Bilder fra min fjortisperiode- DEL 2

Hey!

Siden mitt forrige innlegg der jeg viste dere mine fjortisbilder ble så godt tatt i mot, tenkte jeg å kjøre på med det nok en gang. Jeg synes egentlig det er ganske flaut å dele disse bildene fordi de ligger i en sperret mappe på Facebook, noe som vil si at jeg ikke vil at folk skal se disse bildene lenger. Likevel tenkte jeg nå å vise dere fler bilder fra min fjortisperiode, og jeg må bare beklage for hvor klein jeg var på disse bildene. Takk Gud for at puberteten kom, haha!

Her var jeg på Vålerengakamp, og jeg tror mest jeg var der for å se på guttene. Jeg har aldri vært noe interessert i fotball, så jeg klarer ikke skjønne hvorfor det sto VIF i panna mi. Det å male på seg et kattefjes var også veldig inn på denne tiden som dere ser. Pent!

Dette bilde er tull, sånn at ingen tror jeg gikk som dette. Her skulle venninnen min og jeg sminke oss som fjortiser, og dette ble resultatet. Jeg var liksom ikke nok fjortis fra før av, hehe!

Altså, hva??? Her hadde jeg skrevet på bilde at en venninne hadde låst meg fast i dette håndjernet. 14 år gamle meg måtte selvfølgelig poste et bilde med håndjernet i munnen. Herregud, hva drev jeg med.. 

Dette brukte jeg som profilbilde på Facebook, og dette var jeg ekstremt fornøyd med på denne tiden. Jeg kan ikke helst skjønne hvorfor, for smilet mitt var jo bare merkelig? 

Her var jeg på Kielbåten med en venninne, og vi hadde tidenes photoshoot med webcameraet på pcen. Vi sto med hårføneren på flere bilder siden vi ville at håret skulle flagre. Duckface var jeg også veldig glad i på denne tiden. 

Modellen, haha! Jeg husker på denne tiden var Formspring inn, og da jeg la ut dette bilde fikk jeg masse i inboksen min om at jeg så ut som en modell. Det ga meg selvfølgelig tidenes selvtillit, men nå begynner jeg å lure på om alle disse menneskene tulla. Dette bilde var jo absolutt ikke fint, haha!

Jeg vet ikke en gang hva jeg skal si om dette bilde en gang. Jeg synes tydeligvis det var fint da, i og med at det lå på Facebook. 

Her var jeg mye yngre enn bildene over, og her hadde jeg null bryn. Jeg synes selv jeg er ganske søt på dette bilde da, veldig uskyldig hvertfall. 

Dette var fra 2012, og jeg har ikke forandret meg så mye når jeg ser på dette bilde. Dette er fem år siden, men forvandlingen på akkurat dette bilde har ikke vært stor. 

Håper dere likte innlegget♡ Beklager for elendig blogging de siste dagene forresten. Jeg er snart tilbake for fullt igjen! 

 

22 kommentarer
    1. Du var pen når du var yngre (og nå). Det er jo omtrent sånn man skal se ut når man er yngre. Man skal jo være søt og tullete. Du tulla jo bare på noen av bildene, det er ikke viktig å alltid se perfekt ut. Syns egentlig du var fin på mange av bildene, mens selv sa du at du så grusom ut. Det som var pb på fb var jo supersøtt! Ikke klag på smilet der, har sett mye værre❤️

    2. Elsker disse innleggene❤Du må fortsette❤Kan du legge ut bilder fra du var baby eller barn-under 10❤Og flere bilder av Cornelia😍

    3. Asså jeg liker deg og bloggen din..
      Men kan du seriøst gi faen i å legge ut link til samme blogginnlegget flere ganger om dagen, og noen ganger i flere dager. (Snap) Asså det er bare jævlig irriterende. Vil man lese det, leser man det første gangen. Du mister bare lesere av detta. Mange av venna mine som har slutta å lese bloggen din pga detta. BARE GI FAEN I DET…

    4. Til anonym: Man reklamerer for sin egen blogg flere ganger daglig fordi det er nødvendig. Det er ikke alltid at man leser innlegget første gang det blir lagt ut på snap, men leser det andre, tredje eller fjerde gangen. Hvis du synes det er så irriterende kan du jo la vær å åpne? Åpne men trykke deg raskt forbi? Og det å legge linker til tidligere innlegg, det er jo fordi det er relevant der og da.
      Blogg er jobben til Martine og da er det nødvendig for henne å dele bloggen sin flere ganger daglig, i likhet som alle andre bloggere.

    5. Hei! Det med hundesnakk, så anbefaler jeg virkelig malteser! Den er allergivennlig, så den røyter ikke og lukter svært lite hund. Vi har hatt vår i flere år og den er så lydig og koselig, angrer ikke et sekund på den og på den som den perfekte hunden!

    6. Du skrev nylig et personlig innlegg hvor du følte at bloggen var dårlig om dagen. Jeg personlig klikker meg inn her hver dag og liker deg. Men det er slike innlegg som dette, som gjør bloggen din dårligere. Disse innleggene er barnslige og noe en amatør-blogger legger ut.
      Som sagt så liker jeg bloggen din, så det er ikke meningen å «slenge dritt». Det er kun ment konstruktivt. Ingen andre topp bloggere legger ut innlegg som dette, og det av god grunn.
      Du begynner å komme såpass inn i gamet, og da er det på tide å steppe opp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg