Jeg har spilt inn til et nytt TV program

Hei dere!

Ah, jeg har akkurat våknet etter en 2 timers lang powernap, og den skulle vel egentlig vart i kun 30 minutter. Jeg planla egentlig at dette uken skulle være ganske rolig, men det ble den absolutt ikke. Jeg startet dagen klokken halv 8 i dag tidlig, fordi jeg skulle være med å spille inn til et nytt program. Jeg var faktisk en “ekspert” på helsekontrollen i dag. Haha, det høres så teit ut når jeg sier ekspert, men jeg skal si ifra når det blir sendt slik at dere skjønner hva jeg var eksperten i. Det var utrolig morsomt, selvom jeg følte meg litt liten med to psykologer som også snakket om dette. Jeg tror uansett det gikk veldig bra, så jeg gleder meg til å se. 

Processed with VSCO with s2 preset

Etter innspillingen dro jeg videre til Splay for å møte Aleksander. Han skulle fikse noe greier på kontoen sin, men vi ble som vanlig sittende en god stund bare for å skravle. Jeg synes det er så koselig å være på Splay, for menneskene der er så kule og greie. Jeg gleder meg allerede til lørdag, for da er det Splayday. Etter vi hadde vært hos Splay dro vi videre for å spise, og så tok vi turen hjem. Jeg sovnet faktisk i uberen, og det sier litt om hvor trøtt jeg var. Jeg sovnet så fort jeg kom inn døren, og våknet nå. Det passer egentlig ekstremt dårlig at jeg sovnet såpass lenge, fordi om to timer kommer det folk hit. Vi skal ha et lite vors her før vi skal på Lawo. Vi skal jo finne deltagere til den neste sesongen av Paradise i kveld, så jeg håper mange kommer. Det hadde vært så gøy om vi fant noen castingen liker!

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Nå må jeg få ryddet litt her, også må jeg få fikset sminken min. Sminken var ikke like fin etter to timer med søvn, for og si det sånn. Ah, jeg er skikkelig irritert på meg selv for at jeg sovnet nå.. 

 

6 kommentarer
    1. Hei Martine. Dette er et spørsmål jeg håper du kommer til å svare på, du må gjerne ta det med i ukens spørsmål hvis du vil 😊:
      I det siste har jeg begynt å legge ekstra godt merke til noen bloggere på topplisten som bruker mye tid på trening og kosthold. Flere ganger har jeg også sett på Snapchat at disse bloggerne blir super oppgitt over seg selv for at de for eksempel går på godteributikken og kjøper litt godteri for å spise, men så angrer de helt sykt etterpå, og det går i en sånn ond sirkel. De virker aldri fornøyd og det virker som om de bare klager på seg selv hele tiden og ikke føler seg “bra nok”. I dette eksempel snakker jeg egentlig ganske mye om Andrea. Jeg så nettopp en snap av at hun luktet ned i en godteripose og hun fikk veldig lyst til å ta en ting, men nekter å spise fra den bare fordi hun skal være “sunn” og “flink”. For meg virker dette så utrolig slitsomt og fremstilles nesten som at det er “feil” å spise godteri innimellom. Jeg blir rett og slett sliten av å se på det! Jeg lurer litt på hva du tenker om dette? Jeg er veldig glad i å lese bloggen din, Martine, da jeg føler du er mye mer avslappet i forhold til disse tingene, og det er SÅ bra å se! Det er virkelig deg folk bør ha som forbilde og ikke alle disse gale trenings og kostholdsjentene som bare bryr seg om kroppen sin og aldri føler seg bra nok pokkersom!
      Heldigvis har jeg aldri blitt påvirket av disse folka som holder på sånn. Jeg trener så si aldri, spiser det jeg vil og er superfornøyd med meg selv! Men vet at det er andre jenter der ute som sliter med disse tingene som kanskje trenger å vite at det ikke er feil å la vær å trene, eller at det er lov å spise godteri.
      Stå på videre med alt du gjør Martine! Digger deg masse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg