NY VIDEO- TRY NOT TO LAUHG

Hei dere!

Onsdag og endelig tid for ny video igjen. Jeg vet jeg ofte sier om videoer at det er den morsomste vi har spilt inn, men nå sier jeg det igjen. Denne var så morsom å spille inn, og herregud så mye vi lo da vi redigerte den. Altså lampa fløy av veggen, jeg ble slått til av Isabelle og begge satt igjen klissvåte. Oi, det hørtes veldig feil ut, men dere skjønner det så fort dere ser videoen. Petter ble også med i videoen, og han har skaffet seg Youtubekanal han også. Dere finner kanalen hans i infoboksen under videoen. 

Om dere liker videoen så kan dere gjerne gi oss en tommel opp! Jeg må også si TUSEN TAKK for 45.000 abonnenter♡♡♡ Det er jo helt sykt! Nå nærmer vi oss 50.000, og vi har allerede planlagt giveaway + en syk 50.000 spesial. Om dere vil hjelpe oss til 50.000 finner dere kanalen vår HER

 

dsii9Jlkw-E

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg