NY VIDEO- SMS RULETT- ILLE…

Hei dere!

Endelig er det tid for ny video igjen, og dette er en veldig etterspurt video. Vi har laget en ny SMS rulett, og denne gangen enda verre. Noen av tingene hadde jeg absolutt ikke lyst til å sende rundt, men hva gjør vi ikke for dere.. Haha! Jeg synes uansett SMS rulettene er en av de morsomste videoene vi har spilt inn, for man vet aldri hva slags svar man får.

Håper dere liker videoen, og om dere gjør- gi oss gjerne en tommel opp! Dere kan også abonnere på Youtubekanalen vår som dere finner HER. Sykt at vi for hver dag nærmer oss 50.000 abonnenter. Det er fortsatt litt igjen, men jeg merker det kommer nye abonnenter hver dag. Det er kjempegøy, og jeg håper fler av dere også vil abonnere. Det er helt gratis, og det tar ikke lang tid å lage en Youtubebruker. I tillegg får dere da varsel hver gang vi poster en ny video, og da får dere se før alle andre♡

NynrRVDAGy8
Takk igjen for fin thumbnail, Isabelle… 

 

13 kommentarer
    1. Hva er du fornøyd md på kroppen din. Æ lurer. Du er fin uten sminke å. Æ tørker mæ irumpen md penger. Æ er ungkar md dobbel seng eie sjark

    2. Uhm… husker du i et par innlegg tilbake? Tror det var det innlegget med alle de «stygge» bildene av deg i. Noen kommenterte at du drev med clickbaits, noe jeg er helt enig i, og sa svarte du at ikke kunne komme på noen innlegg med clickbaits i. Kanskje du misforsto å trodde det bare var selvde overskriften på innlegget, men jeg tror hun/han mente på snap også. På snappen din som har denne linken virker det som at det skjedd noe, men så er det egentlig bare SMS rullette. Skjenner flere som har sluttet å lese bloggen din av denne grunnen. Dette er mere ment som et tips! Jeg synes du gjør en veldig god jobb ellers og du er helt nydelig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg