Bloggfri og Splayday

Hei dere!

I går tok jeg meg en liten bloggfri dag, og det var egentlig mest fordi jeg skulle være opptatt hele dagen. I går hadde jeg ikke sjans til å få satt meg ned for å skrive et innlegg, og dagen før var jeg for sliten til å forhåndskrive noe. Jeg fikk noen meldinger på Instagram om jeg hadde sluttet å blogge, men det har jeg altså ikke. I dag er jeg hvertfall tilbake igjen, og jeg skal starte med å fortelle om gårsdagen. I går var det til for Splayday, og det var så gøy! Splayday er altså en dag der de samler alle som er med i Splay, også finner vi på noe morsomt sammen. I går ble vi først kjørt med russebuss til Rush trampolineland. Det å kjøre russebuss igjen var kjempemorsomt, og spesielt da siden vi hørte på russesanger fra da jeg var russ. Da vi kom frem til Rush ble hele gjengen 5 år gamle igjen, og jeg koste meg masse. Jeg skal innrømme at jeg ble sliten etter ti minutter med hopping, mens barna som var der hoppet jo som noen gærninger i en time i strekk. Vi spilte kanonball med 8 baller, og jeg var egentlig mest redd da. Ballene fløy overalt, og når vi var rundt 20 stykker på hvert lag var det umulig å ha kontroll. Det var hvertfall utrolig morsomt, og jeg lo hele tiden. Eller, ikke hele tiden. Den ene gangen fikk jeg en ball rett i ansiktet og i øyet. Det kjentes ut som at vippene mine skar seg inn i øyet, men heldigvis gikk det bra. Det må forresten duge med bilder fra telefonen min i dette innlegget, for kameraet mitt ligger igjen hos en venninne jeg var i bursdag til i går.. Jeg turte ikke ta med kameraet ut på byen, og jeg har ikke fått hentet det enda. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jeg kan få lagt inn flere bilder i denne innlegget når jeg får hentet kameraet mitt. 

Etter vi hadde vært på Rush ble vi kjørt tilbake i russebussen, og så var det tid for mat og fest hos Splay. Jeg er så glad for at vi er med i Splay, for det er alltid så koselig når vi er med de andre. Menneskene er så hyggelig og åpne, så jeg koste meg masse i går. Etter vi hadde vært hos Splay dro vi rett videre i bursdag til en venninne av meg. Vi ble sittende noen timer der å vorse, før vi tok turen ut på byen. Vi var ikke så alt for lenge på byen før vi dro videre tilbake til Splay. Jeg hadde det hvertfall veldig gøy i går, og jeg gleder meg allerede til neste Splayday!

4 kommentarer
    1. Kan du lage en video der du prakker Aleksander med at du er gravid..Det hadde vært så morsomt..😂❤️

    2. Marita Amundsen
      29.09.2017 kl. 01:38
      Hei Martine. Dette er et spørsmål jeg håper du kommer til å svare på, du må gjerne ta det med i ukens spørsmål hvis du vil 😊:
      I det siste har jeg begynt å legge ekstra godt merke til noen bloggere på topplisten som bruker mye tid på trening og kosthold. Flere ganger har jeg også sett på Snapchat at disse bloggerne blir super oppgitt over seg selv for at de for eksempel går på godteributikken og kjøper litt godteri for å spise, men så angrer de helt sykt etterpå, og det går i en sånn ond sirkel. De virker aldri fornøyd og det virker som om de bare klager på seg selv hele tiden og ikke føler seg “bra nok”. I dette eksempel snakker jeg egentlig ganske mye om Andrea. Jeg så nettopp en snap av at hun luktet ned i en godteripose og hun fikk veldig lyst til å ta en ting, men nekter å spise fra den bare fordi hun skal være “sunn” og “flink”. For meg virker dette så utrolig slitsomt og fremstilles nesten som at det er “feil” å spise godteri innimellom. Jeg blir rett og slett sliten av å se på det! Jeg lurer litt på hva du tenker om dette? Jeg er veldig glad i å lese bloggen din, Martine, da jeg føler du er mye mer avslappet i forhold til disse tingene, og det er SÅ bra å se! Det er virkelig deg folk bør ha som forbilde og ikke alle disse gale trenings og kostholdsjentene som bare bryr seg om kroppen sin og aldri føler seg bra nok pokkersom!
      Heldigvis har jeg aldri blitt påvirket av disse folka som holder på sånn. Jeg trener så si aldri, spiser det jeg vil og er superfornøyd med meg selv! Men vet at det er andre jenter der ute som sliter med disse tingene som kanskje trenger å vite at det ikke er feil å la vær å trene, eller at det er lov å spise godteri.
      Stå på videre med alt du gjør Martine! Digger deg masse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg