommer til sminke♡ Håper dere liker videoen, og om dere gjør gi den gjerne en tommel opp. Dere finner også kanalen til Isabelle og meg HER om dere vil abonnere på den. Alle produktene finner dere linket rett under her!

mddCqLJpoJM

Lip oil HER

Primer HER

Serum(♡) HER

Foundation HER

Concealer HER

Pudder HER

Solpudder HER

Coutourkit HER

Blush HER

Hightlighter HER

Dip Brow HER

Øyenskyggepalett HER

Eyeliner HER

Mascara HER

Settingspray HER

Beautyblender HER

Koster HER, HER og HER

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg