Ukens spørsmål 25

Hey!

Endelig helg, woho! Jeg skal derfor som vanlig svare på ukens spørsmål i dag. I dag tok jeg for det meste spørsmål jeg fikk inn på Snapchat, og herregud så mye rare spørsmål man får da. Alt handler som regel om sex, haha! Dere kan gjerne legge igjen en kommentarer i dette innlegget til neste ukens spørsmål, og da helst ikke spørsmål jeg har svart på før. Håper dere liker svarene♡

Synes du det er rart at gutter leser bloggen din? Nei, absolutt ikke. Jeg synes det er kjempekoselig at folk leser bloggen min, uavhengig om det er gutter eller jenter♡

Hvor gammel er du? Jeg er 21 år gammel. Jeg er født i 1996, så jeg blir 22 år gammel i februar.

Hvor gammel var du da du fikk mensen? Jeg var 14 eller 15. Jeg husker alle venninnene mine hadde fått mensen, og jeg var den eneste som ikke hadde fått det enda. Jeg gikk rundt og ventet på at jeg skulle få det, og da jeg fikk det svimte jeg av. Haha!

Processed with VSCO with s2 preset

Har du tatt restylane? Nei, det har jeg ikke. 

Aleksander la ut en snap der han sa man kunne se implantatene i rumpa de. Har du fikset på rumpa? Haha, jeg ble så irritert da han la ut det.. Nei, jeg har ikke fikset på rumpa mi, og jeg har heller ikke lyst til det. 

Hvor er jakka fra? Den er fra H&M, men kjøpte den for rundt ett år siden. Jeg synes den er så fin!

Processed with VSCO with s2 preset

Hvorfor har du sex om du ikke vil ha barn? Haha, hvordan skal jeg svare på det her? Du skjønner det nok når du blir litt eldre. 

Hvordan fikk du vite at du kom med på Paradise, og hva tenkte du? En dame fra castingen ringte meg, og først sa henne at jeg ikke hadde kommet med. Hun sa de ikke hadde plass til meg i år, men kanskje en annen gang. Jeg husker jeg satt på bussen og ble skikkelig lei meg, for jeg hadde så lyst til å være med. Plutselig sa hun “Jeg bare tulla, selvfølgelig skal du til Mexico!”. Da ble jeg så glad at jeg begynte å gråte.

Hvor mange ganger har du og Aleks hatt sex? Rundt 186 ganger tror jeg.. Haha, nei du det aner jeg ikke. Har ikke holdt helt tellingen der. Gjør noen egentlig det? 

Hva synes du om homofile? Burde de få adoptere og få lov til å gifte seg? Om noen forteller meg at de er homofile, kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre. Jeg ser ikke på homofile som annerledes i det hele tatt. Kjærlighet er kjærlighet, uansett om man forelsker seg i en gutt eller jente. Jeg er helt for at homofile skal få adoptere og gifte seg, akkurat som folk som er hetero. 

Kan du ha klessalg? Ja, det må jeg snart få til. Sofie og jeg planla klessalg, men dessverre måtte vi endre datoen. Jeg er litt usikker på når klessalget blir, men jeg håper ikke det blir lenge til. Jeg kommer selvfølgelig til å si ifra på forhånd, slik at så mange som mulig kan komme♡

Hvor er buksen fra? Den er fra en butikk i Spania som het Salsa, og den er fra et merke som heter Morgans. 

Sier du ja om folk vil ta bilde med deg? Ja, jeg synes det er så koselig♡ Jeg stiller alltid opp på bilder, med mindre jeg har ekstremt dårlig tid. Om jeg sier nei får jeg skikkelig dårlig samvittighet, så jeg prøver som regel å få tatt bilde med alle som vil! 

Hvordan fikk broren din råd til den bilen? Haha, dette må være det mest stilte spørsmålet denne uken. Om dere virkelig lurer synes jeg dere kan sende han en melding på Instagram. Der heter han Simenlundee! 

Hvor mye penger bruker du i måneden? Det varierer veldig, men jeg vil tippe jeg bruker mellom 20-25.000 i måneden. Alt annet som kommer inn spares!

24 kommentarer
    1. Dette sto på jodel, på gossipp gruppa sist jeg sjekket.
      M. lunde ble rompekjørt av øystein fra paradise.. de holdt på før sesongen starta. Alex er nok bare sammen med den dokka for pengene hun ikke fortjener.
      Hva tenker du om at sånne rykter sprer seg om deg? Går det inn på deg.?

    2. En tid tilbake tipset du folk å melde seg inn i meningstorget. Dumme meg gjorde det, å nå er det helt umulig å melde seg ut. Har skrevet Mail, trykket avmeld 1000 ganger. Vet du hvorfor og hvordan?

    3. Hei Martine! Lurte på hvilken farge du har i Mac foundationen din, og hvilken foundation det er?😀digger deg!

    4. Har hørt en russesang som du og Alex er med på hvorfor har du aldri nevnt den eller er det Egt ikke dere BTW er det hakkebakkeskogen 2017💛 Elsker bloggen og personligheten din You go girl❤️

    5. Hvorfor fester du med 18 åring? er du ikke 22 du viker som en 12 åring som fester med 18 åringer skjerp deg fest med folk på din egen alder det er bare kleint se på….

    6. Hei, hva er du meste du har fått i måneden i form av penger? Sofie Nilsen skrev at hun fikk 150k. Kan du svare på hva du har fått?

    7. Jeg lurer på hvordan det ble bestemt hvem som ble ‘startere’ i Paradise hotel og hvem som skulle komme inn. Ble dette bestemt på forhånd eller fikk dere ønske?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg