Min ønskeliste denne uken♡ SÅ MYE FINT!

Annonse

Hei dere!

Jeg har jo lagt ut en del slike innlegg som dette før, men da har jeg alltid brukt Nelly. I dag derimot har jeg funnet så mye fint på NAKD! Jeg synes de har så sinnsykt mye fint på den hjemmesiden, og jeg skulle gjerne hatt alt sammen. Jeg har handlet på den hjemmesiden flere ganger selv, og noen av favorittklærne mine er derfra. Jeg tenkte derfor å vise dere noen plagg jeg ønsker meg + noen plagg jeg allerede har derfra♡

1. HER  2. HER  3. HER

Den første kjolen var så nydelig! Vi har ikke akkurat være til å skulle gå i en sånn kjole ute nå, men om jeg skal på ferie hadde denne vært perfekt. I tillegg kan jeg jo selvfølgelig spare den til neste sommer også. Den svarte kjolen synes jeg var så fin, og nå nærmer vi oss desember som betyr mye fest og moro. Så den kan jeg helt klart få bruk for nå, selvom ikke været er på topp. Den siste kjolen er en av mine favoritter i dette innlegget. Jeg elsker kjoler meg utringing på ryggen, og synes det er mye finere en utringning foran. Den kjolen må jeg ha, for den var så sinnsykt fin!

4. HER  5. HER  6. HER

Den toppen på første bilde er dødsfin! Jeg kjøpte en lignende i Spania i sommer, men den burde jeg kjøpt i en større størrelse. Den sitter absolutt ikke fint på meg, så derfor fant jeg denne nå. Jeg liker fargen kjempegodt, og i tillegg er ryggen på denne utrolig fin. Jumpsuiten i midten har jeg så lyst på. Jeg må komme meg på en ferie snart, for det finnes så mye fine klær jeg har lyst på. Den svarte genseren er så meg! Gull og svart♡ Jeg synes den var skikkelig fin, og veldig spesiell. Den er også en av mine favoritter i dette innlegget!

7. HER  8. HER  9. HER

Begge disse jumpsuitene på bildet over har jeg, og jeg har fått veldig mange spørsmål om hvor de er fra. De er faktisk på tilbud nå, så de er mye billigere enn hva de egentlig kostet. Jeg synes de er kjempefine, og jeg brukte de masse i sommer! Genseren er veldig enkel, men perlene på gjør det lille ekstra. Jeg har sett i flere butikker den siste tiden at det er masse perler på klærne, og jeg synes det er så søtt. 

Dere finner hjemmesiden til NAKD HER♡ De har så sinnsykt mye fint på den siden, så jeg ville absolutt anbefale dere å ta en titt!

Håper dere likte innlegget, og hva synes dere var det fineste?

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg