BILDEDRYSS FRA NYXFESTEN

Produktplassering

Hei dere!

I går var jeg som sagt på NYX sin halloweenfest. Jeg hadde det kjempemorsomt, og jeg koste meg så mye. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy ute på byen, og det gjorde det enda morsommere at alle hadde kledd seg ut. Det var så sinnsykt mange bra kostymer der, og i blant var det umulig å se hvem personen egentlig var. Folk hadde virkelig lagt arbeid i sminke og kostyme, og det var kjempemorsomt å se. Det var også mange mennesker jeg kjente der, men jeg ble også kjent med noen nye. Jeg elsker å bli kjent med nye mennesker, så jeg koste meg masse♡ Jeg tok masse bilder der i går, så jeg tenkte å vise dere det nå. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dette her var faktisk drikkebongene, altså hvor kult er ikke det? I disse glassene var det tre piller, og en pille var en drink. Sykt kult og kreativt spør du meg!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg synes faktisk sminken til Isabelle og meg ble dødskul. Vi var ikke så skumle, men trenger man å være så skumle da? Jeg følte meg hvertfall kjempefin, og det er det viktigste!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Fine Christoffer♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Noen av de kuleste kostymene der om du spør meg. Herregud, så fine de var. Jeg ble skikkelig imponert!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dette er en av mine favoritter på Youtube, og jeg digger henne! Hun er svensk og heter Felicia Aveklew. Søk hun opp på Youtube, og takk meg senere. Haha! Jeg ble nesten litt starstrucked da jeg så henne, for jeg har nemlig sett på Youtubevideoene hennes lenge. I tillegg er hun så pen, åh♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Denne parykken fikk jeg låne, og jeg gikk vel rundt med denne i en halvtime. Jeg så mye mer voksen ut synes jeg selv, men jeg kommer nok aldri til å tørre å gå for en så kort frisyre. Det var uansett morsomt å teste det!

Som dere kanskje ser koste jeg meg utrolig mye i går. Tusen takk til NYX for en fantastisk halloweenfest! De hadde gjort det så utrolig kult og gjennomført, og jeg skulle gjerne opplevd denne kvelden på nytt♡ 

12 kommentarer
    1. Sikkert Horete as always. Men er vell det Halloween er til- en unnskyld til å kle seg i så lite så mulig bare fordi.. synes er bra du ikke legger ut bildet av kostymet!

    2. Digger deg Martine❤❤❤❤ du sier så utrolig mye positivt om andre og sprer så mye lykkelig energi<333 go girl!! Kjempe fine bilder btw!

    3. Tenker at sminken din var veldig fin, men den er jo flere hakk lysere enn resten av deg. Det ser jo ut som du har på deg en maske? Kanskje en idé å bruke litt mørkere toner, bare et vennlig tips 😉 Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg