Ukens spørsmål 26

Hey!

I går fikk jeg ikke tid til ukens spørsmål, så derfor tar jeg det heller i dag♡ Jeg elsker disse innleggene, for da kan jeg svare på akkurat det dere lurer på. Jeg skal innrømme at det kommer inn mye rart når jeg spør etter spørsmål til disse innleggene, men det må jeg vel egentlig bare regne med. Det er selvfølgelig mye jeg ikke vil svare på, men jeg svarer på det meste. Håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på, eller kanskje dere lærer noe nytt om meg? 

Ser du på videoene til Aleksander og han på dine? Jeg ser hvertfall på han sine, og jeg tror han får med seg Isabelle og mine også. Jeg tror ikke akkurat han er vår største fan, men jeg håper da virkelig han ser på videoene våre. Haha!

Hvor mange ser mystoryen din? Det meste den har vært på er 38.000, men jeg har som regel 35.000. Weho, er så sykt at jeg har så mange. Jeg skal forresten bli mye flinkere til å oppdatere om livet mitt der. Jeg merker det blir litt mye SWIPE UP. Hehe.. 

Planlegger du og Aleksander å bli foreldre? Nei, det gjør vi ikke. Det er for tidlig, og ingen av oss er klare for det. 

Hvem var den første som fikk vite at du hadde mensen, og hvordan sa du det? Det var mamma, og jeg fikk vel aldri fortalt at jeg hadde fått mensen før jeg besvimte. Jeg besvimte hver gang jeg så blod før, og da jeg fikk mensen var ikke det et unntak. Jeg falt sammen i armene til mamma, og da jeg kom til meg selv igjen fortalte jeg greia. 

Hva synes Aleksander om at du blogger? Jeg tror han synes det er gøy, men også at det kan bli litt mye i blant. Jeg vet at han synes jeg bruker for mye tid foran macen i blant, men jeg unnskylder meg med at det er bedre at jeg er hjemme og opptatt, en borte fra han og opptatt. Hadde jeg hatt en vanlig jobb hadde han hvertfall ikke fått kontakt med meg, så han har ikke noe å klage over. Ellers er han veldig hjelpsom når det kommer til bloggen. Han hjelper meg mye med bilder og ideer til innlegg, og han viser mye interesse for det jeg driver med. 

Hvordan går det med lappen? Jeg tenkte å lage et eget innlegg om alt rundt lappen, så legg gjerne igjen en kommentar om det er noe dere lurer på! 

Processed with VSCO with s2 preset

Var du ikke i bursdagen til Andrea og Martine? Jo, jeg dro innom en liten time. Jeg skulle veldig tidlig opp i dag, og jeg hadde en lang dag i går. Derfor tok jeg tidlig kvelden. 

Hva synes du om mellomrom mellom tennene? Jeg synes det er så fint, og ikke minst føler jeg de som har det får sin egen sjarm. Jeg skulle gjerne hatt et søtt mellomrom mellom tennene! 

Hvor er den svarte bodyen din fra? Den er fra undertøysavdelingen på H&M. Jeg elsker den, og jeg skal virkelig se etter flere lignende neste gang jeg er på H&M. 

Hvis du kunne bodd et annet sted enn Norge, hvor ville du bodd da? Jeg tror faktisk det eneste stedet jeg kunne bodd bortsett fra Norge er USA. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg føler jeg aldri kunne klart å bo fast i for eksempel Spania. 

Visste deltagerne som ikke var i juryen hvem som vant PH? Det aner jeg ikke. Jeg tror en del av de visste hvem som vant, men jeg tror faktisk også noen ikke visste om det. 

Måtte alle jentene lage seg blogg når de kom hjem fra Paradise? Nei, absolutt ikke. Jeg hadde ikke planer om å lage en blogg da jeg kom hjem, men i og med at alle de andre gjorde det hang jeg meg på. Jeg angrer absolutt ikke på det i dag! Jeg synes også det er veldig morsomt at faktisk alle jentene fra sesongen valgte å starte en blogg. Også veldig morsomt at så mange fortsatt ligger på topplisten♡

Processed with VSCO with s2 preset

Hva synes du om slengbukser? Jeg vet ikke helt om jeg burde uttale meg om dette? Greit, jeg skal være ærlig med dere. Jeg vet at slengbukser er veldig trendy, men er det en ting dere aldri kommer til å se meg i, så er det akkurat det. Jeg synes joggebukser med sleng er fint, men olabukser takler jeg ikke. Jeg har en haug av venninner som bruker det, men jeg kommer aldri til å ta det på meg en gang. Jeg synes bena ser ut som elefantben.. Haha, unnskyld til dere som bruker slengbukser♡♡ Venninnen min glemte et par slengbukser hos meg, og de har jeg gjemt. Ja, jeg er ond. Hehe!

Hva irriterer deg mest med avstandsforhold? Det å skulle legge seg alene på kvelden, og våkne opp alene. Det finnes ingenting verre enn det. Jeg elsker å legge meg, og våkne opp i armkroken til Aleks, så det er helt klart det verste. Ellers er det bare det å ikke se hverandre bortsett fra på facetime. Jeg hater avstandsforhold.. 

Har du noen gang vurdert å klippe deg kort? Nei, jeg har hatt langt hår siden jeg var liten, så det tror jeg hadde blitt veldig uvant. Jeg skulle gjerne prøvd å ha kort hår i en dag, men jeg tror jeg hadde savnet det lange håret mitt ganske fort. Jeg elsker å ha langt hår, selvom det kan være mye styr i blant. 

Har du noen gang fersket noen i å ha sex? Ja, og det var dødskleint. Jeg gikk inn på et rom, og der var det full action. Jeg ble så sjokkert at jeg ikke visste hva jeg skulle si. Jeg gikk raskt ut av det rommet igjen, for og si det sånn. 

Hva er din største drøm som blogger? At jeg kan kalle dette jobben min så lenge jeg ønsker. Jeg drømmer også om å kunne utvikle meg videre, og kanskje starte noe eget. Det hadde vært kjempegøy! Jeg vil aller helst blogge til den dagen jeg er lei. 

Hva hadde du gjort om Isabelle fikk følelser for Aleks? Det er ikke så mye jeg kunne gjort med det tror jeg. Jeg hadde nok blitt ganske satt ut om hun hadde sagt det, men jeg tror nok aldri vi havner i den situasjonen heldigvis. 

Processed with VSCO with s2 preset

Hadde du sex i PH kollektivet? Det hadde jeg. 

Hvor lenge skjulte du og Aleksander forholdet deres? Nå måtte jeg tenke litt her, og jeg ble litt sjokkert da jeg fant det ut. Vi holdt forholdet vårt skjult i hele 3 måneder. Det er ganske sykt! Ikke at vi klarte å holde det så veldig skjult da, for de fleste av dere skjønte det vel? Haha♡

Hvorfor er ikke du og Aleksander i et forhold på facebook? Oi, det har jeg faktisk ikke tenkt over. Det er hvertfall ingenting vi har husket på å endre. Et forhold er vel ikke offisielt før det står på Facebook, så det må vi nesten fikse. 

Håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på♡ Om ikke, legg igjen en kommentar så svarer jeg kanskje på det neste uke!

50 kommentarer

Siste innlegg