En helt syk rabattkode på Nelly, fra meg til verdens beste lesere♡

ANNONSE

Heey!

Nå har jeg fikset en helt syk rabattkode til dere, som gir dere 15% 20%(!!) på salget hos Nelly. Dere får altså rabatter på selve salget. Det betyr at dere kan få en haug av kjempebillige klær, og det gjelder å være rask for her forsvinner ting fort. Jeg har derfor funnet frem mine favoritter, og blant annet tatt med noen ting jeg allerede har. Jeg har i tillegg skrevet på prisen som blir etter man har brukt rabattkoden. Så her er det masse superfine klær til en billig penge♡ Dere finner hele salget til Nelly HER!

1. HER  2. HER  3. HER

4. HER  5. HER  6. HER

7. HER  8. HER  9. HER

10. HER  11. HER 12. HER

13. HER  14. HER  15. HER

Jeg må også ta med dette vippeserumet, for det har jeg hørt så mye bra. om. Jeg har skikkelig lyst til å teste det, for jeg har ikke så alt for lange vipper. Jeg har sett flere som har brukt dette og resultatet er helt sykt. De får svarte og lange vipper! Dette kan man også bruke om man har vippeextension, og det vil jeg virkelig anbefale. Vippeextension sliter utrolig mye på vippene, men man kan gjøre de sterkere igjen ved å påføre dette. Mine vipper ble ødelagte etter vippeextension, men vippeserum reddet vippene mine. Jeg brukte vippeserum før, og vippene mine har aldri sett finere ut. Derfor er jeg veldig spent på denne, for etter hva jeg har hørt og sett tror jeg at jeg sier hadebra til falske vipper etter denne. Dere finner vippeserumet HER. Dette koster kun 169kr nå om man bruker rabattkoden. Sykt eller hva? 

RABATTKODEN ER: 20OFF

Den gir dere 15% 20% avslag på alle salgsvarer hos NELLY. Dere finner hele salget HER

 

22 kommentarer

Siste innlegg