NY PÅ HÅRET

ANNONSE

Hei dere!

I dag har jeg hatt en liten jentedag med Rebecca, og vi har blant annet vært hos frisøren. Vi begge går til Hendrix Hair, så da tenkte vi at vi kunne dra dit samtidig. Vi har derfor fått fikset på extensionet og fått håret litt kaldere. Mitt var så gult nå, så det var deilig å få det kaldere igjen. Jeg prøver å kutte ned på å bruke lillashampo, for det sliter så sinnsykt på håret mitt. Likevel elsker jeg lillashampo, så jeg har et skikkelig problem der. Nå derimot har jeg vært noen uker uten, og det synes på håret mitt for og si det sånn. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Hva synes dere? Jeg er kjempefornøyd som vanlig, og jeg elsker fargen håret mitt har nå. I tillegg er jeg så fornøyd med extensions, og i sta da vi tok det ut fikk jeg sjokk over hvor tynt håret mitt faktisk var. Jeg elsker at krøllene blir så fine med litt ekstra løshår, så jeg kommer helt klart til å ha det i en god stund til. Jeg vurdere faktisk etterhvert å gå litt bort fra det blonde om litt. Eller ikke helt bort, men kanskje ha balayage. Jeg synes det er så fint, og spesielt nå da vi nærmer oss vinter. Jeg får se om jeg tør etterhvert, men akkurat nå er jeg veldig fornøyd med fargen!

 

38 kommentarer

Siste innlegg